Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

(Tourer) Eibach vs. H&R vs. KW (alternatywa dla Eibach)

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#106 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:44, 26.12.2011

Brodziu, zobacz sobie na tej stronce maja dużo gratów wiec może i do tourera bedzie http://racingstreet.pl/
  • 0

#107 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 01:01, 26.12.2011

ciekawa stronka ale zle sie czegos szuka bez mozliwosci wyboru auta :-P , a niechce mi sie przegladac wszytskiego co maja, zreszta mysle ze to co majha w PL i tu dostane. Przy sprezynach sie przekonalem ze jak cps ciezko dostac to nawet w PL nie ma :-P
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#108 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:28, 26.12.2011

ja tam dawałem wyniki wyszukiwania na 50 i potem ctrl + F i wpisywałem accord tak jest najszybciej ;)
  • 0

#109 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:33, 26.12.2011

najszybciej to jest ukladania wynikow wedlug auta :lol:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#110 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:38, 26.12.2011

trzeba bylo by gdzies dostać pełna oferte firmy bo czesto nie ma nawet wykazanych danych czesci do acco :-/
  • 0

#111 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:59, 26.12.2011

no wlasnie :-? dlatego jak szukalem sprezyn to najlepiej wejsc na strone producenta, tak tez bylo teraz jak patrzylem na koni, bo wedlug ich strony nie ma tylnych amorkow do kombi a na stronie z czesciami nie pisze czy to tourer czy sedan, jedynie po nr czesci mozna sprawdzic
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#112 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:02, 26.12.2011

Brodziu, a moze roznica jest tylko w tym ze kombi ma talerzyk a sedan go nie ma?... jak bedziesz mial czas to zmierz mi dlogosc obodowy amortyzatora a pozniej samego trzpienia. moze sie okazac ze to jest ten sam amortyzator a nr czesci ma inny poniewaz tu jest talezyk a tu go nie ma. wtedy moglbys brac koni sporty bo one nie maja na stale montowanego talerzyka
  • 0

#113 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:24, 26.12.2011

no ale chyba tez jest inna charakterystyka skoro to jest kombi inne obciazenia niz sedan :roll: jak bede mial chwile to zmierze ile to ma :-)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#114 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:26, 26.12.2011

Brodziu, watpie aby honda bawila sie w takie rzeczy. jak nie robia innych amortyzatorow dla benzyny i diesla gdzie roznica w masie silnika jest bardzo duza to nie wydaje mi sie zeby zmienili cos w tylnych amortyzatorach. poza tym koni ma regulacje wiec tym zmieniasz charakterystyke amortyzatora.

[ Dodano: 2011-12-26, 13:27 ]
a jak masz jakis amortyzator wolny zeby go poswiecic to moge wziac jeden od maxa bo ma zepsuty i porownam budowe wewnatrz czy jest to samo. ale najpierw zmierz mi dlugosc zeby sie nie okazalo juz na starcie ze to cos zupelnie innego.
  • 0

#115 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:29, 26.12.2011

tylko czy zmienisz na tyle żeby konkretnie odpowiadała trumniakowi ? a pamietasz wyglad gwintu marcina moze w ten sposob dojdziemy do tego ?
  • 0

#116 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:45, 26.12.2011

MaxOP, gwint zawsze ma zupelnie inna budowe. jest duzo krotszy wiec tutaj ciezko cokolwiek oceniac. w kazdym razie ja jestem przekonany ze to zagra ze soba. tym bardzej ze masa kombika jest prawie taka sama.
  • 0

#117 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:48, 26.12.2011

nic tylko brać koniki sporty :mrgreen:
  • 0

#118 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:03, 26.12.2011

blackfly niewiem jak oem amorki ale sprawdzilem jak to jest na stronce koni i faktycznie przednie amorki maja taki sam nr ale dlaczego do kombi nie ma tylnych a do sedana sa :roll:
MaxOP pewnei tak bedzie ze wezme te koni jak przyjdzie czas na zmiane amorkow ale bedzie jakas zbedna gotowka :mrgreen:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#119 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:09, 26.12.2011

Brodziu, szkoda dwa razy sruby ruszac:D przynajmniej z przodu bo z tylu wymienic amortek to 10min na podnosniku:)
  • 0

#120 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:18, 26.12.2011

Brodziu, szkoda dwa razy sruby ruszac:D przynajmniej z przodu

tak wiem to jest jedyny argument ktory za mna przemawia, ale narazie to musze zostawic jak jest tzn. tylko sprezyny zmienie chyba ze niespodziewanie jakas kaska wpadnie ale na komplet amorkow musze liczyc ok 400 funtow plus 200 za springi to juz 600 a za 800 mam juz KW V1 :lol: wiec amry zostaja seryjne a moze za rok BC juz bedzie mialo gwint do tourera bo mi odpisale ze niby robi sie i bedzie na przelomie sty/lut 2012 ale kto by czekal skoro na 100% niewiem czy bedzie i niewiem jaki koszt.

z tylu wymienic amortek to 10min na podnosniku:)

w sedanie bo w kombi to 5 :lol:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq