Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Honda accord 1.8 v tec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowalski19

kowalski19
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 14.05.2012

Posiadam honde accord 1.8 v tec . 2000 rocznik .Chciałbym dodac troche jej mocy . Jakie są sposoby?
  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:30, 14.05.2012

kowalski19, swap na H22 :lol:

A mniej radykalnie...wywal kata, zmień kolektor wydechowy, zarzuć dobry dolot CAI, możesz zrobić lepszy wydech dla odetkania i...... schudnij :lol:
  • 0

#3 kowalski19

kowalski19
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 14.05.2012

kowalski19, swap na H22 :lol:

A mniej radykalnie...wywal kata, zmień kolektor wydechowy, zarzuć dobry dolot CAI, możesz zrobić lepszy wydech dla odetkania i...... schudnij :lol:


Do 150 koni doszlo by ? Co do swapa , przy wymianie silnika zawieszenie itd trzeba tez wymienic?
  • 0

#4 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:37, 14.05.2012

Do 150 moze by doszlo.Przy wymianie silnika nie musisz robic koniecznie zawieszenia ale lepsze heble by sie przydaly :)
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:52, 14.05.2012

kowalski19, nie wiem jakie Ty wyznajesz zasady....ale dla mnie zasada jest prosta: najpierw dbamy o bezpieczeństwo, potem się bawimy. Przed swapem, a nawet mniejszym dłubaniem - zrób porządny hebel i zawieszenie. Po tym odczujesz różnicę od razu. Uwierz mi, że będziesz miał z tego większą frajdę niż z kilku koni więcej ;-) a potem - możesz się bawić w coś więcej. Ale ostrzegam - inwestycje w zwiększanie mocy w silnikach N/A nie są tanie - a w przypadku silnika takiego jak Twój - zrobienie czegoś ponad wydech i dolot - to w ogóle ciężki temat.
  • 0

#6 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 14.05.2012

do tego silnika nie ma żadnych gratów, wszystko musi być robione na zamówienie i według własnego pomysłu/projektu.
jedyny sensowny mod to uturbienie z odprężeniem.
ale to już mówiłem :)
  • 0

#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:56, 14.05.2012

kowal86, przesadzasz trochę ;-) Zigi udowodnił, że sporo się da zrobić, jedynie kwestia chęci i ..... $$$ ;-)
  • 0

#8 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:39, 14.05.2012

Nie mówię, że się nie da, tylko jedyne SENSOWNE wyjście to turbina.
Można rzeźbić i w NA, ale to nieproporcjonalny wkład kasy do wyników :)
  • 0

#9 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:43, 14.05.2012

Można rzeźbić i w NA, ale to nieproporcjonalny wkład kasy do wyników :)


true true ;)
  • 0

#10 kowalski19

kowalski19
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 14.05.2012

Jaki koszt turbo? iii ile mocy da , oraz spalanie jakie ? duzo sie odbije na zdrowiu silnika?
  • 0

#11 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 14.05.2012

16 raz tego tłumaczyć nie będę. poszukaj sobie na forum, było kilka tematów.
masz nawet trochę moich wywodów i doświadczeń praktycznych. jak będziesz naprawdę zainteresowany to Ci mogę opisać krok po kroku co i jak
  • 0

#12 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 14.05.2012

Do 150 koni doszlo by ?

chyba nie
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:20, 15.05.2012

kowal86, przesadzasz trochę ;-) Zigi udowodnił, że sporo się da zrobić, jedynie kwestia chęci i ..... $$$ ;-)


weź się, bo mnie ziarenko z chlebka zabije którym się właśnie krztuszę - po przeczytaniu tego i owego

no chyba że przegapiłem wykres i pomiar czasu (choćby z gpsa) :roll:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:57, 15.05.2012

też chciałbym zobaczyć wynik z hamowni, ale nie tylko sztucznymi cyferkami człowiek żyje ;-) kilka osób, które jechało tym samochodem przed i po modach - wyraziło duże zadowolenie. Może Zigi będzie na zlocie - to mu zrobią hamowanko....a może porobią jakieś sprinty na 1/4. Wtedy będzie faktycznie widać jak to startuje.

Ja jednak nie do tego zmierzałem swoją wypowiedzią. Chodziło mi o to, że da się modzić Acco 1.8/2.0, a Zigi jest tego dowodem. Choćbyś nie wiem co mówił kardas i jak się ksztusił - te mody które zrobił Zigi już z samej zasady i składu - muszą dać fizyczny wzrost mocy, nie ma innej opcji. I nie mówię tu o kilku KM. Ja stawiam na ok 160-170 KM mocy bez większego problemu. Jak będzie na papierze - się okaże. Tylko, że to nie papier robi wyniki, a samochód na drodze. Hamownie z racji zróżnicowania - nie są do końca wiarygodne, co pokazują dziesiątki, a nawet setki wyników różnych samochodów z różnych hamowni. Jak się tak jaracie obliczeniami z filmiku - poproście kolegę, aby taki nagrał i już :-) będziecie sobie mogli liczyć.


Aaa, i uprzedzając wypowiedzi typu: "wydatki niewspółmierne do efektów" zadam pytanie - a kiedy to tuning N/A był opłacalny? ;-)
  • 0

#15 kowalski19

kowalski19
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 15.05.2012

Cojest bardziej opłacalne ? Wymiana silnika na h22 czy Turbo ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq