XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierówna siła hamowania
#16
Napisano 21:38, 15.12.2012
Skłaniam się, że typ na stacji to debil, bo powiedział że o 20% słabszy jest zacisk od kierowcy, czyli podczas hamowania samochód powinien uciekać w prawo, do rowu, bo tam, zacisk lepiej/mocniej/prawidłowo hamuje, a jest dokładnie odwrotnie - jak depnę mocno, tak że włącza się ABS to samochód bardzo delikatnie, ale jednak, ucieka w stronę gdzie zacisk jest niby słabszy. Więc jak to jest możliwe ?
Dodatkowo jak tarcze się rozgrzeją to biją w przedziale 90-60km/h.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#17
Napisano 21:40, 15.12.2012
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#18
Napisano 22:02, 15.12.2012
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#19
Napisano 22:12, 15.12.2012
Czyli piasty przynajmniej do toczenia, przy biciu piasty 0,1mm nie możliwe jest żeby tarcze nie biły... Maksymalne bicie piasty to 0,02mm...Na piasty nic nie dawałem, dokładnie wyczyściłem. Piasty podobnie jak tarcze, można powiedzieć że 0,1mm
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#20
Napisano 22:19, 15.12.2012
Na niebiesko - zakres dopuszczalnego bicia. Na czerwono to co jest u mnie.
Problem jest taki, że podczas pomiaru igła czujnika delikatnie ciągnie się za tarczą, po zatrzymaniu wraca na miejsce, ale starając się jednym ruchem wykonać cały obrót tarczy to wskazówka "nie chodzi" więcej niż 0,1mm.
Sprawa druga która mi się przypomniała.
Czy jeżeli złapie tarczę tak jak zaznaczyłem na zdjęciu niżej:
łapię tarcze na górze i pcham ją góra w stronę amora, a dół ciągnę do siebie i czuć bardzo delikatny luz to to jest normalne czy to wszystko powinno być sztywne i nie do ruszenia ?
Chyba jednak kupie nowy czujnik, bo stary to znalazłem pod stertą narzędzi nie ruszany chyba z 10 lat, u mechanika też było podobnie że wygrzebał go nie wiadomo skąd i mówił że ostatni raz to go chyba 15 lat temu używał. Będzie porządny statyw, to może uda się to zrobić bardzo precyzyjnie.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#21
Napisano 22:27, 15.12.2012
Jeżeli tak wyszło to:To tak jeszcze dla pewności:
Na niebiesko - zakres dopuszczalnego bicia. Na czerwono to co jest u mnie.
- Bicie piasty przekroczone 5-cio krotnie!
- Bicie tarczy przekroczone 2 krotnie
Jest to normalne. Do wykonania pomiaru należy przykręcić tarcze nakrętkami kołałapię tarcze na górze i pcham ją góra w stronę amora, a dół ciągnę do siebie i czuć bardzo delikatny luz to to jest normalne czy to wszystko powinno być sztywne i nie do ruszenia ?
Bez komentarza... Mechanik ostatni raz zmieniał tarcze 15 lat temu, czy po prostu jest leniem?u mechanika też było podobnie że wygrzebał go nie wiadomo skąd i mówił że ostatni raz to go chyba 15 lat temu używał
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#22
Napisano 22:32, 15.12.2012
Jest dodatkowa informacja - nie wiedziałem o tym że trzeba dodatkowo jeszcze przykręcić tarcze nakrętkami.
Pawpor, w miarę możliwości zaglądaj do tego tematu bo jesteś moją jedyną nadzieją ; p
Podejrzewam że w Rzeszowie nikt mi piast nie przetoczy, i pewnie po takim czymś może zostać uszkodzone łożysko i trzeba się liczyć z tym że być może dojdą kolejne koszta.
Po świętach będą filmy z nagraniami jakie to wszystko ma odchyłki i trzeba będzie coś działać ;|
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#23
Napisano 09:34, 16.12.2012
Podejrzewam że w Rzeszowie nikt mi piast nie przetoczy, i pewnie po takim czymś może zostać uszkodzone łożysko i trzeba się liczyć z tym że być może dojdą kolejne koszta.
Możesz też poszukać całej zwrotnicy z prostą piastą
[ Dodano: 2012-12-16, 10:39 ]
Bo z lenistwa się nie chce mechaniką, a potem jak jest problem można znowu zarobić - choć powinna to być naprawa gwarancyjna... Pomiar bicia tarcz po montażu jest podstawową czynnością przy wymianie tarcz. Wiadomo, że nie wszyscy mają krzywe piasty dlatego niektórzy nie mierzyli i mają wszystko dobrze, ale moim zdaniem lepiej wykonać pomiar i mieć pewność niż tylko jakieś 90% szans... (koszt pomiaru przy wymianie tarcz nie powinien być wyższy niż 10zł - a koszt nowych tarcz i klocków....)Podejrzewam że mało kto podczas wymiany tarcz mierzy bicie piast czy samych tarcz, bo byłem świadkiem wymiany w kilku samochodami i nikt nigdy tego nie robił. Sam się o tym dowiedziałem jak zacząłem mieć z tym problem.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#24
Napisano 15:29, 16.12.2012
Jest to normalne. Do wykonania pomiaru należy przykręcić tarcze nakrętkami koła
Na zdjęciu jest przykręcona tarcza do piasty za pomocą śrub to chyba wystarczy?.
#25
Napisano 17:30, 16.12.2012
Nie wystarczy, trzeba dokręcić nakrętkami koła. Te śrubki są tylko po to, aby tarcza nie poruszała się po ściągnięciu kołaNa zdjęciu jest przykręcona tarcza do piasty za pomocą śrub to chyba wystarczy?.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#26
Napisano 17:59, 16.12.2012
- pomiar - przyłożenie czujnika - 10mmod krawedzi zewnetrznaj tarczy
- przykrecenia tarczy do piasty czterema nakrętkami z siłą 108Nm
- dopuszczalene bicie to 0.1mm
#27
Napisano 18:08, 16.12.2012
- dopuszczalene bicie to 0.1mm
Tutaj trochę przesadzili w ESM, w przypadku Accorda bicie na kierownicy występuje powyżej 0,05mm (sprawdzone empirycznie)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#28
Napisano 21:17, 20.12.2012
#29
Napisano 21:23, 20.12.2012
#30
Napisano 22:04, 20.12.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych