Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wykrzyknik+ABS+VSA// Kody błędów ABS // Reset błędów - Kalibracja VSA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#196 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:15, 24.03.2016

ea3008b534e6c7ecce4c1643de49387e.jpg
Tutaj załączeniu foto na pomarańczowym tle jest VSA i ABS

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#197 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:59, 30.03.2016

Pany nikt nic nie wie?

jak podpina pod kompa błędów zero...


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#198 novykremas

novykremas
  • Forumowicz
  • 2 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 30.03.2016

Pany nikt nic nie wie?

jak podpina pod kompa błędów zero...

Też tak miałem i była to pompa ABS tylko do tego był jeszcze pedał hamulca w podłogę wpadał :(


  • 0

#199 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:48, 30.03.2016

Też tak miałem i była to pompa ABS tylko do tego był jeszcze pedał hamulca w podłogę wpadał :(

Ale u mnie hamulce elegancko działają pedał nie ucieka

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#200 Gunio1234

Gunio1234
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 03.04.2016

Ale u mnie hamulce elegancko działają pedał nie ucieka

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Witam miałem podobny problem musiałem pojechać znim do serwisu. Tam wiedzieli odraxu zawieśił się moduł sterujący ABS i VSA  Czas naprawy 5 minut koszt 150zł.


  • 0

#201 fidobiboy

fidobiboy
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Tarnow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:200000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 05.04.2016

Witam , podepne sie pod temat , mam blad 84-1 jak poprawnie go wyeliminowac ? Delphim go skasuje ale wystepuje caly czas , jak zrobic ta adaptacje wlacznika vsa ?? Tylko spinajac 4 i 9 pin i wciskajac przycisk VSA jak gdzies to pisali ? 


  • 0

#202 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:16, 08.04.2016

?? Tylko spinajac 4 i 9 pin i wciskajac przycisk VSA jak gdzies to pisali ? 

 

Tak, dwie strony wcześniej masz napisaną instrukcję, spinasz piny 4-9 i przyciskasz w odpowiednim momencie guzik VSA OFF, banalna sprawa ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#203 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:50, 13.04.2016

problem rozwiązany :)


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS

#204 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:24, 07.05.2016

VSA włącza się gdy wjeżdżam szybciej w ostrzejsze zakręty w prawo.Czy to wskazywałoby na czujnik w lewym kole?
  • 0

#205 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:41, 07.05.2016

Lampka VSA sygnalizuje działanie tego układu i w tym wypadku podejrzewam, że po prostu to sygnalizuje...

wysłane z fona
  • 0

#206 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:52, 07.05.2016

No niby tak...ale dlaczego tylko w prawo a nie w lewo? Poza tym zaraz po wyjściu z takiego zakrętu gdy przyhamuje lekko to i ABS się załącza. . Z drugiej strony samochód na 18/40/225 i do tego obniżony o ponad 3 cm więc może i wszystko normalnie jest...

Użytkownik eric70 edytował ten post 15:55, 07.05.2016

  • 0

#207 Grooves

Grooves
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:09, 07.05.2016

Dziś naciągłem linkę od przepustnicy i wreszcie VSA oraz check nie wyskakuje.
  • 0

#208 kecaj92

kecaj92
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:07, 11.05.2016

No i dopadło nieszczęsne VSA mojego ojca. Silnik 2.2 Świeci się VSA i ! Abs działa normalnie i gaśnie po odpaleniu. Po podłączeniu do kompa wywala błąd 66-1. Dzisiaj mechanik zmienił pompę Abs na taką samą o tych samych oznaczeniach i dalej to samo. Pompa podobno sprawna na 99% jutro założy jeszcze inna także o tych samych zgodnych oznaczeniach. Pytanie zapobiegawcze gdzie jeszcze szukać przyczyny jeśli okaże się że VSA swieci dalej i wywala błąd. Proszę wszystkich o pomoc.
  • 0

#209 fedor

fedor
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 14.05.2016

Wczoraj dopadło i mnie. Kontrolki ABS + ! + VSA. Wydaje się że auto jeździ normalnie ale na pewno brak absu i kontroli trakcji. Na biegu jałowym nie wkręca się pow. 4500rpm. Podczas jazdy normalnie odcina pow 7000. Sprawdziłem kody błędów i mam 12, 17, 61, 83. Pomoże ktoś?  A i jeszcze sprawdziłem kostki czujników i wyglądają na czyste. Po sprawdzeniu połączeni w kostkach i próbie skasowania błędów raz jeszcze zrobiłem diagnostykę i cały czas wystukuje już tylko 17.


Użytkownik fedor edytował ten post 18:08, 14.05.2016

  • 0

#210 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 06:44, 17.05.2016

że na postoju nie wkręcisz powyżej 4,5 k obrotów to normalne, jest to zabezpieczenie silnika

12 czujnik prawy przedni (zakłócenia elektryczne/okresowe przerwy w obwodzie)

17 czujnik lewy tylny (przerwa/zwarcie do masy/zwarcie z zasilaniem)

61 zbyt niskie napięcie - czasem wyskakuje przy rozruchu, jeżeli masz dobre ładowanie to mozesz pominać

83 ECM/PCM, jeżeli już nie występuje to ok i oby już nie wystąpiło 


Użytkownik rafisz edytował ten post 06:49, 17.05.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq