Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#601 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:49, 18.06.2017

Tak tylko zauważę, jak sam napisałeś, że zużycie jest na krzyż, czyli dokładnie tak jak obwody hamulcowe w aucie...

Możesz to rozwinąć?;) wymieniłem klocki z tyłu na nowe, i zobacze jak bedą sie zuzywać.. a za tydzień, dwa idą do wymiany trarcze i klocki na przodzie, i chyba pasowało by cały płyn hamulcowy wymienić znów?;)


  • 0

#602 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6029 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:33, 18.06.2017

To co ja napisałem, czyli nieprawidłowo odpowietrzony układ hamulcowy.

Przy wymianie tarcz i klocków radzę od razu wymienić płyn hamulcowy, a co za tym idzie odpowietrzyć cały układ.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#603 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:30, 19.06.2017

To co ja napisałem, czyli nieprawidłowo odpowietrzony układ hamulcowy.
Przy wymianie tarcz i klocków radzę od razu wymienić płyn hamulcowy, a co za tym idzie odpowietrzyć cały układ.

no wlasnie to planuje zrobic;) p.s. ile plynu echodzi i jaki polecacie?
  • 0

#604 verul

verul
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:03, 19.06.2017

Prawie litr. dot-4


  • 0

#605 El Kolako

El Kolako
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:TRN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 26.06.2017

Witajcie, mam honde accord VII, 2.0 
potrzebuje wymienić tarcze oraz klocki, szukam czegoś w proporcjach jakość do ceny( nie ukrywam że fajnie by było najtaniej) . Może ktoś polecić jakieś tarcze i klocki ? 
Pozdrawiam 


  • 0

#606 Broock

Broock
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:17, 27.06.2017

Witam wszystkich.
Może pomożecie w rozwiązaniu. 
Mam accorda VII 2,4. Przed kupnem samochód trochę stał, wiec na tarczach z tyłu było trochę nalotu, ale normalnie się jeździło. Po zimie stanęły zaciski i wytarło mi do zera klocek z jednej strony. Regeneracja i nowe klocki TRW. Po ok 7 tyś - dzisiaj coś mi zaczęło rzęzić w kole. Po podniesieniu samochodu okazało się, że klocek od wew. wytarł się do blaszki. Koła kręcą się swobodnie, tłoczki pracują bez problemu. Tarczobęben wyciera się tylko w środku, na obrzeżach nie bardzo- pozostaje nalot.

Czekam na wytarcie klocków z przodu i chciałem wymienić i klocki i tarcze z  przodu. Pytanie. Czy lepiej najpierw zrobić cały tył? Czy lepiej poczekać i na razie wrzucić jakieś tańsze klocki na tył mieć nadzieję że tarczobębny się dotrą i zaczynać poprawianie hamulców od przodu? 
Mechanik stwierdził, że tak szybkie zużycie klockow to wynik rdzy na tarczobębnach i to, że rdza działała jak papier ścierny. Co o tym myślicie?
 


  • 0

#607 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:44, 28.06.2017

Rdza może być przyczyną ona sama z siebie sie nie zeszlifuje i zawsze będzie darła klocki, jak masz jeszcze co to możesz przetoczyć tarcze i wtedy klocki nowe inaczej szkoda kasy na nowe bo i tak zostaną zjechane.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#608 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:20, 28.06.2017

Tarczo bęben? Wtf w 7genie? A mi die wydaje ze stoją tloczki,od tego trzeba zacząć. Nalot rdzy na tarczy klocek zetrze po kilku hamowaniach mocniejszych.
  • 0

#609 Broock

Broock
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:18, 28.06.2017

No tak, tarczobęben. Nie wiem czy były różne rozwiązania w kombiakach, ale u mnie są. Pójdę za radą Ibx3046, przetoczę tarcze i zobaczymy co będzie dalej, bo same tarcze są jeszcze grube.
Tłoczki są ok, sprawdzone.


Użytkownik Broock edytował ten post 09:19, 28.06.2017

  • 0

#610 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 11:02, 28.06.2017

Kombiaki VII gen. wszystkie mają tarczo-bębny... wytarty tak szybko klocek sugerowałby problem z tłoczkiem/prowadnicami, ale skoro koło obraca się swobodnie, to jest to dziwne...


  • 0

#611 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:54, 28.06.2017

Jeżeli śruby "pływające" stoją to koło będzie się obracać, a klocek od strony tłoczka będzie się szybciej zużywał. W kombiaku trzeba uważać z klockami czy przypadkiem na jego powierzchni od strony tłoczka niema wystającego nita, jeżeli jest trzeba go zeszlifować w przeciwnym razie będzie klocek krzywo przylegał do tarczy podczas hamowania.


  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#612 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:40, 28.06.2017

Tarczo bęben? Wtf w 7genie? A mi die wydaje ze stoją tloczki,od tego trzeba zacząć. Nalot rdzy na tarczy klocek zetrze po kilku hamowaniach mocniejszych.

Tourer ma tarczo-bęben :) 


  • 0

#613 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:18, 01.07.2017

podrzuci ktoś nr oem klocków do CL7  przód i tył. czy lepiej zakupić Zimmermann.  Spotkał się ktos z pokrzywionymi tarczami Brembo? 


  • 0

#614 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:35, 01.07.2017

Hej :)
Nr OEM możesz sprawdzić sobie w EPC (np. japancars.ru).
W temacie klocków/tarcz chyba wszystko zostalo już w tym wątku powiedziane...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#615 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:32, 03.07.2017

Witam wszystkich.
Może pomożecie w rozwiązaniu. 
Mam accorda VII 2,4. Przed kupnem samochód trochę stał, wiec na tarczach z tyłu było trochę nalotu, ale normalnie się jeździło. Po zimie stanęły zaciski i wytarło mi do zera klocek z jednej strony. Regeneracja i nowe klocki TRW. Po ok 7 tyś - dzisiaj coś mi zaczęło rzęzić w kole. Po podniesieniu samochodu okazało się, że klocek od wew. wytarł się do blaszki. Koła kręcą się swobodnie, tłoczki pracują bez problemu. Tarczobęben wyciera się tylko w środku, na obrzeżach nie bardzo- pozostaje nalot.

Czekam na wytarcie klocków z przodu i chciałem wymienić i klocki i tarcze z  przodu. Pytanie. Czy lepiej najpierw zrobić cały tył? Czy lepiej poczekać i na razie wrzucić jakieś tańsze klocki na tył mieć nadzieję że tarczobębny się dotrą i zaczynać poprawianie hamulców od przodu? 
Mechanik stwierdził, że tak szybkie zużycie klockow to wynik rdzy na tarczobębnach i to, że rdza działała jak papier ścierny. Co o tym myślicie?
 

 

Porządne czyszczenie statywu. Ostatnio miałem podobnie tylko, że u mnie jeden tłoczek stał i na tym kole jednego klocka już prawie nie było. Wszystko porządnie wyczyściłem, nowe tłoczki, uszczelki i klocki. Tłoczki na ATE Bremszylinder Paste. Na prowadnice klocków delikatnie smarem miedzianym i git. Za pół roku zrobię kontrolę.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq