Wg manuala do wymiany tulejki konieczne jest zdemontowanie sprzęgła, do przesmarowania końcówki wałka, który wchodzi w tulejkę być może nie trzeba - pytanie tylko czy skrzynię można odsunąć na tyle aby dało się tę końcówkę przesmarować.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zgrzyt i pisk sprzęgła podczas ruszania
#91
Napisano 20:13, 27.04.2016
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#92
Napisano 08:29, 28.04.2016
U mnie wyjęty był cały silnik ze sprzęgłem...ponoć tak było szybciej niż demontować od spodu.
Do wyciągnięcia tulejki został użyty specjalny ściągacz....później smar na tulejkę i wbicie do środka.
#93
Napisano 22:52, 01.05.2016
Panowie mam ten sam problem u siebie. Czasami jest ten zgrzyt/pisk kilka razy dziennie, czasami przez tydzień nie ma.... Kilka razy byłem w ASO ale akurat tego nie było. Czy możecie mi polecić jakieś ASO w Wawie albo gdzieś dalej które jak pojadę i im powiem że mam taki problem to coś z tym zrobią? 31maja kończy mi się gwarancja więc dużo czasu nie zostało. Nagrałem nawet film na którym widać jak zaczynam ruszać to jest ten zgrzyt i jak się nie wysprzęgli do końca to podczas każdego popuszczania sprzęgła tak jest ale powiedzieli mi w Aries Motors na Arkuszowej że to nie wystarczy i musi to się wydarzyć u nich też. Czy robił ktoś to gdzieś indziej i było łatwiej? Miałem kiedyś problem z przyciskami na kierownicy do ściszania radia i po nagranym filmie mi wymienili(a też zdażało się to czasami i sami mi powiedzieli że jak to np. nagram to wymienią bez problemu) ale wtedy jeszcze był Autowest którego niestety zrównali z ziemia...
#94
Napisano 10:14, 12.05.2016
z jakiej firmy najlepiej kupić łożysko oporowe do VII?
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#95
Napisano 19:57, 12.05.2016
Wysłane z Xiaomi Mi4i
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#96
Napisano 00:33, 13.05.2016
Naprawdę nikt nie był w Warszawie z problemem tulejki??
#97
Napisano 17:54, 13.05.2016
Problem jest taki, że wymiana tej tulejki kosztuje ok. 1500-1600 zł (wg oficjalnych cen ASO) co jest ceną absurdalną biorąc pod uwagę cenę wymienianej tulejki, która kosztuje kilkanaście złotych. Nikt więc w ASO o zdrowych zmysłach nie zgodzi się na naprawę gwarancyjną (darmową) gdyż samo popiskiwanie tulejki nie niesie za sobą żadnych skutków ubocznych w układzie skrzynia/sprzęgło. Dopóki więc stan popiskiwania Twojej tulejki nie będzie permanentny i wyraźnie słyszalny nikt nie zrealizuje naprawy w ramach gwarancji. W końcu za naprawę gwarancyjną płaci Honda Polska a ASO jest tylko naprawcą, który po zdiagnozowaniu usterki zwraca się do HP o zwrot kosztów naprawy gwarancyjnej. W sytuacjach oczywistych, usterek fabrycznych, akcji serwisowych problemu nie ma, ale na chwilę obecną nikt tej usterki tak nie zakwalifikował gdyż jak już mówiłem jest nieistotna technicznie i nie zagraża bezpieczeństwu w czasie jazdy (wyłącznie efekt dźwiękowy w trakcie spinania sprzęgła). Tyle moje domniemania, a Tobie radzę jeździć do nich tak często aż w końcu usłyszą ten pisk/zgrzyt/skrzyp czy jak tam go zwał. U mnie też tylko czasami słychać było pisk, nawet jak mechanik przed wymiana sprzęgła wsiadł do auta i się przejechał zadzwonił do mnie pytając o co właściwie mi chodzi z tym sprzęgłem, myślał, że chodzi mi konkretnie o zestaw sprzęgła gdyż żadnego pisku nie słyszał. Nie miałem możliwości zademonstrowania mu owego dźwięku gdyż wróciłem już do pracy a jestem pewien, że byłbym mu go w stanie zaprezentować. Odrób lekcję - wyczaj moment pisku, sposób puszczania sprzęgła i wtedy jedź do ASO i zaprezentuj im koncert na wałek i tulejkę by R20A3
Użytkownik lajsta edytował ten post 18:04, 13.05.2016
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#98
Napisano 14:31, 01.07.2016
a skąd wiadomo czy to łożysko czy tez tulejka?
czy OEMowe łożysko tylko w ASO do dostania? a jak nie OEMowe to jakie kupić. niebawem odprowadzam acco do mechanika to przy okazji bym i tę sprawę załatwił, bo coraz częściej to cholerstwo słychać i wkurza...
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#99
Napisano 21:52, 04.07.2016
Wysłane z Xiaomi Mi4i
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#100
Napisano 13:32, 17.10.2016
U mnie wyjęty był cały silnik ze sprzęgłem...ponoć tak było szybciej niż demontować od spodu.
Do wyciągnięcia tulejki został użyty specjalny ściągacz....później smar na tulejkę i wbicie do środka.
fiddo84 u mnie takie same objawy w identycznej Hani.
Gdzie robiłeś tą wymianę w Krk i ile policzyli ?
U mnie na liczniku 97000 a pierwszy właściciel wymieniał już sprzęgło więc pozostaje tulejka tylko.
#101
Napisano 06:37, 18.10.2016
Tulejka rzeczywiście była zatarta ale czy jest sens ja wymieniać...u mnie nowa zaczęła piszczeć po roku od wymiany nowej, oryginalnej i prawidłowo nasmarowanej. Nie zauważyłem wpływu na prace sprzęgła.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#102
Napisano 13:37, 18.10.2016
Dzięki za odpowiedź!
No właśnie u mnie też sprzęgło chodzi bez zarzutu i dla samej tulejki robienie tego wszystkiego jeżeli po roku może być to samo to mija się chyba z celem.
Na razie tragedii nie ma z wyciem więc zobaczymy co dalej.
#103
Napisano 09:44, 31.10.2016
.
Użytkownik chudy022 edytował ten post 22:20, 31.10.2016
#104
Napisano 15:18, 28.02.2017
Nie wiem czy ktos to zaobserwowal lub tak mial ale u mnie po wymianie oleju w skrzyni - CISZA. Co prawda to dopiero jeden dzien jazdy ale pisku nie ma. Dziwne. Moze przez nowy olej w skrzyni na sprzeglo ida mniejsze wibracje i tulejka nie zaczyna tak szalec?
Kolego ja to samo wymienilem olej w skrzyni i jest duzo lepiej. Chociaz czasami przy ostrym ruszeniu zawyje. Auto nowe ma 2 lata 120 000 przebiegu. Myslalem ze sprzeglo padlo.
#105
Napisano 21:03, 28.02.2017
Pisane z RN3P SE
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych