XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierówna siła hamowania
#1
Napisano 19:06, 22.11.2012
byłem dziś na przeglądzie i z przodu, po lewej stronie hamulec jest słabszy o 18% od prawego.
W czerwcu wszystko było ok, i różnica wychodziła 1%.
Gdzie szukać przyczyny ? Zaciski regenerowane 20 tyś km temu. Nie ma wycieków.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#2
Napisano 19:24, 22.11.2012
Niestety trzeba jej szukać w zaciskach - ściągnąć i zobaczyć czy wszystko pracujeGdzie szukać przyczyny ? Zaciski regenerowane 20 tyś km temu. Nie ma wycieków.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#3
Napisano 21:00, 22.11.2012
#4
Napisano 21:05, 22.11.2012
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#5
Napisano 22:06, 22.11.2012
Bez sprawdzenia zacisków nic nie jest pewne na 100% - np przy składaniu mogła pęknąć osłona...Wszystko było wymienione na nowe, tłoczek + smarowanie odpowiednim specyfikiem, gumki.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 22:06, 14.12.2012
Wszystko sam dokładnie rozebrałem, czujnikiem zegarowym pomierzyłem tarcze i piasty. Przód jest w granicach 0,1mm, tył 0,05mm. Zaciski pracują normalnie.
Jako że ja jestem mało oblatany w mechanice i biorą po uwagę że mogę coś robić źle pojechałem z tym problemem do mechanika. Wszystkie koła po kolei sprawdzaliśmy i tak:
bicia na innym czujniku zarówno piast jak i tarcz wyszyły praktycznie takie same jak mierzyłem to sam.
Zaciski pracują płynnie, tłoczek odbija, chodzi lekko, zacisk na śrubach pływających rusza się. Wszystkie śruby nasmarowane, nic nie było zapieczone.
Tłoczki pod gumką wyglądają jak nowe, jest jeszcze na nich smar do cylinderków którym były posmarowane jak je regenerowałem i wszystko składałem do kup.
Płyn hamulcowy wymieniony w maju.
Czytałem cały temat o biciu przy hamowaniu, sam nie wiem co ja mam z tym zrobić, mechanikowi również brak pomysłu.
W zawieszeniu brak luzów.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#7
Napisano 13:02, 15.12.2012
#8
Napisano 15:48, 15.12.2012
Mechanika sprawdzał i mówił że według niego jest ok.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#9
Napisano 18:54, 15.12.2012
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#10
Napisano 18:58, 15.12.2012
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#11
Napisano 19:44, 15.12.2012
Spróbuj jeszcze odpowietrzyć zacisk który słabiej hamuje. Z tyłu różnic nie było?Nic nie cieknie, płynu nie ubywa, tłoczki chodzą więc przewód drożny.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#12
Napisano 19:55, 15.12.2012
Czy jest sens wymieniać te tarcze i próbować z nowym kompletem ?
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#13
Napisano 20:14, 15.12.2012
Jeżeli nie są skorodowane a klocki są całe to nie ma sensu - trzeba dojść skąd aż tak duża różnica. Spróbuj jeszcze odpowietrzyć ten zacisk - może jakiś korek się zrobił na przewodzie.Czy jest sens wymieniać te tarcze i próbować z nowym kompletem ?
[ Dodano: 2012-12-15, 20:15 ]
Czyli można wykluczyć, że poszła sekcja w pompie hamulcowej...Nie tył praktycznie idealnie równo.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#14
Napisano 21:00, 15.12.2012
Chyba kupie nowy czujnik, pomierzę tarcze i piasty, nagram film z wynikami bo sam nie wiem co mam z tym robić.
Pompa jest ok, abs działa, jak mocno depnę na hamulce to nic się nie dzieje.
A może ten typ na stacji zrobił sobie jaja i po prostu tak mi *cenzura*ną jak dzik w sosnę, pojadę jeszcze raz na inna i zobaczę co tam wyjdzie.
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#15
Napisano 21:29, 15.12.2012
Jeżeli masz 25% różnicy to przy hamowaniu z 80->0 puść kierownice i zobacz czy auto idzie prosto. Przy takiej różnicy powinno mocno skręcić w stronę prawidłowo działającego zacisku
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych