Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zgrzyt i pisk sprzęgła podczas ruszania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
152 odpowiedzi w tym temacie

#76 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 20:40, 03.05.2014

Żeby dostać się do tej tulejki wystarczy odchylić skrzynię od bloku. Lepszy dostęp będzie przy zrzuceniu całej skrzyni, ale to jest masa roboty.
052993777815fb75.jpg


  • 0

#77 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:04, 04.05.2014

Wilu wielkie dzieki, tuleja wychodzi sama czy trzeba się pomęczyć z nią? :D


  • 0

#78 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:13, 20.05.2014

Czy ktos wymienial ta tulejke w VIII genie? Jest u mnie identyczny problem i zastanawiam sie nad jej wymiana. W aso tak jak wspominali inni mowia zeby jezdzic i sie nie martwic, niestety dzwiek jest dla mnie zbyt irytujacy.

calzone Czy problem wrocil czy wciaz jest dobrze?
  • 0

#79 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:50, 09.07.2014

W ASO dowiedzialem sie ze o ile w VII genie pomaga wymiana tuleji to w VIII juz trzeba wymieniac sprzeglo bo nie jest to kwestia samej tulejki.


  • 0

#80 kumpeljima

kumpeljima
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Koszalin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 30.11.2014

W ASO dowiedzialem sie ze o ile w VII genie pomaga wymiana tuleji to w VIII juz trzeba wymieniac sprzeglo bo nie jest to kwestia samej tulejki.

witam, noszę się od dłuzszego czasu z zamiarem wymiany tego łożyska. Dzwięk przy ruszaniu naprawdę mnie irytuje, Czy rzeczywiście tak jak piszesz w VIII generacji trzeba wymienić całe sprzęgło? robiłeś coś w tym temacie?


  • 0

#81 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:19, 01.12.2014

witam, noszę się od dłuzszego czasu z zamiarem wymiany tego łożyska. Dzwięk przy ruszaniu naprawdę mnie irytuje, Czy rzeczywiście tak jak piszesz w VIII generacji trzeba wymienić całe sprzęgło? robiłeś coś w tym temacie?


W aso hondy mowia ze trzeba wymieniac cale sprzeglo bo cos tam wpada w jakies wibracje. Ostatnio jednak spotkalem bylego mechanika aso ktory ma wlasny warsztat i powiedzial mi ze w VIII genie syruacja jest taka sama jak w VII, mianowicie halas wydaje jakas tulejka ktora fabrycznie nie jest wystarczajaco nasmarowana. Wystarczy ja przesmarowac i dzwieku nie bedzie. Zeby to zrobic trzeba jednak tak czy siak rozlaczyc caly naped wiec warto podobno juz przy tej okazji wymienic tez cale sprzeglo
  • 0

#82 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:40, 09.04.2015

co prawda akurat nie w hondzie(praktycznie to samo) ale bardzo ładnie przedstawione zagadnienie tej tulejki w kole zamachowym


  • 0

#83 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:24, 30.04.2015

Nie wiem czy ktos to zaobserwowal lub tak mial ale u mnie po wymianie oleju w skrzyni - CISZA. Co prawda to dopiero jeden dzien jazdy ale pisku nie ma. Dziwne. Moze przez nowy olej w skrzyni na sprzeglo ida mniejsze wibracje i tulejka nie zaczyna tak szalec?

Użytkownik rhomek edytował ten post 00:24, 30.04.2015

  • 0

#84 szakul

szakul
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:uk coventry
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:2006
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 24.10.2015

Czy ma ktoś jakiś sposób na wyciagnięcie tej tulejki. Wszystko rozbabraną a tulejka za Chiny ludowe nie chce zejść już próbowałem chyba wszystkiego tragedia!!!
  • 0

#85 fiddo84

fiddo84
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156 (192Nm) i dalej mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 27.10.2015

Witam,

 

zakupiłem accorda Viii z tą dolegliwością. Występuję niemalże za każdym razem jak chcę ruszyć z pierwszego biegu.

 

Mam pytanie o dobrego mechanika z Krakowa ewentualnie do którego ASO się najlepiej z tym udać?

Z góry dziękuję za szybką odpowiedz.


  • 0

#86 barolo_92

barolo_92
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:45, 15.12.2015

witam wszystkich jestem z Ostrołęki i mam ten sam problem z acordem VII .podpowie ktoś ,moze macie jakiegos ogarnietego mechanika w mojej okolicy ktory zna sie na hondach i wie jak wymienic to tulejke w dobrej cenie :)? z gory dzi ekuję za odpowiedzi.


  • 0

#87 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:54, 16.12.2015

Witam mam taki sam problem przy ruszniu pojawia się ten dzwięk tylko, że w dieslu. Moje pytanie czy w dieslu występuje też taka tulejka.


  • 0

#88 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 10:13, 16.12.2015

Hej :)

Gruca8, proponuję samodzielne sprawdzenie w EPC, będzie szybciej...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#89 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:39, 16.12.2015

Sprawdziłem i w 2.2 jest w tym miejscu łożysko wałka głownego w kole zamachowym. Więc pozostaje mi czekać aż dwumas się skończy i wymieniać już cały komp :depresja:


  • 0

#90 fiddo84

fiddo84
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156 (192Nm) i dalej mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 27.04.2016

Miałem to samo w VIII. Problem nasilał się w wilgotne dni.

Mechanik hondy powiedział, że nie ma szans się tam dostać bez rozebrania.

 

Wymiana trwałą około 5h.

Dużo roboty przy rozbieraniu a później wybija się tulejkę wielkości obrączki na gruby palec:-)...która jest zatarta. Widziałem na własne oczy.

Diagnoza..brak chociażby kropli smaru.


Użytkownik fiddo84 edytował ten post 09:54, 27.04.2016

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq