XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szuranie brzęczenie podczas przyspieszania - K20A6
#31
Napisano 14:51, 26.07.2012
Najlepsze jest to, że tłucze się jak cholera, a nie wiadomo co.
Oj trzeba podjechać do chłopaków z Kokotowa.
[ Dodano: 2012-07-27, 23:56 ]
Diagnoza Adama z Honda Team - skrzynia. Jego zdaniem oba dźwięki dotyczą skrzyni i tłucze się tak podobno w większości acco VII i to już w autach od 100tys przebiegu.
Tej jeszcze długo nie będę wymieniał bo rozlecieć się nie rozleci i sprzęgło ważniejsze, a akustyczne doznania muszę jakoś strawić..
#32
Napisano 16:31, 28.07.2012
#33
Napisano 07:59, 06.11.2013
#34
Napisano 14:39, 06.11.2013
#35
Napisano 19:32, 06.11.2013
jerzydr, nie piszczy Ci jeszcze ten pasek?Gates symbol 7PK1760
Jeśli jeszcze nie... to pewnie niedługo zacznie... miałem go przez jakąś chwilę i niestety po kilku m-cach zaczął przeraźliwie piszczeć... wymieniłem na jedyny właściwy, czyli Bando i teraz jest wreszcie cisza...
Pozdrawiam
Tomek
#36
Napisano 19:50, 28.12.2013
Nic takiego niestety u mnie nie występuje. Wracam do sprawy bo nie udało mi się rozwiązać tego problemu. Zaprzyjaźniony mechanik doradził nie jeździć na maksymalnych obrotachŻużyte łożyska na skrzyni słychać (świergotanie) najbardziej na luzie przy puszczonym pedale sprzęgła i na zewnątrz. W trakcie jazdy w środku raczej nie było by nic słychac. Jeśli chodzi o nieszczelność wydechu to ja miałem objaw buczenia od 4tyś rpm
Z tego co ostatnio zaobserwowałem to szuranie występuje po jakimś czasie. Z początku ten objaw nie występuje, po kilkukrotnym spróbowaniu jazdy na wysokich obrotach szuranie pojawia się.
Poczytałem trochę w internecie na ten temat i podobne objawy znalazłem na forum VW i Forda dotyczące raczej silników diesla. W obu przypadkach kazano zwrócić uwagę na łożyska w alternatorze. O wspomnianej wcześniej pompie wody nie było mowy więc moje poszukiwania rozpocznę pewnie od sprawdzenia alternatora... chyba że macie jeszcze jakieś inne pomysły?
#37
Napisano 22:55, 28.12.2013
może podnieś maskę, posłuchaj alternatora przy wyłączonych odbiornikach prądu,
potem włącz wszystko, co się da ;światła, klimę itp, Najlepiej jak są dwie osoby. Jedna w aucie, a Ty zamieniasz się w słuch:)
Moje autko
#38
Napisano 14:11, 29.12.2013
Czytałem właśnie że łożyska mogą zacząć 'trzeszczeć' przy wysokich obrotach co by pasowało do problemu.jeśli łożyska na alternatorze, to nie byłoby ich słychać non stop?
Problem w tym że podczas postoju nie mogę tego sprawdzić. Gdy dodaję gazu blokada nie pozwala na osiągnięcie wyższych obrotów niż 5000, a przy takich szurania nie słychać.może podnieś maskę, posłuchaj alternatora przy wyłączonych odbiornikach prądu,
Dźwięk ten pojawia się w okolicach 6000 obrotów i ustaje po zmianie biegu. Niestety aby to komuś zaprezentować muszę mieć dobrą i pustą drogę przed sobą
#39
Napisano 21:09, 14.01.2014
udało się rozwiązać problem?
Moje autko
#40
Napisano 19:41, 15.01.2014
#41
Napisano 12:59, 16.01.2014
#42
Napisano 22:46, 27.07.2014
Panowie, wiem że temat już trochę ma ale poszukuje właśnie przyczyn takiego dźwięku. Odgłos piasku , szurania, dobiegający spod nóg lub prawej strony.
Oczywiście w 2 panowie mechanicy mówią że wszystko jest ok i silnik chodzi tak jak powinien, ale imho nie jest to taka praca jak powinna być.
Może komuś z was udało się rozwiązać ten problem ? Bądź znacie kogoś z wwa do kogo można z taką rzeczą podjechać ?
Bo wszystko fajnie ale to nie jest ten dźwięk silnika hondy który pamiętałem z poprzednich modeli
sprawdzałem osprzęt zdejmując pasek ale to nic nie zmieniło, wiec domniemam że przyczyn trzeba szukać gdzie indziej.
dzięki
michał
#43
Napisano 02:45, 29.07.2014
Jeśli nawiązujesz do postów użytkownika 83Mike to jego temat był/jest całkiem inny. Jeśli chodzi o grzechotanie na wolnych/świergotanie na wolnych obrotach to skrzynia a dokładnie łożyska. Ogółem bardziej sie opłaci wymiana całej skrzyni, ja już z tym jeżdzę ponad 2 lata i nic z tym nie robiłem.
#44
Napisano 09:18, 29.07.2014
Hej,
dzięki za odpowiedź, jednak to na pewno nie ma nic wspólnego ze skrzynią ( mam automat ). Miałem rozwalaną skrzynie w galancie oraz civicu i znam dokładnie każdą sytuację kiedy te łożyska słychać, zarówno na mechanizmie
różnicowym jak i na wałkach. To jest zupełnie inny dźwięk, na wolnych obrotach praktycznie nie słychać silnika. Odgłos najbardziej słychać między 2 a około 3.5 tysiąca obrotów ( później zagłusza go silnik ) , oraz jakby lekko się wzmacniał dokładnie w momencie kiedy skrzynia zmienia bieg. Dźwięk jest delikatnie mówić irytujący, ale nie mogę odszukać przyczyny, właśnie taki szumiący. jakby ktoś mi sypał piasek na blachę, takie szumienie, postaram się go nagrać jak wyjdę z pracy. Pierwsze podejrzenie było na alternator lub pompę, jednak po zdjęciu paska dalej słychać tak samo, a nie chce mis ę wierzyć że ten silnik tak normalnie pracuje ( co usłyszałem od 2 mechaników, ze to normalne ).
Nie miałem jednak okazji porównać z innym egzemplarzem.
michał
#45
Napisano 17:09, 29.07.2014
Walczyłem dłuuugi czas od założenia tematu z tym dźwiękiem ale skończyło się na tym, że TTTM. Sprawdzone było wszystko co można - luzy, sprzęgło, wydech (kat), map, szczelność dolotu, rezonator, łańcuch, wymieniona sonda, itp... Jedyne co mi jeszcze zostało to podmiana "krokowego" - kupiłem taki ale okazał się uszkodzony. Choć może to być jakiś trop.. Zauważyłem jeszcze, że po pełnym resecie kompa objawy na jakiś czas ustawały a na pewno się minimalizowały, do tego dynamika była przyjemniejsza. Po jakimś czasie od resetu (kilkaset km) komp się "dostrajał" i szuranie wracało a autko stawało się subiektywnie mniej dynamiczne. Przejechałem przyzwyczajony do takich objawów w pełni bezawaryjne 40tys km. Problem rozwiązałem przez zmianę auta na k24 Tourer
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych