Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

(Tourer) Eibach vs. H&R vs. KW (alternatywa dla Eibach)

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#136 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:04, 28.02.2017

Ja zamawialem sprezyny eibacha z Niemiec i tak jak kolega rem1k mowi dostalem maila ze niestety ale eibach juz ich nie produkuje zaoferowali zebym doplaxil 10 funtow i wziol h&r 3e7bbd59c0fd94b307bfcac92fa85e35.jpg tak to siedzi
  • 0

#137 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:08, 28.02.2017

Damian, mierzyłeś kiedyś ile jest mm opona-nadkole z przodu i z tyłu? Po tym zdjęciu widać, że parę mm różnicy jest. Tzn tył jest niżej. Czy mi się wydaje?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#138 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:10, 28.02.2017

Damian, mierzyłeś kiedyś ile jest mm opona-nadkole z przodu i z tyłu? Po tym zdjęciu widać, że parę mm różnicy jest. Tzn tył jest niżej. Czy mi się wydaje?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

szczerze nie mierzylem ale na zywo wyglada rowno 03cf6451345d62deec3062d49bebb064.jpg moze na tym zdjexiu bedzie inaczej
  • 0

#139 Lukancio

Lukancio
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 01.03.2017

Otrzymałem dziś potwierdzenie od oficjalnego dystrybutora Eibach'a w Polsce, że jest dostępny zestaw sprężyn pasujący do Accord'a VII kombi.



I1L3LXR.jpg

Lukancio,

tu jest na H&R czy Eibach?
Tył chyba trochę wyżej?

Pytam, bo szukam sprężyn w których tył nie siada niżej niż przód - efekt motorówki. Chcę obniżyć karawana z lpg i hakiem - już teraz tył jest półtora centymetra niżej, więc w połączeniu z takimi sprężynami efekt mógłby się tylko pogłębić.

Lukancio, MariuszR,

jak z oponami - ścinają się na Waszych sprężynach?


Pozdrawiam
- Artur

Na tym zdjęciu auto ma z przodu H&R a z tyłu najprawdopodobniej seria.
Obecnie na Eibachu siedzi niżej ale równo


  • 0
Milcz albo powiedz coś co jest lepsze do milczenia
http://www.accordklu...express-type-s/

#140 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 09:54, 01.03.2017

Jak dawno i gdzie kupiłeś Eibach'y?

Mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcie i pokazać jak wygląda na sprężynach Eibach'a?

A opony - ścina?


damian18wdz,

a jak u Ciebie z negatywem i oponami?



Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#141 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:39, 01.03.2017

Jak dawno i gdzie kupiłeś Eibach'y?

Mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcie i pokazać jak wygląda na sprężynach Eibach'a?

A opony - ścina?


damian18wdz,

a jak u Ciebie z negatywem i oponami?



Pozdrawiam
- Artur

Negatyw jest -2.5* opony dunlop zjadlo mi po 11 miesiacach i 9 k mil od srodka ale teraz na goodyerach mam juz przejechane 5 k mil i niezauwazylem scierania opon a obserwuje to :)
  • 0

#142 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:50, 01.03.2017

H&R od 2.4 Tourera podejdą do 2.0 tourera ( skrzynia manual)?


  • 0

**************************************************
 


#143 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 13:31, 01.03.2017

opony dunlop zjadlo mi po 11 miesiacach i 9 k mil od srodka

Ubiegłego lata zrobiłem około 13k, czyli - co sezon nowe opony?!

W takim razie - biorę sprężyny tylko na przód.

Dzięki za pomoc w podjęciu decyzji ;).
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#144 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:15, 01.03.2017

H&R od 2.4 Tourera podejdą do 2.0 tourera ( skrzynia manual)?

 

Tak, to to samo.


  • 0

#145 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:23, 01.03.2017

Ubiegłego lata zrobiłem około 13k, czyli - co sezon nowe opony?!

W takim razie - biorę sprężyny tylko na przód.

Dzięki za pomoc w podjęciu decyzji ;).

Albo regulowane wahacze...

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Tak, to to samo.

Technicznie tak, ale...
Katalogowo wymienne są sprężyny są 2.2/2.4. 2.0 ma inne więc efekt legendarnej motorówki może być jeszcze większy :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#146 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:31, 01.03.2017

H&R od 2.4 Tourera podejdą do 2.0 tourera ( skrzynia manual)?

niee przod nie usiadzie 2.4 sa takie jak do 2.2 w 2.0 sa inne

Tak, to to samo.

to nie jest to samo sprezyny z 2.4 do 2.0 nie usiada jak powinny
  • 0

#147 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:33, 01.03.2017

A to w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd. Wydawało mi się, że o ile przy seryjnym zawiasie ma to znaczenie, o tyle przy sprężynach innych producentów już raczej nie jest to oczywiste, a wręcz przeciwnie. Tym bardziej, że różnica w wadze 2.0 a 2.4 chyba raczej nie jest aż tak znacząca, a osprzęt przecież w wielu elementach zbliżony lub taki sam.


  • 0

#148 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:09, 01.03.2017

czy te H&R są faktycznie takie twarde? Ja się obawiam że jak będzie obniżony to i tak sie będzie przechylał jak szalony. Więc coś twardszego by się przydało.


  • 0

**************************************************
 


#149 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:34, 01.03.2017

Jest dobrze nie przechyla go bardzo ale niejezdzilem na innych wiec niemam porownania
  • 0

#150 Lukancio

Lukancio
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:40, 01.03.2017

czy te H&R są faktycznie takie twarde? Ja się obawiam że jak będzie obniżony to i tak sie będzie przechylał jak szalony. Więc coś twardszego by się przydało.

w porównaniu do Eibacha , H&Ry są twardsze mają mniejszy zakres pracy częściej czuć ze auto dobija.

Mniejsze przechyły nadwozia  uzyskasz montując grubszy stabilizator stabilizator


  • 0
Milcz albo powiedz coś co jest lepsze do milczenia
http://www.accordklu...express-type-s/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq