XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda accord 1.8 v tec
#1
Napisano 13:01, 14.05.2012
#2
Napisano 13:30, 14.05.2012
A mniej radykalnie...wywal kata, zmień kolektor wydechowy, zarzuć dobry dolot CAI, możesz zrobić lepszy wydech dla odetkania i...... schudnij
#3
Napisano 13:31, 14.05.2012
kowalski19, swap na H22
A mniej radykalnie...wywal kata, zmień kolektor wydechowy, zarzuć dobry dolot CAI, możesz zrobić lepszy wydech dla odetkania i...... schudnij
Do 150 koni doszlo by ? Co do swapa , przy wymianie silnika zawieszenie itd trzeba tez wymienic?
#4
Napisano 13:37, 14.05.2012
#5
Napisano 13:52, 14.05.2012
#6
Napisano 15:48, 14.05.2012
jedyny sensowny mod to uturbienie z odprężeniem.
ale to już mówiłem
#7
Napisano 15:56, 14.05.2012
#8
Napisano 16:39, 14.05.2012
Można rzeźbić i w NA, ale to nieproporcjonalny wkład kasy do wyników
#9
Napisano 16:43, 14.05.2012
Można rzeźbić i w NA, ale to nieproporcjonalny wkład kasy do wyników
true true
#10
Napisano 21:09, 14.05.2012
#11
Napisano 21:14, 14.05.2012
masz nawet trochę moich wywodów i doświadczeń praktycznych. jak będziesz naprawdę zainteresowany to Ci mogę opisać krok po kroku co i jak
#12
Napisano 22:07, 14.05.2012
chyba nieDo 150 koni doszlo by ?
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#13
Napisano 06:20, 15.05.2012
kowal86, przesadzasz trochę Zigi udowodnił, że sporo się da zrobić, jedynie kwestia chęci i ..... $$$
weź się, bo mnie ziarenko z chlebka zabije którym się właśnie krztuszę - po przeczytaniu tego i owego
no chyba że przegapiłem wykres i pomiar czasu (choćby z gpsa)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 06:57, 15.05.2012
Ja jednak nie do tego zmierzałem swoją wypowiedzią. Chodziło mi o to, że da się modzić Acco 1.8/2.0, a Zigi jest tego dowodem. Choćbyś nie wiem co mówił kardas i jak się ksztusił - te mody które zrobił Zigi już z samej zasady i składu - muszą dać fizyczny wzrost mocy, nie ma innej opcji. I nie mówię tu o kilku KM. Ja stawiam na ok 160-170 KM mocy bez większego problemu. Jak będzie na papierze - się okaże. Tylko, że to nie papier robi wyniki, a samochód na drodze. Hamownie z racji zróżnicowania - nie są do końca wiarygodne, co pokazują dziesiątki, a nawet setki wyników różnych samochodów z różnych hamowni. Jak się tak jaracie obliczeniami z filmiku - poproście kolegę, aby taki nagrał i już będziecie sobie mogli liczyć.
Aaa, i uprzedzając wypowiedzi typu: "wydatki niewspółmierne do efektów" zadam pytanie - a kiedy to tuning N/A był opłacalny?
#15
Napisano 09:27, 15.05.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych