Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zgrzyt i pisk sprzęgła podczas ruszania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
152 odpowiedzi w tym temacie

#61 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:23, 25.03.2013

ciekawe to co piszesz.
w którym aso to robiłes? szkoda, że nie dopytałeś co zrobili dokładnie.
Sprzęgło jeśli jest normalnie traktowane może wytrzymać i 250tyś.
  • 0

#62 JoeBlack

JoeBlack
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:internet
  • Paliwo:PB
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:08, 26.03.2013

ciekawe to co piszesz.
w którym aso to robiłes? szkoda, że nie dopytałeś co zrobili dokładnie.
Sprzęgło jeśli jest normalnie traktowane może wytrzymać i 250tyś.


Robilem to w ASO w Opolu. Najgorsze, ze nie ma tam juz tego kierownika :(
Ale z tego watku ewidentnie wynika, ze prawdopodobnie po prostu przesmarowali ta tulejke lub moze ja wymienieli i tyle.

Co do sprzegla to mam wieksze oczekiwania. Do tej pory robilem autami tak do okolo 230k km i nigdy niec sie nie dzialo.
Mysle, ze auto jezdzone na trasach spokojnie powinno chyba do tych 300k km dociagnac :) ?

Pozdrawiam
joe black
  • 0

#63 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:05, 11.06.2013

Nikt nie próbował jej przesmarować ?Też mam od czasu do czasu te dźwięki nie raz pod rząd non stop .Ciekawe czy nie ma tam dojścia( do sprzęgła ) może da się tam puścić po wałku jakiegoś smarowidła ?
Kto widział jak tam jest dojście od dołu do sprzęgła ?

[ Dodano: 2013-06-11, 19:08 ]

ciekawe to co piszesz.
w którym aso to robiłes? szkoda, że nie dopytałeś co zrobili dokładnie.
Sprzęgło jeśli jest normalnie traktowane może wytrzymać i 250tyś.


Robilem to w ASO w Opolu. Najgorsze, ze nie ma tam juz tego kierownika :(
Ale z tego watku ewidentnie wynika, ze prawdopodobnie po prostu przesmarowali ta tulejke lub moze ja wymienieli i tyle.

Co do sprzegla to mam wieksze oczekiwania. Do tej pory robilem autami tak do okolo 230k km i nigdy niec sie nie dzialo.
Mysle, ze auto jezdzone na trasach spokojnie powinno chyba do tych 300k km dociagnac :) ?

Pozdrawiam
joe black

Też podejrzewam ,że smarowali ,bo wymiana do smarowania to jak złotówka do 10.000 :-)
Raczej wybrali pierwszą opcję
  • 0
                       

#64 praski

praski
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:51, 29.08.2013

Nikt nie próbował jej przesmarować ?

Czy można przesmarować tą felerną tulejkę bez rozbierania sprzęgła?

Ten dźwięk występuje też w mojej Hondzie FR-V i jest szczególnie denerwujący przy przepuszczaniu pieszych na pasach. Zdarzyło mi się, że po tym, jak puściłem pewnego starszego jegomościa i ruszyłem z charakterystycznym świstem, ten odwrócił się i popukał w czoło. Myślał widocznie, że trąbię :lol:

Nie podejmuję się wymieniać tulejki ze względu na koszty, ale przesmarować bym ją chciał.
  • 0

#65 praski

praski
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 29.08.2013

Czy ktoś mógłby polecić mechanika w okolicach Warszawy, który podjąłby się wymiany tulejki wg metody śp. mechanikHondy, czyli z odsunięciem skrzyni? Niestety mechanicy u których byłem orzekli, że bez rozebrania się nie obejdzie...
  • 0

#66 praski

praski
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:13, 29.08.2013

Trzeba więc znaleźć takiego, który podejmie się zadania na podobnych zasadach. Słowem - zaufanego.


No i właśnie takiego z Warszawy i okolic poszukuję :-)
  • 0

#67 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 08.09.2013

Witajcie. Niestety mnie też to dopadło. Co prawda pojawia się to sporadycznie ale kurde nie wypada żeby w czteroletnim samochodzie działy się takie dupsy. Kupiłem tulejkę 24zł i jestem umówiony na wtorek do mechanika. Napiszę po wszystkim co i jak. Ciekawi mnie jak dzisiaj u Calzone po dłuższym użytkowaniu.. Czy dzwięki powracają czy nie?
  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#68 trekker200

trekker200
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:cl 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 29.09.2013

Witam, widzę że te obiawy są typowe dla większości accordów, bo umnie też czsem wystepują przy przebiegu 110tys. Zastanawiam się czy ma to jakis wpływ na żywotność sprzegła i skrzyni? może ktoś przejeździł z tymi obiawami jakis czas i się wypowie. Bo jakos niechce mi sie narazie brnąć w rozbebeszanie żeby tą tulejkę wymienić albo przesmarować, raczej pojeżdzę az sie sprzegło sypnie to wtedy za jednym zamachem wymienię. Tylko czy przy okazji nie wyjdzie że łozyska w skrzyni tez już do wymiany sie kwalifikują?
  • 0

#69 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:28, 27.12.2013

Witam,
też mnie dopadła ta przypadłość- 2.0 benzyna przebieg 110tys km. Poza tym odgłosem sprzęgło chodzi bezproblemowo i nie dzieje sie nic złego ( tak myslę).
Mam pytanie do tych, którzy wymienili tą tulejkę jak się zachowuje auto po dłuższym użytkowaniu - czy nadal jest spokój czy problem powrócił ?
  • 0

#70 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:05, 28.12.2013

Mam identyczny problem od ok. 1 roku (CL7 - aktualny przebieg 176 kkm). "Piszczenie" pojawia się nieregularnie i raczej sporadycznie - acz jest zdecydowanie nieprzyjemne. Natomiast sprzęgło pracuje bez zastrzeżeń :j
ASO (AutoWitolin) radzi aby jeździć aż objawy się nasilą :roll:
  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#71 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:41, 13.01.2014

Koledzy a czy nie dałobysie zastąpic tej tulejki łożyskiem igiełkowym ja k w większości aut, może istnieje łożysko o takich wymiarach, a co do smarowania tej tulejki to może być ona tzw. samosmarująca jak w rozrusznikach i danie do niej smaru powoduje jej zatarcie.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#72 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:36, 14.01.2014

w manualu podają, że należy ją przesmarowac smarem karbamidowym. ale za duzo informacji na temat tego smaru to niema.
  • 0

#73 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:05, 27.03.2014

Panowie wycie z układu napędowego przy manewrach parkingowych czyli 1 i R bieg, sprzęgło bierze od elegancko od samego początku więc raczej sie nie kończy.

Pojawia się nieregularnie przy bardzo delikatnie puszczonym sprzęgle i niewielkich obrotach.

Najpierw stwierdziłem że to ta tulejka, ale ostatnio w ramach testowania tego czy dalej moje hamulce świrują trochę przepałowałem auto (1,2,3 bieg z gazem w desce do 7000+ rpm) i po dojechaniu do swiateł, zatrzymaniu, wcisnieciu sprzegla do konca pojawił się ten dzwiek tylko że tym razem nie był stały a impulsowy.


  • 0

#74 WhiteR

WhiteR
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:wxy
  • Silnik:R20
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 12.04.2014

smaru nie daja ani grama te japonczyki małe bym ich wszystkich powysadzał w kosmos :), stąd cała afera o tulejce, ogolnie sporo krecenia nie przeba dotykać wózka, silnika też nie trzeba podwieszać

kto ma CU1 proponuje za wczasu wyjąć skrzynie i przesmarować wszystko do okoła, ja tak zrobiłem, niestety na przegub w pieście było za późno, zwiazał sie z nią na stale :/ także kto smaruje ten jedzie..

 

ps.dla  ścisłości, tulejka nie jest w kole tylko wale :)


Użytkownik WhiteR edytował ten post 18:21, 12.04.2014

  • 0

#75 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:05, 03.05.2014

czyli konkretnie jak dostać się do tej tulejki? zrzucać lub odchylać skrzynie biegów?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq