Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

remont silnika ? Honda Accord VI F18b2

VI

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
217 odpowiedzi w tym temacie

#196 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:39, 20.06.2015

Dlubson, bo tylko takie są dostępne w jego ulubionym Intercarsie :-P

 

Poleć mechanikowi żeby zapisał się do Hipol'a ...


Happy Owner Never Drives Anything else.


#197 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:22, 20.06.2015

No ale to są złej jakości części?



#198 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:37, 21.06.2015

Przeciętnej jakość w sam raz jak dla Opla a do wysoko-obrotowych Hond lepiej byłoby jakbyś kupił panewki NPR, Clevite lub ACL a pierścienie tłokowe NPR lub RIken.


Happy Owner Never Drives Anything else.


#199 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:29, 21.06.2015

Pejot bez przesady, 6200rpm to wysokoobrotowy silnik?

Do zobaczenia na trasie.


#200 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:40, 22.06.2015

Chodziło mi o to, że w Hondach ogólnie trzeba kręcić wyżej niż w Oplach czy VW bo taka jest charakterystyka benzyniaków Hondy to i panewki czy pierścienie tłokowe są bardziej eksploatowane ;)


Happy Owner Never Drives Anything else.


#201 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:45, 22.06.2015

Jak tak, to tak. Chociaż dla mnie wysokoobrotowy to tak 7500rpm i w górę :-D

Do zobaczenia na trasie.


#202 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:53, 30.06.2015

Oto wygląd bebechów mojego F18B2

Załączony plik  C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10533168_673730936092025_4785850512141009288_o.jpg   166.71 KB   18 Ilość pobrań

#203 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:38, 02.07.2015

Dużo brał oleju ?

 

Czy dobrze widzę na zdjęciu, że ten wyciągnięty tłok jest przytarty ?


Happy Owner Never Drives Anything else.


#204 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:15, 02.07.2015

Brał już litr na 350 km. Jest przydarty, ale trzyma owal i parametry.. Dodatkowo zagłębienie w panewkach korbowodowych około 3mm.

#205 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:47, 02.07.2015

tłok do wymiany raczej :(



#206 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:49, 02.07.2015

Jeżeli cylinder nie jest porysowany to lepiej poszukaj innego używanego tłoka w bdb stanie, musiał się przegrzać silnik, tłok spuchł i się delikatnie przytarł.


Happy Owner Never Drives Anything else.


#207 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:47, 02.07.2015

jak wżer w panewkach 3mm? to by panewki nawet nie było :)



#208 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:52, 02.07.2015

tłoki z F20 nie pasują do F18 i to jest właśnie wada tych silników.. głowice są takie same ale tłoki już wymyślili inne



#209 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:11, 02.07.2015

Panewek prawie nie było i co ciekawe w ich środkowej części, czyli wyglądały jak łódeczki. Tłoki nie są do wymiany. Były tylko lekko liźnięte i gładzi na cylindrach nie uszkodziły.

#210 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2,733 postów
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:47, 02.07.2015

Były tylko lekko liźnięte i gładzi na cylindrach nie uszkodziły.

 

Jak tak delikatnie to może tylko przez to, że rozleciały się pierścienie i był zbyt duży luz ...


Happy Owner Never Drives Anything else.





IPB Skin By Virteq