XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 14:01, 30.12.2013
#47
Napisano 00:05, 31.12.2013
Hej
No właśnie tu jest dziwna sprawa bo Exedy kosztuje 650 zł, a Aisin 800 i nie jest w tej chwili dostępny.
Wszystko kwestia dojść i rabatów - może akurat ten sprzedający ma dobre dojście w Exedy... tak czy inaczej jak już zostało kilka razy napisane (i nie ma innej opcji w przypadku standardowego sprzęgła):
Jeżeli chodzi o K20/K24 to sprzęgła produkuje wyłącznie FCC Japan i tej firmy sprzęgła były również montowane fabrycznie.(link do źródła w wątku, gdzie kilkakrotnie było to potwierdzane przez Kolegów)
Sprzęgła FCC dla K-serii można zobaczyć też w pudełkach Blueprint, Exedy czy Aisin
Pozdrawiam
Tomek
#48
Napisano 17:18, 10.01.2014
#49
Napisano 18:00, 10.01.2014
#50
Napisano 18:48, 10.01.2014
Wymienialismy w tym tygodniu sprzeglo w K24 8 gen i fabryka zamontowala Exedy...osobiscie ogladalem oznaczenia na tarczy i docisku.Pejot napisał/a:
Jeżeli chodzi o K20/K24 to sprzęgła produkuje wyłącznie FCC Japan i tej firmy sprzęgła były również montowane fabrycznie.
Sprzęgła FCC dla K-serii można zobaczyć też w pudełkach Blueprint, Exedy czy Aisin
(link do źródła w wątku, gdzie kilkakrotnie było to potwierdzane przez Kolegów)
Nowo montowane bylo w opakowaniu Honda....a w srodku bylo takze Exedy....takze ogladalem osobiscie.
Co do silnikow serii R20A 8 gen, to fabrycznie siedzi FCC i w pudelku Honda jest takze FCC....takze osobiscie sprawdzalem.
#51
Napisano 20:20, 10.01.2014
A czy sprzęgła LUK i Sachs też to samo? Czy to już inne są?Jeżeli chodzi o K20/K24 to sprzęgła produkuje wyłącznie FCC Japan i tej firmy sprzęgła były również montowane fabrycznie.
Sprzęgła FCC dla K-serii można zobaczyć też w pudełkach Blueprint, Exedy czy Aisin
I dobrze kojarzę że do 2.0 są inne niż do 2.4? Tak coś mi świta.
#52
Napisano 22:02, 10.01.2014
jakby ktoś chciał to mam sprzegło od 2.4 z minimalnym przebiegiem 20tys mil. wykrecone z samochodu po wypadku.
#53
Napisano 23:49, 10.01.2014
Czy już kończące się sprzęgło może przypalić koło zamachowe?
Kolega ostatnio był na wymianie i taką wiadomość dostał od mechaniora i chcę to zweryfikować.
#54
Napisano 23:53, 10.01.2014
#55
Napisano 10:00, 11.01.2014
Ile może kosztować takie koło zamachowe?
Pozdro i dzieki wielkie za weryfikacje.
#56 Guest_Wilu_*
Napisano 10:35, 11.01.2014
Ile może kosztować takie koło zamachowe?
http://www.lingshond...0&block_03=2967
Przelicz sobie na złotówki. Taka cena będzie mniej więcej w ASO.
#57
Napisano 17:03, 13.01.2014
[ Dodano: 2014-01-15, 18:51 ]
Jestem już po wymianie tulejki i kompletu sprzęgła. Tulejka była zużyta po wewnętrznej stronie,łożysko też zużyte, reszta jako tako ale wymieniłem odrazu komplet. Po wymianie jest duża róznica, nie słychać już tej tulejki i sprzęgło chodzi mięciutko, samochód jedzie elegancko. Narazie jestem zadowolony i portfel lżejszy o 1100 zł
#58
Napisano 19:08, 18.03.2014
Czy ktoś jest w stanie wrzucić wymiane sprzęgła z fotkami? F18B2
Użytkownik wojaczek84 edytował ten post 19:08, 18.03.2014
#59
Napisano 20:30, 18.03.2014
ja mam kilka fotek na felefonie z wymiany ale typu DIY
jak masz jakieś pytania to wal, tylko nie typu od czego zacząć
#60
Napisano 21:08, 19.03.2014
Interesuje mnie czy spuścić wcześniej olej ze skrzyni? Olej miałem niedawno zmieniany także chce go odzyskać. Czy wystarczy wyciągnąć półosie ze skrzyni czy też z piasty? Czy odczepiając wysprzęglik strace płyn od sprzęgła? Co jeszcze trzeba zdemontować(na co zwrócić uwagę) aby wyjąć skrzynie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych