XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
która instalacje wybrać BRC czy Elpigaz Stag ?
#76
Napisano 15:06, 16.01.2012
a o skutkach jazdy na ubogiej mieszance mozesz poczytac w internecie .
takie sa historie jak sie za montaz gazu zabieraja osoby ktore nie maja pojecia o tym jak pracuje sterownik benzynowy w aucie.
#77
Napisano 17:11, 16.01.2012
ja bym powiedział że to nawet dosyć dobry odpowiednik Landi Renzo
ale bardzo ważny też jest wybór wtryskiwaczy!
ja bym się skłonił do stag i pomyślał o lepszych wtryskiwaczach
valteki podobno są z najniższej półki!
#78
Napisano 17:23, 16.01.2012
#79
Napisano 17:58, 16.01.2012
Do zobaczenia na trasie.
#80
Napisano 17:58, 16.01.2012
http://www.ac.com.pl... instrukcja.pdf
strona czwarta, schemat instalacji
jakie kwalifikacje ma ten Pan gazownik by poprawiac inzynierow ?
#81
Napisano 18:22, 16.01.2012
#82
Napisano 20:46, 16.01.2012
druga sprawa to czy wy panowie co jeździcie na swych instalacjach piszecie o złych mieszankach i jej negatywnym wpływie na silnik. a skąd wiecie że instalacja jest wyregulowana że skład AFR jest na poziomie 13-15
#83
Napisano 22:17, 16.01.2012
#84
Napisano 22:21, 16.01.2012
jeździłem z afr'em około roku, trochę doświadczeń nabyłem
#85
Napisano 01:18, 17.01.2012
Dobrze trafiłem z zakładem?
"Trochę" za daleko posunięte twierdzenie.wystarczy, że na gazie jeździ tak samo jak na benzynie. wtedy wiadomo, że afr jest ok.
Do zobaczenia na trasie.
#86
Napisano 20:10, 17.01.2012
nie, moja instalacja była zakładana w olsztynie w firmie Rogalski serwis
#87
Napisano 20:19, 17.01.2012
"Trochę" za daleko posunięte twierdzenie.
Dlaczego ?
#88
Napisano 22:45, 17.01.2012
Do zobaczenia na trasie.
#89
Napisano 23:42, 17.01.2012
mogę się nawet zakładać
#90
Napisano 09:56, 18.01.2012
no ale to co piszesz to jest oczywiście najczarniejszy scenariusz gdy filtr mocno się zapcha lub gdy się go nie wymienia na czas wtedy będą działy się takie szopki jak piszesz? bo jesli wymieniany na czas i nie zapcha się bóg wie jak to raczej wszystko powinno być ok ?
Sorry, ale jeźdz sobie dalej tak, jak jezdzisz i nie zawracaj ludziom głowy.
Piszą Ci jak na tacy co i jak, a Ty dalej swoje, tak samo jak i wcześniej zresztą
EDIT: ostatnie, co piszę w tym temacie, bo moim zdaniem nie ma sensu czegokolwiek Ci doradzać, ale niech będzie:
Wyobraź sobie, że jesteś nurkiem i powietrze podają Ci przez rurę przez filtr. Pracujesz na dnie morza kopiąc dno. Jakiś geniusz zamontował czujnik podawanego powietrza przed filtrem umieszczonym na tej rurze a nie za, tak, jak nakazywały zasady logiki.
Filtr zapycha się coraz bardziej, ale ci na górze wciąż mają takie parametry, jak należy, bo mierza przed tym coraz bardziej zapchanym filtrem, a nie za, tam, gdzie powietrze trafia do Ciebie. W efekcie może 3/4 albo połowa powietrza Ci wystarczy, a może nie.
Dalszy ciąg dopowiedz sobie sam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych