Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Honda accord 1.8 v tec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:30, 15.05.2012

Cojest bardziej opłacalne ? Wymiana silnika na h22 czy Turbo ?


sprzedaż tego co masz i kupno ATRa albo civica VTI albo innej marki co jedzie ;-)
Co ci z wymiany silnika na H22? tyle co masz KM więcej, a zawias? a heble? a cała reszta?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:16, 15.05.2012

nic z tego nie jest opłacalne.
w tym przypadku to w innych kategoriach trzeba myśleć :)
  • 0

#18 kowalski19

kowalski19
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 15.05.2012

tzn?
  • 0

#19 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:10, 16.05.2012

tzn?


...tzn czytaj to co napisałem wcześniej - tuning nie jest tani. W takich silnikach jak Twój - to sztuka dla sztuki. Koszt swap'a jest spory, tak jak i turbo. Jak nie myślisz kategoriami typu: pasja, chęć czerpania radości z jazdy itp - to jest to nieopłacalne z logicznego punktu widzenia ;-) czy to swap, czy turbo - trzeba się liczyć z wydatkiem ok 8-10k PLN.
  • 0

#20 squorpion

squorpion
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podkarpackie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:51, 31.07.2012

jak by kupić anglika type r to by dużo nie wyszło, no i wszystkie części by zostały, no ale trzeba by i czasu żeby to po przekładać
  • 0

#21 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:18, 01.08.2012

jak by kupić anglika type r to by dużo nie wyszło, no i wszystkie części by zostały, no ale trzeba by i czasu żeby to po przekładać


zależy co dla kogo jest dużo...za angola trzeba dać te 8-10k PLN, za swap też trzeba komuś zapłacić - ok 1-1,5k PLN. Dodaj do tego części, które trzeba wymienić: wszystkie uszczelnienia, sprzęgło, filtry itp - dochodzi Ci kolejne 2k PLN - a to już robi cenę ok 13k. Jasne - z ATRa się trochę zwróci...ale wciąż trzeba mieć z czego wyłożyć te pieniądze.
Swap to nie jest sielanka...jestem tego żywym przykładem. Przy czym ja do tego podszedłem nieco inaczej - myślę, że lepiej - bo najpierw zająłem się zawiasem i hamulcami, a potem myślałem o silniku ;-)
  • 0

#22 Dylan

Dylan
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Alekandrów Kuj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 01.08.2012

kowalski19 - chyba za dużo cukru do herbaty nasypałeś...
  • 0

Elektronika samochodowa


#23 squorpion

squorpion
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Podkarpackie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 01.08.2012

w sumie to jednak dużo, nie myślałem że to taka kolej rzeczy i że angliki takie drogie
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq