Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Leniwe wchodzenie na obroty + ogólne zamulenie Accorda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
210 odpowiedzi w tym temacie

#166 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:56, 07.08.2014

Jeśli mi się uda, to wieczorem wrzucę filmik.

Wybaczcie opóźnienie ...

Oto filmik:

 

Widać tutaj, a raczej słychać depnięcie na gaz i dopiero po chwili widoczny skok obrotów (reakcja na wciśnięcie gazu).

Czy w K20A6 to standard? Też tak macie ?


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#167 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:57, 07.08.2014

Ja tak  miałem po wyczyszczeniu IAC Valve i przepustnicy jest teraz o niebo lepiej. Wydaje mi sie że tak mają wszystkie Acco z przepustnicą na lince bo w tych bez linek tego efektu nie zaobserwowałem, dlatego (moim zdaniem) Honda zmieniła później w poliftach 2.0 na elektroniczne, bo przedlift i polift 2.4 ma elektr.


Użytkownik taryfa edytował ten post 20:59, 07.08.2014

  • 0

#168 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:04, 07.08.2014

Ja mam to samo mysle ze to normalnee


  • 0

#169 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:21, 08.08.2014

Ja tak  miałem po wyczyszczeniu IAC Valve i przepustnicy jest teraz o niebo lepiej. Wydaje mi sie że tak mają wszystkie Acco z przepustnicą na lince bo w tych bez linek tego efektu nie zaobserwowałem, dlatego (moim zdaniem) Honda zmieniła później w poliftach 2.0 na elektroniczne, bo przedlift i polift 2.4 ma elektr.

No właśnie zastanawia mnie to dość mocno, bo początkowo po wymianie IACV oraz lekkim wyczyszczeniu przepustnicy, gdy nie było wielkiej różnicy w stylu jazdy samochodu - myślałem, że winny tu jest jakiś lewy dopływ powietrza (stad to syknięcie i chwila zastanowienia się po szybkim wciśnięciu gazu), ale - jak już pisałem w jednym z poprzednich postów - wyglada na to że Acco potrzebowało jakiegos rodzaju adaptacji.

Jestem daleki od przesadzania, ale auto na prawdę odżyło - czy to normalna jazda, czy wyprzedzanie - nie zastanawiam sie czy AC jest ON czy OFF. Pedał w podłogę i jedzie. Jedzie na prawdę sympatycznie. I nawet jakby dźwięk silnika się lekko zmienił. Wcześniej było to takie dziwne wycie typu "Chcę ale nie mogę" .... Teraz jest przyjemne warczenie.

Jak już wspomniałem - nie ustąpiły jedynie szarpnięcia, więc przyczyna tego problemu leży gdzieś indziej - ale spokojnie, powoli do celu :)


Ja mam to samo mysle ze to normalnee

Ok, na to zatem wygląda.


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#170 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:30, 09.08.2014

Mam rownież wrażenie ze czasem moja Hanka nie ma humoru i poprostu nie jedzie jak trzeba, do tego mam drgania i buczenie które sie przenosi na budę dobrze to widać na postoju jak sie przygazuje to czuć wibracje i lekko telepie nie wiem czy to ma wpływ na osiągi,
Któregoś dnia wsiadłem i była zupełna cisza podczas jazdy i jakby silniki inaczej pracował inaczej sie wkręcał na obroty juz z dołu poprostu jechał, na drugi dzień znowu buczenie drgania i juz nie jechał jakwczesniej, nie wiem co robić gdzie szukać przyczyny..
Acha i czasem jak go odpalam to tak jakby chciał a nie mógł , ale odpali tylko z trudem tzn nie chodzi mi i to ze długo kręci tylko ze ma z tym problem o wchodzi na bardzo niskich obrotach , i co drugie trzecie odpalaniem tak sie dzieje bo normalnie to odpala zdecydowanie.

Użytkownik Pietia30 edytował ten post 21:38, 09.08.2014

  • 0

#171 Venom91x

Venom91x
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Lublin (prawie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:46, 09.08.2014

NIe chcoialo mi sie czytac wszystkich postow ale jesli chodzi o humory w przyspieszaniu i pracy silnika to polecam sprawdzic sonde lambda , ja sie oszukalem i orobilem jak glupi czysczenie przepustnicy kr.. itp a okazalo sie ze nie mialem bledu sondy lambda ale po spradzeniu parametrow ze odbiegaja od normy wymienilem i wszelkie moje problemy jak reka odjal ,wiec moze akutato to to ..

Sprawdzcie nawet jak nie macie bledu sondy bo moze macie jak u mnie .


Użytkownik Venom91x edytował ten post 21:47, 09.08.2014

  • 0

#172 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:06, 09.08.2014

No właśnie u mnie błędów brak , a czy sondę pierwszy lepszy Mechanior mi sprawdzi?
  • 0

#173 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:12, 09.08.2014

Sam sobie sprawdź, miernik w łapę i jazda lub najlepiej na HDS-e sprawdzić wykres
 


Użytkownik taryfa edytował ten post 22:12, 09.08.2014

  • 0

#174 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:28, 09.08.2014

Nie mam sprzętu niestety
  • 0

#175 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:08, 09.08.2014

Nie rozbrajaj mnie :diabelsmiech: , stać Cie na Accorda a na zwykły miernik elektryczny (Voltomierz) już nie? Sąsiada zapytaj lub kogoś w robocie na bank ktoś ma.


  • 0

#176 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:33, 10.08.2014

NIe chcoialo mi sie czytac wszystkich postow ale jesli chodzi o humory w przyspieszaniu i pracy silnika to polecam sprawdzic sonde lambda , ja sie oszukalem i orobilem jak glupi czysczenie przepustnicy kr.. itp a okazalo sie ze nie mialem bledu sondy lambda ale po spradzeniu parametrow ze odbiegaja od normy wymienilem i wszelkie moje problemy jak reka odjal ,wiec moze akutato to to ..
Sprawdzcie nawet jak nie macie bledu sondy bo moze macie jak u mnie .


Właśnie kilkanaście postow wyżej pisałem że zmieniłem sondę :-)
  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#177 Pietia30

Pietia30
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:ZK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:32, 10.08.2014

No dobra załatwię ale jak sie sprawdza tą sondę i jak powinna wskazywać?
I która to sonda? W 2.4 tez są dwie?

Użytkownik Pietia30 edytował ten post 09:36, 10.08.2014

  • 0

#178 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:55, 08.09.2014

No dobra załatwię ale jak sie sprawdza tą sondę i jak powinna wskazywać?
I która to sonda? W 2.4 tez są dwie?

Sonda pierwsza, ta przed katalizatorem.

Tak, też masz dwie.

O testach, wynikach itp było na prawdę sporo napisane. Poszukaj.


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#179 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:10, 10.09.2014

Panowie rowniez nadal walcze z zamuleniem mojego accorda w zwiazku z tym mam pytanie: czy wiecie moze jakie ma byc cisnienie w kolektorze dolotowym na wylaczonym silniku bo u mnie pokazuje 98 kPa i nie wiem czy tak ma byc czy nie...a drugie pytanie odnosnie maksymalnego wychylenia przepustnicy czy powinno pokazac 100%? bo u mnie przy maksymalnie otwartej pokazalo niecale 90%i nie wiem tez czy to normalne. Jesli macie mozliwosc sprawdzic to prosilbym o wasze odczyty tych parametrow dla porownania. Pozdrawiam


  • 0

#180 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:44, 10.09.2014

Czym zmierzyles cisnienie w kolektorze? I skad masz te dane odnosnie wychylenia przepustnicy? 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq