Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#496 neo771

neo771
  • Klubowicz
  • 9 postów
  • Skąd:tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 21.05.2022

 Rozumiem że szukać używki? Czy gdzieś można dać do naprawy? Czujnik w pompie podobno niewymienialny ale widziałem kilka zakładów co naprawiaja. Z japancars wychodzi mi 57110-SEG-E61 do diesla tourer polift dobrze patrzę?


  • 0

#497 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:44, 21.05.2022

Nie mam Twojego numeru nadwozia, więc nie wiem czy dobrze patrzysz.
Możesz też zobaczyć samemu pod maską czy numer pasuję z tym co wyżej podałeś.

Rozumiem że jest tylko dtc: 66?

Szukaj używki, kupisz za 150/200 pln.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#498 slash23

slash23
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Nowhere
  • Silnik:2.0
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 08.06.2022

Witam

Mam ten sam problem, czyli 3 kontrolki, przy czym wyświetlą się a po postoju ok 2h jak ruszę dynamiczniej to od razu gasną. Już ze 3 razy w ciągu 2 miesięcy mi się to zdarzyło.

Zanim zacząłem czytać ten wątek to pomyślałem że mam mało płynu hamulcowego albo klocki do wymiany. Czy jest sens podpinać pod komputer?


  • 0

#499 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:04, 08.06.2022

Jak byś przeczytał ten wątek, to by było jasne że komputera podpinać nie trzeba, mało tego wszystkie komputery poza Hdsem resetują ustawienia vsa i dopiero będzie litania postów że kontrolki żółte się palą cały czas.

Błędy bez powodu się nie zapalają, także warto samemu zrobić diagnostykę/ reset błędów / kalibrację.


P.S:
Temat tyczy się 7 generacji Accorda a z tego co widzę masz 8 gena , Ciebie interesuję np.taki temat :

http://www.accordklu...u/#entry1042816

Także zacznij od płynu i jego stanu, a następnie dział regionalny i kogoś z hdsem poszukaj.


Pozdrawiam.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#500 slash23

slash23
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Nowhere
  • Silnik:2.0
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 08.06.2022

Temat czytałem ale jest tak wiele wątków tego samego typu że się pogubiłem. Dzieki za link d 8gen


  • 0

#501 Kulapeta

Kulapeta
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:32, 27.06.2022

Dzień dobry wszystkim. Jestem posiadaczem hondy Accord VII 2.0 150 kM Benz/gaz. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem. Mianowicie podczas jazdy, zazwyczaj gdy mocniej przyspiesze, auto wchodzi w tryb awaryjny. Traci moc oraz wyskakują błędy na żółto : check system, vsa oraz wykrzyknik. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy. Znika vsa oraz wykrzyknik zostaje samo check system, które też znika po przejechaniu paru km. Dzieję się tak nieregularnie, co jakiś czas. Za pomocą spinacza sprawdziłem błędy: PA B1770 oraz B1777
  • 0

#502 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:53, 27.06.2022

To odczytaj mrugnięcia kontrolki abs, a nie to co fis podaje.

Do tego w pierwszym poście masz napisane jak zresetować błędy i zrobić kalibrację, każdemu z osobna trzeba pisać to samo w tym temacie w kółko, bo po co czytać to co zostało już napisane ...

Kody błędów / Reset / Kalibracja
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#503 Kulapeta

Kulapeta
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:50, 28.06.2022

To odczytaj mrugnięcia kontrolki abs, a nie to co fis podaje.

Do tego w pierwszym poście masz napisane jak zresetować błędy i zrobić kalibrację, każdemu z osobna trzeba pisać to samo w tym temacie w kółko, bo po co czytać to co zostało już napisane ...

Kody błędów / Reset / Kalibracja

 

 robiłem kalibrację i reset. Kontrolka mruga 9.razy wolno i 3 szybko


Użytkownik rafisz edytował ten post 07:58, 28.06.2022

  • 0

#504 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:15, 28.06.2022

poprawilem ci post bo info o kalibracji itd wkleiło się do cytatu ;)

no to wygląda to na błąd 93, chyba nie ma go w serwisówce (albo ja coś źle szukam...), dobrze policzyłeś?


  • 0

#505 Kulapeta

Kulapeta
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 28.06.2022

8 razy krótkie i 3 szybkie. W linku filmik

Użytkownik Kulapeta edytował ten post 09:04, 28.06.2022

  • 0

#506 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:07, 28.06.2022

Dtc 83 znajdziesz w wyszukiwarce:

https://www.google.c...ih=722&dpr=2.75
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#507 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 17:59, 07.01.2023

Miał ktoś może taki problem?
Standard, trójca, błąd prawy tylny czujnik. Kasowanie błędów razem z kalibracją vsa ( done by Autel) błędu nie ma ale wraca. Spoko, czujnik padł.

Jadę dalej, błąd zniknął i mam sytuację że pojawia się i znika. Ciekawe że przy jeździe na wprost cisza a przy delikatnym skręcie tylko w jedną stronę słychać lekki szum z tyłu.

Nie powiem teraz przy skręcie w którą stronę ale czy takie coś może sugerować nie padnięty czujnik a łożysko piasty?

744e0f41293f0abbebf721b64e44f0f8.jpg
  • 0

#508 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:33, 07.01.2023

Lewy tył. Podnieść koło i sprawdzić luz lozyksa. Jeśli czuć luz lub hałas łożysko do wymiany. Jeśli cisza sprawdzić połączenie elektryczne czujnika
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#509 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:24, 07.01.2023

Dzięki

Czyli tak jak myślałem. Trzeba się będzie zabrać za sprawdzenie. Jutro jeszcze 200km do zrobienia to posłucham gdzie szumi
  • 0

#510 RUMAK 87

RUMAK 87
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 20.03.2023

Witam, Panowie

Mojej Hani wyskoczył ostatnio żółty trójkąt, po 800 metrach włącza się VSA i czasem ABS.

Próbowałem kalibrobawać ale nic.

Kupiłem już czujnik ale podłączenie go nie usuwa problemu. Jest może w okolicach Łomianek,

Warszawy lub Piaseczna ktoś z jakimś kompem diagnostycznym. Wskazał by który to czujnik

lub ewentualnie czy to nie błąd czujnika pompy?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq