Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

która instalacje wybrać BRC czy Elpigaz Stag ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#61 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:47, 28.12.2011

VAltek 34 nie jest najgorszy. Jak auto tak jak w profilu to śmiało mogą zostać.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#62 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:05, 30.12.2011

PS. Co myślicie o sterowniku Zenit??

Nic nie myślimy bo go nie używamy. Jak zwykły zenit to bieda z nędzą. Niedawno pojawił się zenit pro. Nowy, lepszy i mimo to słabszy od LPGTECH czy Stag. Sam sterownik to nie wszystko. Przy dobrych wtryskiwaczach i reduktorze to i zenit da radę.
Test Zenita Pro
http://lpg-forum.pl/...php?f=3&t=17330

Rozumiem że ujdzie popytałem dziś fachowca na ten temat i z jednej strony przyznam mu rację- dajcie jakieś konkrety (parametry itp.) w jaki sposób taki STAG jest lepszy od Zenita? nie mówię że nie jest ale dajcie jakieś konkrety. Słyszałem też że STAG to raczej awaryjny sprzęt
  • 0

#63 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:06, 30.12.2011

nie mówię że nie jest ale dajcie jakieś konkrety. Słyszałem też że STAG to raczej awaryjny sprzęt

Stag ma normalne korekty po temperaturze gazu i ciśnieniu, gdzie w Zenicie jest porażka. Stag na cały czas rozwijane oprogramowanie i jest ogólnodostępne. Stagi były awaryjne, ale to był pewien okres (lipna partia się trafiła). Jak sterownik padnie, to zakichanym obowiązkiem montera jest założenie sterownika serwisowego (ma być na stanie dla klienta na wypadek awarii) a uszkodzony wysyła do naprawy. Jeżeli sterownik padnie to się wysyła do Białegostoku do AC i naprawia za 80zł. Stag obsługuje (ma wpisane charakterystyki) większości wtryskiwaczy na rynku. Zenit chyba tylko trzy (valtek, matrix i jeszcze jakiś ). Oprogramowanie staga jest bardzo łatwe w obsłudze.
Najważniejszy argument. Większość ludzi ma tutaj instalacje ze stagiem, są zadowoleni i w razie czego wiele osób może pomóc bo się zna. Z Zenitem ja nie pomogą bo na oczy nie widziałem.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#64 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:31, 31.12.2011

Z Zenitem ja nie pomogą bo na oczy nie widziałem.

zapewniam Cię że niema znacznej różnicy- bardzo podobne pudełko :-P

Stag ma normalne korekty po temperaturze gazu i ciśnieniu, gdzie w Zenicie jest porażka

to że niby jak jest w zenicie? bo wątpię żeby było inaczej

Co do reszty to przyznaję racje.
  • 0

#65 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:21, 31.12.2011

pablo.see napisał/a:
Stag ma normalne korekty po temperaturze gazu i ciśnieniu, gdzie w Zenicie jest porażka

to że niby jak jest w zenicie? bo wątpię żeby było inaczej

W stagu nie dokopiesz się do korekt bo są" zaszyte" w oprogramowaniu. W zenicie ustawiasz sam i jak włączysz wszystkie to się zapętlają. Mam zenita i dzięki niemu wiem bardzo dużo o instalacjach gazowych, gdybym miał staga pewnie nic bym nie wiedział.
Ale jak się zapytałem gazownika ze stażem 18 lat z lpg dlaczego mi się świeci check engine odpowiedział, że instalacja pracuje prawidłowo coś z autem nie tak.
Stag dokładniej zbiera mapę. w zenicie to ustawia się na doświadczenie, bo to co pokazuje nie można nazwać mapą
  • 0

#66 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:29, 31.12.2011

W stagu nie dokopiesz się do korekt bo są" zaszyte" w oprogramowaniu.

Precyzując to korekty są w oprogramowaniu, a my możemy robić korekty od korekt.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#67 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:18, 01.01.2012

Co dla mnie jako użytkownika a nie montera niema znaczenia :)
  • 0

#68 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 15.01.2012

bylem na pierwszej regulacji po 1 tyś km wszystko ok nic nie trzeba bylo doregulowywać patrzyłem na tą parabole pokazywał mi na wykresie i tylko przy najwyższych obrotach ciutkę za dużo gazu dostawał ale mowi że to nic nie szkodzi ja rzadko kręce na max więc niech mu nie brakuje gazu i mocy,

pytalem o polożenie wtrysków i o umiejscowienie filtra

odpowiedz:
powiedzial że wtryski jak są idealnie w poziomie lub minimalnie pochylone w kierunku kolektora ssacego jak jest u mnie to sie nic nie stanie nie zasyfią się.

co do czujnika cisnienia przed filtrem powiedział że jak się zatankuje gównianego gazu to filtr trochę się przytyka czujnik wariuje i auto się przelacza na benzynę nie potrzebnie i mial takie przypadki że ludzie przyjezdzali po 2-3 tankowaniach na wymiane filtra bo auto nie jezdzilo na gazie.

nie wiem nie znam się on montuje od wielu lat więc chyba wie co mówi. ważne że auto śmiga rewelacyjnie nie ma znaczenia czy to benzyna czy gaz.
:roll:
  • 0

#69 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 15.01.2012

co do czujnika cisnienia przed filtrem powiedział że jak się zatankuje gównianego gazu to filtr trochę się przytyka czujnik wariuje i auto się przelacza na benzynę nie potrzebnie i mial takie przypadki że ludzie przyjezdzali po 2-3 tankowaniach na wymiane filtra bo auto nie jezdzilo na gazie.


:k :k to teraz kolego pomyśl na zdrowy rozum , skoro mowił ze auto sie przelacza na benzyne to znaczy ze tym ludziom siadało cisnienie... czyli wg tego DRUCIARZA (inaczej sie go niestety nazwac nei da po tym co widze co on mowi) trzeba zamienic czujnik miejscami z filtrem tak zeby czujnik nie widział zapchanego filtra i spadku cisnienia na nim i dzieki temu auto na zamiast przelaczac sie na benzyne bedzie jechac na samym powietrzu i wypalac zawory bo instalacja nie bedzie widziec spadku cisnienia na filtrze i nie bedzie wydluzac czasu wtrysku zeby zachowac optymalny sklad mieszanki przy nizszym cisnieniu gazu (nizszze cisnienie - dluzzszyc czas otwarcia wtryskiwacza by napelnic cylinder taka sama iloscia gazu) i autko pojedzie na ubogiej mieszance :db ... :k :k

zajrzyj na strone AC (stag) sciagnij instrukcje obslugi (schemat instalacji) oraz wytyczne firmy AC dotyczace montazu i sobie poogladaj gdzie ma byc czujnik cisnienia, po to ma byc zeby widzial spadki cisnienia na reduktorze i od przytkanego filtra..

a to ze fitlr sie zapchal po 3 tankowaniach to niech nie gada bzdur.... druciarz. Daj namiary na tego goscia to trzeba bedzie dodac do zakladow NIEpolecanych .
  • 0

#70 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:42, 16.01.2012

nie wiem nie znam się on montuje od wielu lat więc chyba wie co mówi.

A powiedział Ci tak jak mi kiedyś jeden gazownik, że to co piszą na forum to nie prawda bo się znają lepiej. Korekty po ciśnieniu nie będą działały prawidłowo to co pisał soul87.

i miał takie przypadki że ludzie przyjeżdżali po 2-3 tankowaniach na wymianę filtra bo auto nie jeździło na gazie.

oczywiście, że gaz był w proszku stąd ten syf , i wina leży po stronie użytkownika. Za coś trzeba skasować klienta, przynajmniej za wymianę nowych filtrów na nowe.
  • 0

#71 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 16.01.2012

[/quote] oczywiście, że gaz był w proszku stąd ten syf , i wina leży po stronie użytkownika. Za coś trzeba skasować klienta, przynajmniej za wymianę nowych filtrów na nowe.[/quote]

nie że nie było potrzeby jeszcze tak szybko wymieniać filtra i żeby nie wymieniać ludziom tak często to dlatego zaczął tak montować jak teraz u mnie.
  • 0

#72 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:43, 16.01.2012

Drut Team pierwszej kategorii.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#73 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 16.01.2012

zobaczymy jak pojeżdżę z rok dwa wtedy wyjdzie czy kaszana czy dobrze, brzydko to fakt założył nie postarał się szybko szybko i do kasy. ale auto śmiga elegancko i jeżeli będzie tak dalej to złego słowa nie powiem. ale następnym razem kazałbym mu zrobić to ładniej a tak niestety sam sobie będę musiał zrobić porządek pod maską pomyśle ładniej wtryskiwacze zamontować i pochować część przewodów, ale co najważniejsze autko śmiga elegancko nie ma najmniejszych problemów i to jest najważniejsze.


mogę skrócić przewody od wtrysków do przepustnicy ? bo słyszałem że się tego nie robi bo one są odpowiednio wszystkie równiutkie i nie wolno ich skracać ??
  • 0

#74 soul87

soul87
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Lublin/Łęczna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:18, 16.01.2012

w pierwszej kolejnosci to zamien miejscami filtr z czujnikiem cisnienia i jezdzij , tak jak jest nie jest dobrze i nie wazne ze auto jezdzi to ze jezdzi i przyspiesza nie znaczy ze wszystko jest ok , niech Ci sie to w koncu wrzuci do glowy :P
  • 0

#75 maciekx

maciekx
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Mrągowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Accord Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 16.01.2012

a co mi się stanie jak tego nie przerobie ? co zawory się wypalą ? silnik się wykrzaczy ? co będzie skutkiem tego że czujnik jest przed filtrem ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq