Chciałbym jeszcze tylko zapytać jak się prezentują klocki Zimmermann w porównaniu do klocków ATE i EBC Black Stuff?
Oraz jak mają się do tańszej konkurencji (ATE / Zimmerman ) nieco droższe tarcze EBC Standard? Warto dopłacać ~180 zł do kompletu przód / tył?
Miałem komplet klocków EBC black przód plus tył do tarcz zimmermana z tyłu.
Aktualnie mam zimmerman tarcze + klocki na przodzie i tarcze zimmermanna + EBC Black na tyle (już niedługo, bo wpadnie zimmermann).
Co ciekawe zauważyłem przy EBC black - dobre hamowanie od początku ale jak się lekko klocek dogrzał jakby mocniej. I to wyczuwalnie.
Przy Zimmermanie nie ma różnicy zimny czy dogrzany klocek.
Między EBC black a Zimmermanem, uśredniając różnicy nie widzę.
Jedynie na zimmermanach popiskuje przed zatrzymaniem, ale nie mam posmarowanych tłoczków na styku z klockiem z przodu a z tyłu tylko na jednym kole mam posmarowane. Po prostu nie chciało mi się drugi raz rozbierać jak już poskładałem.
Teraz będę wymieniał na dniach klocki z tyłu (pewnie na zimmermanna bo skoro nie widzę różnicy to po przepłacać).
Tyle, że ja mam jazdę głównie miejską, jak latam w trasie to z reguły staram się myśleć czy nie będzie trzeba za ostro hamować bo z reguły z tyłu śpią dzieci (latam nocami). Nawet jak mam hamowanie z 160+ to jedno i chłodzenie więc nie potrzebuję jakoś mocno zaje...stego klocka.