bo elm-327 nie połączy się z ABS'em... pewnie pada ci czujnik i pewnie tylne koło
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czasami zapala się kontrolka ABS
#16
Napisano 18:22, 26.03.2014
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#17
Napisano 20:22, 26.03.2014
Otóż to, ELM jest do "silnika" tylko i wyłącznie.
Albo odżałujesz i podjedziesz do kogoś na kompa zczytać błąd, ale jak pisze wolek zakupisz czujnika na oba tylne koła, bo w 90% przypadków, to właśnie one szaleją. Generalnie prawie, że na jedno wyjdzie.
#18
Napisano 21:12, 26.03.2014
#19
Napisano 23:16, 26.03.2014
Ja czyściłem ząbki.Zworka, jak wyżej, będziesz miał które koło.Jeśli dobrze sobie przypominam to po zdjęciu koła odkręcałem czujnik abs od spodu, czyściłem i mierzyłem go przy okazji no i te ząbki(nie było ich praktycznie widać od brudu).Może być jeszcze luźna lub zabrudzona kostka, ale znając prawo Murphy'ego to pada czujnik.
Użytkownik korba415 edytował ten post 00:04, 27.03.2014
ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm
#20
Napisano 09:07, 27.03.2014
Panowie, diagnostyka spinaczem to podstawa jak się nie ma sprzętu do odczytu abs...
#21
Napisano 10:54, 27.03.2014
Mea culpa - zapomniałem, że samodiagnostyką można też inne układy ciągle sprawdzać
#22
Napisano 09:14, 07.04.2014
U mnie podobny problem z zapalającą się kontrolką ABS w CC7 rozwiązał się dość banalnie - kończące się klocki hamulcowe na przodzie "pyliły" na czujnik ABS-u Wymiana klocków i czyszczenie obu czujników na przodzie rozwiązały problem
#23
Napisano 10:33, 14.06.2014
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 00:39, 15.06.2014
Udało mi się odczytać błędy.
Check Engine: 45
ABS: CHYBA 61, filmik:
Proszę o pomoc w rozkodowaniu...
Według mnie Check podaje błąd:
15 - abs, prawe tylne koło
61 - sonda lambda
ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm
#25
Napisano 14:15, 18.06.2014
a płynu macie ?
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#26
Napisano 18:09, 21.06.2014
nie mylić systemów jak kontrolka ABS mruga błedy dotyczą hamulców , nie silnika szyb elektryki , a jak mruga kontrolka check engin to błędy dotyczą silnika -a i tak większoś mówi że jak się pali kontrolka check engin CE ro sonda , sonda.
błąd CE 45 to skłąd mieszanki paliwowo powietrznej przeważnie wyskakuje na źle ustawionym LPG.
ABS 61 niskie napięcie podczas rozruchu błąd jest bo jest...
Wszystkie te błędy opisywane na forum xrazy
#27
Napisano 09:07, 04.07.2014
Hej.
Mam dokładnie te same objawy. Kontrolka ABS się zapala zupełnie losowo, ostatnio świeci coraz częściej jeśli nie prawie-ciągle. Niekoniecznie gaśnie po ponownym zapłonie. Podpiąłem ELM327 i w trzech różnych programach odczytanie błędów nic nie pokazuje - co mnie dość mocno zdziwiło.
Ktoś miał podobnie i może mi powiedzieć czy to czujnik? Bo słyszałem też, że pompa ABS tak może wariować? Czy to w ogóle jest opcja?
Mam VII-gena.
Pozdrawiam.
Nie wiem jak w VII generacji
ale w VI w ESMie jest wyraznie zaznaczone ABS - No DTC (No Diagnostic Trouble Code) także pozostaje tylko lampka ABS i sposób który opisuje kolega Muzyczka. Sam mam teraz problem z ABS-em bo pali mi się cały czas kiedy to wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie przedniego górnego wahacza. Ciekaw jestem czy coś wykaże
Użytkownik istein edytował ten post 09:11, 04.07.2014
#28
Napisano 18:31, 31.07.2014
Podłączę się do tematu, bo nigdzie nie mogę uzyskać odpowiedzi na moje pytania, a mianowicie:
1. kupiłem używaną pompę abs, moja Honda to Accord V gen 94r, teraz pytanie jak to wymienić, czy spuszczać cały płyn z układu hamulcowego czy tylko z pompy abs?
2. jak wygląda odpowietrzanie układu ham. z abs w tej Hondzie?
#29
Napisano 19:24, 12.08.2014
#30
Napisano 03:39, 13.08.2014
11-13-54-61
ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych