XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zgrzyt i pisk sprzęgła podczas ruszania
#61
Napisano 22:23, 25.03.2013
w którym aso to robiłes? szkoda, że nie dopytałeś co zrobili dokładnie.
Sprzęgło jeśli jest normalnie traktowane może wytrzymać i 250tyś.
#62
Napisano 09:08, 26.03.2013
ciekawe to co piszesz.
w którym aso to robiłes? szkoda, że nie dopytałeś co zrobili dokładnie.
Sprzęgło jeśli jest normalnie traktowane może wytrzymać i 250tyś.
Robilem to w ASO w Opolu. Najgorsze, ze nie ma tam juz tego kierownika
Ale z tego watku ewidentnie wynika, ze prawdopodobnie po prostu przesmarowali ta tulejke lub moze ja wymienieli i tyle.
Co do sprzegla to mam wieksze oczekiwania. Do tej pory robilem autami tak do okolo 230k km i nigdy niec sie nie dzialo.
Mysle, ze auto jezdzone na trasach spokojnie powinno chyba do tych 300k km dociagnac ?
Pozdrawiam
joe black
#63
Napisano 18:05, 11.06.2013
Kto widział jak tam jest dojście od dołu do sprzęgła ?
[ Dodano: 2013-06-11, 19:08 ]
Też podejrzewam ,że smarowali ,bo wymiana do smarowania to jak złotówka do 10.000ciekawe to co piszesz.
w którym aso to robiłes? szkoda, że nie dopytałeś co zrobili dokładnie.
Sprzęgło jeśli jest normalnie traktowane może wytrzymać i 250tyś.
Robilem to w ASO w Opolu. Najgorsze, ze nie ma tam juz tego kierownika
Ale z tego watku ewidentnie wynika, ze prawdopodobnie po prostu przesmarowali ta tulejke lub moze ja wymienieli i tyle.
Co do sprzegla to mam wieksze oczekiwania. Do tej pory robilem autami tak do okolo 230k km i nigdy niec sie nie dzialo.
Mysle, ze auto jezdzone na trasach spokojnie powinno chyba do tych 300k km dociagnac ?
Pozdrawiam
joe black
Raczej wybrali pierwszą opcję
#64
Napisano 07:51, 29.08.2013
Czy można przesmarować tą felerną tulejkę bez rozbierania sprzęgła?Nikt nie próbował jej przesmarować ?
Ten dźwięk występuje też w mojej Hondzie FR-V i jest szczególnie denerwujący przy przepuszczaniu pieszych na pasach. Zdarzyło mi się, że po tym, jak puściłem pewnego starszego jegomościa i ruszyłem z charakterystycznym świstem, ten odwrócił się i popukał w czoło. Myślał widocznie, że trąbię
Nie podejmuję się wymieniać tulejki ze względu na koszty, ale przesmarować bym ją chciał.
#65
Napisano 08:34, 29.08.2013
#66
Napisano 12:13, 29.08.2013
Trzeba więc znaleźć takiego, który podejmie się zadania na podobnych zasadach. Słowem - zaufanego.
No i właśnie takiego z Warszawy i okolic poszukuję
#67
Napisano 19:11, 08.09.2013
2.0 i-vtec 2009 tourer
#68
Napisano 20:06, 29.09.2013
#69
Napisano 12:28, 27.12.2013
teĹź mnie dopadĹa ta przypadĹoĹÄ- 2.0 benzyna przebieg 110tys km. Poza tym odgĹosem sprzÄgĹo chodzi bezproblemowo i nie dzieje sie nic zĹego ( tak myslÄ).
Mam pytanie do tych, ktĂłrzy wymienili tÄ tulejkÄ jak siÄ zachowuje auto po dĹuĹźszym uĹźytkowaniu - czy nadal jest spokĂłj czy problem powrĂłciĹ ?
#70
Napisano 20:05, 28.12.2013
ASO (AutoWitolin) radzi aby jeździć aż objawy się nasilą
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
#71
Napisano 18:41, 13.01.2014
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#72
Napisano 18:36, 14.01.2014
#73
Napisano 18:05, 27.03.2014
Panowie wycie z układu napędowego przy manewrach parkingowych czyli 1 i R bieg, sprzęgło bierze od elegancko od samego początku więc raczej sie nie kończy.
Pojawia się nieregularnie przy bardzo delikatnie puszczonym sprzęgle i niewielkich obrotach.
Najpierw stwierdziłem że to ta tulejka, ale ostatnio w ramach testowania tego czy dalej moje hamulce świrują trochę przepałowałem auto (1,2,3 bieg z gazem w desce do 7000+ rpm) i po dojechaniu do swiateł, zatrzymaniu, wcisnieciu sprzegla do konca pojawił się ten dzwiek tylko że tym razem nie był stały a impulsowy.
#74
Napisano 18:15, 12.04.2014
smaru nie daja ani grama te japonczyki małe bym ich wszystkich powysadzał w kosmos , stąd cała afera o tulejce, ogolnie sporo krecenia nie przeba dotykać wózka, silnika też nie trzeba podwieszać
kto ma CU1 proponuje za wczasu wyjąć skrzynie i przesmarować wszystko do okoła, ja tak zrobiłem, niestety na przegub w pieście było za późno, zwiazał sie z nią na stale także kto smaruje ten jedzie..
ps.dla ścisłości, tulejka nie jest w kole tylko wale
Użytkownik WhiteR edytował ten post 18:21, 12.04.2014
#75
Napisano 20:05, 03.05.2014
czyli konkretnie jak dostać się do tej tulejki? zrzucać lub odchylać skrzynie biegów?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych