XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
która instalacje wybrać BRC czy Elpigaz Stag ?
#61
Napisano 22:47, 28.12.2011
Do zobaczenia na trasie.
#62
Napisano 18:05, 30.12.2011
Rozumiem że ujdzie popytałem dziś fachowca na ten temat i z jednej strony przyznam mu rację- dajcie jakieś konkrety (parametry itp.) w jaki sposób taki STAG jest lepszy od Zenita? nie mówię że nie jest ale dajcie jakieś konkrety. Słyszałem też że STAG to raczej awaryjny sprzętNic nie myślimy bo go nie używamy. Jak zwykły zenit to bieda z nędzą. Niedawno pojawił się zenit pro. Nowy, lepszy i mimo to słabszy od LPGTECH czy Stag. Sam sterownik to nie wszystko. Przy dobrych wtryskiwaczach i reduktorze to i zenit da radę.PS. Co myślicie o sterowniku Zenit??
Test Zenita Pro
http://lpg-forum.pl/...php?f=3&t=17330
#63
Napisano 20:06, 30.12.2011
Stag ma normalne korekty po temperaturze gazu i ciśnieniu, gdzie w Zenicie jest porażka. Stag na cały czas rozwijane oprogramowanie i jest ogólnodostępne. Stagi były awaryjne, ale to był pewien okres (lipna partia się trafiła). Jak sterownik padnie, to zakichanym obowiązkiem montera jest założenie sterownika serwisowego (ma być na stanie dla klienta na wypadek awarii) a uszkodzony wysyła do naprawy. Jeżeli sterownik padnie to się wysyła do Białegostoku do AC i naprawia za 80zł. Stag obsługuje (ma wpisane charakterystyki) większości wtryskiwaczy na rynku. Zenit chyba tylko trzy (valtek, matrix i jeszcze jakiś ). Oprogramowanie staga jest bardzo łatwe w obsłudze.nie mówię że nie jest ale dajcie jakieś konkrety. Słyszałem też że STAG to raczej awaryjny sprzęt
Najważniejszy argument. Większość ludzi ma tutaj instalacje ze stagiem, są zadowoleni i w razie czego wiele osób może pomóc bo się zna. Z Zenitem ja nie pomogą bo na oczy nie widziałem.
Do zobaczenia na trasie.
#64
Napisano 16:31, 31.12.2011
zapewniam Cię że niema znacznej różnicy- bardzo podobne pudełkoZ Zenitem ja nie pomogą bo na oczy nie widziałem.
to że niby jak jest w zenicie? bo wątpię żeby było inaczejStag ma normalne korekty po temperaturze gazu i ciśnieniu, gdzie w Zenicie jest porażka
Co do reszty to przyznaję racje.
#65
Napisano 17:21, 31.12.2011
W stagu nie dokopiesz się do korekt bo są" zaszyte" w oprogramowaniu. W zenicie ustawiasz sam i jak włączysz wszystkie to się zapętlają. Mam zenita i dzięki niemu wiem bardzo dużo o instalacjach gazowych, gdybym miał staga pewnie nic bym nie wiedział.pablo.see napisał/a:
Stag ma normalne korekty po temperaturze gazu i ciśnieniu, gdzie w Zenicie jest porażka
to że niby jak jest w zenicie? bo wątpię żeby było inaczej
Ale jak się zapytałem gazownika ze stażem 18 lat z lpg dlaczego mi się świeci check engine odpowiedział, że instalacja pracuje prawidłowo coś z autem nie tak.
Stag dokładniej zbiera mapę. w zenicie to ustawia się na doświadczenie, bo to co pokazuje nie można nazwać mapą
#66
Napisano 18:29, 31.12.2011
Precyzując to korekty są w oprogramowaniu, a my możemy robić korekty od korekt.W stagu nie dokopiesz się do korekt bo są" zaszyte" w oprogramowaniu.
Do zobaczenia na trasie.
#67
Napisano 14:18, 01.01.2012
#68
Napisano 20:24, 15.01.2012
pytalem o polożenie wtrysków i o umiejscowienie filtra
odpowiedz:
powiedzial że wtryski jak są idealnie w poziomie lub minimalnie pochylone w kierunku kolektora ssacego jak jest u mnie to sie nic nie stanie nie zasyfią się.
co do czujnika cisnienia przed filtrem powiedział że jak się zatankuje gównianego gazu to filtr trochę się przytyka czujnik wariuje i auto się przelacza na benzynę nie potrzebnie i mial takie przypadki że ludzie przyjezdzali po 2-3 tankowaniach na wymiane filtra bo auto nie jezdzilo na gazie.
nie wiem nie znam się on montuje od wielu lat więc chyba wie co mówi. ważne że auto śmiga rewelacyjnie nie ma znaczenia czy to benzyna czy gaz.
#69
Napisano 22:10, 15.01.2012
co do czujnika cisnienia przed filtrem powiedział że jak się zatankuje gównianego gazu to filtr trochę się przytyka czujnik wariuje i auto się przelacza na benzynę nie potrzebnie i mial takie przypadki że ludzie przyjezdzali po 2-3 tankowaniach na wymiane filtra bo auto nie jezdzilo na gazie.
to teraz kolego pomyśl na zdrowy rozum , skoro mowił ze auto sie przelacza na benzyne to znaczy ze tym ludziom siadało cisnienie... czyli wg tego DRUCIARZA (inaczej sie go niestety nazwac nei da po tym co widze co on mowi) trzeba zamienic czujnik miejscami z filtrem tak zeby czujnik nie widział zapchanego filtra i spadku cisnienia na nim i dzieki temu auto na zamiast przelaczac sie na benzyne bedzie jechac na samym powietrzu i wypalac zawory bo instalacja nie bedzie widziec spadku cisnienia na filtrze i nie bedzie wydluzac czasu wtrysku zeby zachowac optymalny sklad mieszanki przy nizszym cisnieniu gazu (nizszze cisnienie - dluzzszyc czas otwarcia wtryskiwacza by napelnic cylinder taka sama iloscia gazu) i autko pojedzie na ubogiej mieszance ...
zajrzyj na strone AC (stag) sciagnij instrukcje obslugi (schemat instalacji) oraz wytyczne firmy AC dotyczace montazu i sobie poogladaj gdzie ma byc czujnik cisnienia, po to ma byc zeby widzial spadki cisnienia na reduktorze i od przytkanego filtra..
a to ze fitlr sie zapchal po 3 tankowaniach to niech nie gada bzdur.... druciarz. Daj namiary na tego goscia to trzeba bedzie dodac do zakladow NIEpolecanych .
#70
Napisano 09:42, 16.01.2012
A powiedział Ci tak jak mi kiedyś jeden gazownik, że to co piszą na forum to nie prawda bo się znają lepiej. Korekty po ciśnieniu nie będą działały prawidłowo to co pisał soul87.nie wiem nie znam się on montuje od wielu lat więc chyba wie co mówi.
oczywiście, że gaz był w proszku stąd ten syf , i wina leży po stronie użytkownika. Za coś trzeba skasować klienta, przynajmniej za wymianę nowych filtrów na nowe.i miał takie przypadki że ludzie przyjeżdżali po 2-3 tankowaniach na wymianę filtra bo auto nie jeździło na gazie.
#71
Napisano 09:48, 16.01.2012
nie że nie było potrzeby jeszcze tak szybko wymieniać filtra i żeby nie wymieniać ludziom tak często to dlatego zaczął tak montować jak teraz u mnie.
#72
Napisano 11:43, 16.01.2012
Do zobaczenia na trasie.
#73
Napisano 13:52, 16.01.2012
mogę skrócić przewody od wtrysków do przepustnicy ? bo słyszałem że się tego nie robi bo one są odpowiednio wszystkie równiutkie i nie wolno ich skracać
#74
Napisano 14:18, 16.01.2012
#75
Napisano 14:55, 16.01.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych