Żeby dostać się do tej tulejki wystarczy odchylić skrzynię od bloku. Lepszy dostęp będzie przy zrzuceniu całej skrzyni, ale to jest masa roboty.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zgrzyt i pisk sprzęgła podczas ruszania
#76 Guest_Wilu_*
Napisano 20:40, 03.05.2014
#77
Napisano 21:04, 04.05.2014
Wilu wielkie dzieki, tuleja wychodzi sama czy trzeba się pomęczyć z nią?
#78
Napisano 20:13, 20.05.2014
Czy ktos wymienial ta tulejke w VIII genie? Jest u mnie identyczny problem i zastanawiam sie nad jej wymiana. W aso tak jak wspominali inni mowia zeby jezdzic i sie nie martwic, niestety dzwiek jest dla mnie zbyt irytujacy.
calzone Czy problem wrocil czy wciaz jest dobrze?#79
Napisano 17:50, 09.07.2014
W ASO dowiedzialem sie ze o ile w VII genie pomaga wymiana tuleji to w VIII juz trzeba wymieniac sprzeglo bo nie jest to kwestia samej tulejki.
#80
Napisano 17:31, 30.11.2014
W ASO dowiedzialem sie ze o ile w VII genie pomaga wymiana tuleji to w VIII juz trzeba wymieniac sprzeglo bo nie jest to kwestia samej tulejki.
witam, noszę się od dłuzszego czasu z zamiarem wymiany tego łożyska. Dzwięk przy ruszaniu naprawdę mnie irytuje, Czy rzeczywiście tak jak piszesz w VIII generacji trzeba wymienić całe sprzęgło? robiłeś coś w tym temacie?
#81
Napisano 17:19, 01.12.2014
witam, noszę się od dłuzszego czasu z zamiarem wymiany tego łożyska. Dzwięk przy ruszaniu naprawdę mnie irytuje, Czy rzeczywiście tak jak piszesz w VIII generacji trzeba wymienić całe sprzęgło? robiłeś coś w tym temacie?
W aso hondy mowia ze trzeba wymieniac cale sprzeglo bo cos tam wpada w jakies wibracje. Ostatnio jednak spotkalem bylego mechanika aso ktory ma wlasny warsztat i powiedzial mi ze w VIII genie syruacja jest taka sama jak w VII, mianowicie halas wydaje jakas tulejka ktora fabrycznie nie jest wystarczajaco nasmarowana. Wystarczy ja przesmarowac i dzwieku nie bedzie. Zeby to zrobic trzeba jednak tak czy siak rozlaczyc caly naped wiec warto podobno juz przy tej okazji wymienic tez cale sprzeglo
#82
Napisano 11:40, 09.04.2015
co prawda akurat nie w hondzie(praktycznie to samo) ale bardzo ładnie przedstawione zagadnienie tej tulejki w kole zamachowym
#83
Napisano 00:24, 30.04.2015
Użytkownik rhomek edytował ten post 00:24, 30.04.2015
#84
Napisano 20:16, 24.10.2015
#85
Napisano 10:50, 27.10.2015
Witam,
zakupiłem accorda Viii z tą dolegliwością. Występuję niemalże za każdym razem jak chcę ruszyć z pierwszego biegu.
Mam pytanie o dobrego mechanika z Krakowa ewentualnie do którego ASO się najlepiej z tym udać?
Z góry dziękuję za szybką odpowiedz.
#86
Napisano 23:45, 15.12.2015
witam wszystkich jestem z Ostrołęki i mam ten sam problem z acordem VII .podpowie ktoś ,moze macie jakiegos ogarnietego mechanika w mojej okolicy ktory zna sie na hondach i wie jak wymienic to tulejke w dobrej cenie ? z gory dzi ekuję za odpowiedzi.
#87
Napisano 09:54, 16.12.2015
Witam mam taki sam problem przy ruszniu pojawia się ten dzwięk tylko, że w dieslu. Moje pytanie czy w dieslu występuje też taka tulejka.
#88
Napisano 10:13, 16.12.2015
Hej
Gruca8, proponuję samodzielne sprawdzenie w EPC, będzie szybciej...
Pozdrawiam
Tomek
#89
Napisano 10:39, 16.12.2015
Sprawdziłem i w 2.2 jest w tym miejscu łożysko wałka głownego w kole zamachowym. Więc pozostaje mi czekać aż dwumas się skończy i wymieniać już cały komp
#90
Napisano 09:53, 27.04.2016
Miałem to samo w VIII. Problem nasilał się w wilgotne dni.
Mechanik hondy powiedział, że nie ma szans się tam dostać bez rozebrania.
Wymiana trwałą około 5h.
Dużo roboty przy rozbieraniu a później wybija się tulejkę wielkości obrączki na gruby palec:-)...która jest zatarta. Widziałem na własne oczy.
Diagnoza..brak chociażby kropli smaru.
Użytkownik fiddo84 edytował ten post 09:54, 27.04.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych