Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

remont silnika ? Honda Accord VI F18b2

VI

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
217 odpowiedzi w tym temacie

#181 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:59, 03.03.2015

zgadzam sie z Pegalem

Ten olej sie nie nadaje do Hondy.


Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#182 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 03:43, 04.03.2015

No to wymienię. Tylko jaki polecacie? Może być górna półka.

#183 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:00, 04.03.2015

Motul 5w40 8100 xcess i wymiana co 10 tys.
albo shell 5w40 wymiana tez najlepiej co 10 ale mozna i co 15.

z gornej to amsoil- ale wg mnie szkoda kasy nic nie poprawi;)

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#184 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:32, 04.03.2015

Albo Valvoline SynPower albo nawet SynPowerXtreme 5 W40.


MaxLife RULEZ !!!

#185 Tomek_LG

Tomek_LG
  • Nowy
  • 12 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:31, 08.03.2015

Witam!

Jako że silnik mi klekotał po zakupie to robię remont silnika. Rozebranie silnika robiłem z bratem i znaleźliśmy rysy w cylindrze. Kupiliśmy sporo nowych części. SIlnik już po szlifowaniu u mechanika tylko jeszcze muszę zakupić korbowody. Na allegro nie ma za bardzo samych korobwodów do silnika K20A6. I mam pytanie czy te korbowody są  do wszystkich silników K20A? Znalazłem narazie tylko do silnika K20A4



#186 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:24, 08.03.2015

Albo Valvoline SynPower albo nawet SynPowerXtreme 5 W40.

Chodzi Ci o ten olej jak z aukcji :

 

http://allegro.pl/va...5122250490.html



#187 hans

hans
  • Forumowicz
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 16.03.2015

Witam Panowie i powracam do tematu żłopania oleum, wczesniej jak juz pisalem nie zauwazylem zeby podczas odpalania było widac dym, ogolnie jak jade tez go nie widac, natomiast przed chwila znajomy brał moja honde i zauwazylem ze gdy ruszył od razu po odpaleniu pusciła bąka, jak sie rozgrzeje tego nie ma. Co obstawiacie, pierscienie czy uszczelniacze zaworowe?



#188 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 16:27, 16.03.2015

@Hans, ciężko coś obstawiać, przy tak mizernej wiedzy.

Podaj jaki i kiedy wymieniałeś olej, kiedy ustawiałeś zawory i czy było cokolwiek robione przy silniku nadprogramowom ?

No i jaki obstawiasz przebieg ?


Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#189 hans

hans
  • Forumowicz
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 17.03.2015

Olej będzie zmieniany teraz. Zawory regulowane tydzień temu przy silniku nic nad programowo nie bylo robione przebieg niecałe 300tys

#190 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:13, 17.03.2015

 uszczelniacze zaworowe

 

jeżeli po dłuższym postoju i odpaleniu puszczą bączka to mogą być w/w uszczelniacze

+do tego ogólna przypadłość z pierścieniami jak pije litr na 1000km.



#191 hans

hans
  • Forumowicz
  • 3 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 17.03.2015

Czyli w razie co zmiana slupka

#192 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:02, 17.03.2015

@Hans, przejrzałem Twoje wpisy i stwierdziłeś, że pod Twoim butem pije olej jakby mniej.

Wlałeś nowy olej i nie chwalisz sie jaki  (była płukanka) ? :)

Teraz po prostu pilnuj i mierz pobór oliwy, daj znać po 1000 km


Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#193 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:41, 20.04.2015

Drodzy Rodacy, parę wpisów temu pochwaliłem się zmniejszeniem ubytku chlania oliwy, a dziś niestety muszę brać się za remont, bo mam spalanie 1l na 350km :-/ Oczywiście nie jeździłem jak grzeczny chłopczyk i biję się w pierś, że częściowo sam doprowadziłem do agonii silnik, kręcąc prędkości w granicach 160km/h przez całą trasę 350km dziennie :-( Oby moja Honda po remoncie mi to wybaczyła...

#194 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:53, 06.06.2015

Nadchodzi wiekopomna chwila. 29-go czerwca wstawiam maleństwo na warsztat i będzie robiony generalny remont silnika, konserwacja podwozia i odnawiana buda oczywiście w oryginalnym pirackim kolorze :-D

#195 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:35, 17.06.2015

Dziś rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i rzucił mi tekst, że on gdyby robił silnik, to na podzespołach Kolbenschmidt. Co o tym myślicie?




IPB Skin By Virteq