[ Dodano: 2011-11-07, 16:11 ]
O właśnie, ta dolna regulacja (L/R) wygląda tak w rzeczywistości ale w przypadku górnej (U/D) przez otwór w pasie można co najwyżej porysować bok mechanizmu silniczka. Otwór jak mówicie jest ale w innym miejscu - na końcu samego silniczka, nie trzeba przekładać śrubokręta przez pas przedni.
Napełniłem bak, sprawdziłem ciśnienie w oponach, jutro podjadę do stacji diagnostycznej na sprawdzenie. Może uda się też zobaczyć czy samopoziomowanie działa (wkładając coś ciężkiego do bagażnika - np. siebie ).
Pozdr,
Zbyszek
[ Dodano: 2011-11-08, 13:11 ]
Mały update:
Przy prawidłowym ciśnieniu w oponach, zatankowanym zbiorniku i bez zbędnych gratów w bagażniku reflektory świeciły zdecydowanie za wysoko i dodatkowo lewy zdecydowanie za bardzo w lewo. Zostało to poprawione za pomocą śrubek regulacyjnych (tych w silniczkach i tych przy samych reflektorach).
I tu mam jeszcze pytanie - jak sprawdzić, że sampoziomowanie działa poprawnie ? Przy włączonym zapłonie wsiadłem na tylne siedzenie i diagnosta sprawdził że linia światła się uniosła ale silniczki nie skorygowały tego i nie opuściły świateł. Zastanawiam się czy one nie działają z opóźnieniem i nie uśredniają położenia auta tak, żeby reflektory nie bujały się non stop góra-dół w czasie jazdy po nierównościach ? Tj. czy nie należało po prostu dłużej poczekać ?