XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Regulacja ustawienia reflektorów
#31
Napisano 02:02, 29.10.2013
Zakładam, że masz rację, ale dla pewności udam się jeszcze do serwisu Hondy; a nóż... chociaż sam w to nie bardzo już wierzę.
Tak, czy owak jestem tym ździwiony... Bo być chyba powinno.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Tomek
#32
Napisano 02:19, 29.10.2013
Niby wydaje się to logiczne, ale chyba niezbyt łatwe konstrukcyjnie... ale poruszyłeś ciekawą kwestię - przecież można sobie samochodem z Europy pojechać na Wyspy i odwrotnie, ale w nocy dla 'tubylców' takie autko to masakra...Bo być chyba powinno
Z ciekawości - słyszał ktoś o takim rozwiązaniu, w jakimś samochodzie, gdzie można by szybko zmieniać ustawienia świateł z ruchu lewostronnego na prawostronny i odwrotnie?
Pozdrawiam
Tomek
#33
Napisano 10:00, 29.10.2013
słyszał ktoś o takim rozwiązaniu, w jakimś samochodzie, gdzie można by szybko zmieniać ustawienia świateł z ruchu lewostronnego na prawostronny i odwrotnie?
Jest zapewne cała masa takich samochodów. Jeśli chodzi o przykłady to mój poprzedni, czyli MG ZT 2.0 CDTi - też z oryginalnymi xenonami.
Pod reflektorami była mała dźwigienka po przesunięciu następowała zmiana z lewostronnego na prawostronny - zmiana ustawień zajmowała 1-2 min ze wszystkim:)
Domyślam się, że nie był to wyjątek w świecie motoryzacji, tak więc jeszcze się łudzę, że w VII też jest to do zrobienia.
A tak na marginersie to tak beznadziejnych świateł jak te oryginalne xenony w VII to jeszcze nie miałem. Oświetlają bardzo krótką przestrzeń przed autem i oświetlenie kończy się jak nożem uciął Gdyby jakiś tutejszy John przypadkiem zasnął i leżał na moim pasie w nocy to zostanie przejechany jak nic i to nawet jadąc 30 mil/h nie dam rady zahamować od momentu jak go zobaczę... Jazda bez długich to dramat! Gdy mam ludzi z naprzeciwka i jadę tylko na xenonach to odmawiam zdrowaśki, aby nic przypadkiem nie leżało etc. na moim pasie...
Pozdrawiam
Tomek
#34
Napisano 13:10, 29.10.2013
Być może są ciągle w najniższym możliwym ustawieniu i dlatego świeca tak blisko?
Kilka osób na forum miało takie problemy...
Pozdrawiam
Tomek
#35
Napisano 14:25, 29.10.2013
Takowej dzwigienki nie ma, trzeba wymontować lampę i zamienić przysłonkę kształtującą wiązkę światła zamocowaną przed soczewką.Pod reflektorami była mała dźwigienka po przesunięciu następowała zmiana z lewostronnego na prawostronny - zmiana ustawień zajmowała 1-2 min ze wszystkim:)
Domyślam się, że nie był to wyjątek w świecie motoryzacji, tak więc jeszcze się łudzę, że w VII też jest to do zrobienia.
#36
Napisano 18:32, 29.10.2013
może masz coś nie tak z czujnikiem regulacji wysokości tych świateł - czy po włączeniu ich 'podnoszę się' do góry?
Być może są ciągle w najniższym możliwym ustawieniu i dlatego świeca tak blisko?
Kilka osób na forum miało takie problemy...
Może tak być, bo wydaje mi się, że oświetlają zdecydowanie zbyt "krótki" obszar przed autem. Będę niebawem w sprawie świateł w serwisie, więc może sprawa się wyjaśni, oby...
Dzięki i pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: 2013-10-30, 17:10 ]
muzyczka,
Takowej dzwigienki nie ma, trzeba wymontować lampę i zamienić przysłonkę kształtującą wiązkę światła zamocowaną przed soczewką.
No tak, ale ile to trwa? Ja wjeżdżam na prom a Anglii a zjeżdżam z promu w Holandii i zmienia mi się ruch z prawostronnego na lewostronny i w zasadzie powinienem od ręki zmienić ustawienie świateł, aby móc kontynuować podróż, a nie poszukiwać warsztatu względnie rozgrzebywać całe reflektory "na drodze". A później wracam i całą operację powtarzać od nowa w odwrotnym kierunku.
Dlatego tak trochę z niedowierzaniem podchodziłem i podchodzę do tematu, że jest z tym taki problem.
W każdym razie dzięki za informacje. Ja niebawem podjadę do tutejszego serwisu Hondy, aby ostatecznie się dowiedzieć, może auta na ten rynek są , że tam powiem "extra" wyposażane w jakiś "dynks" do zmiany ustawień? Chyba nie jestem jedyny, który chce autem z wyspy pojechać na wakacje na stary kontynent:)
Dzięki i pozdrawiam
Tomek
Tomek
#37
Napisano 14:35, 01.11.2013
Nic extra nie ma nawet w najbogatszych wersjach. Jedyne co możesz zrobić to za kilka funtów kupujesz naklejki na lampy. Są do zdobycia na promie. O szybkiej wymianie przysłonek zapomnij, możesz jeszcze opuścić lampę śrubką regulacyjną i do tego naklejka i będzie OK.może auta na ten rynek są , że tam powiem "extra" wyposażane w jakiś "dynks" do zmiany ustawień? Chyba nie jestem jedyny, który chce autem z wyspy pojechać na wakacje na stary kontynent:)
#38
Napisano 22:54, 08.11.2013
Jesli zgasze silnik i i ktoś usiądze z tyłu w badażniku to po odpaleniu widać i słychać ze ksenony się poziomują ale jak zaparkuje w garazu na równej powierzchni i na drugi dzień odpale auto to nic się nie reguluje.
Dodam że oba czujniki nie maj grama rdzy i wyglądają w środku jak nowe
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#39
Napisano 12:37, 09.11.2013
#40
Napisano 15:25, 15.12.2013
I dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem.
A więc wiem już dokładnie jak sprawy wyglądają, tak więc wyjaśniając do końca.
Byłem już w serwisie Hondy i powiedzieli, że w przypadku Accoda xenony można również oklajać specjalnymi naklejkami (kiedyś czytałem, że xenonów się nie okleja tymi naklejkami dlatego tak zaczęłem od tzw. drugiej strony).
Są więc autka, które są wyposażone w xenony, których nie można oklejać i wówczas mają specjane dźwigienki/nie dźwigienki etc. do szybkiej zmiany ustawień świateł i są autka z xenonami, które można oklejać.
Notabene na opakowaniu z powyższymi naklejkami do świateł jest wykaz aut z szczegółowym opisem i instrukcją w jaki sposób w danym aucie to nakleić (oraz, w których autach tego się nie robi).
Pozdrawiam
T.
#41
Napisano 17:16, 08.11.2014
Czy w zwykłych soczewkach też w taki sposób reguluje się ?Będę przekładał reflektor od anglika i juz przyglądałem się i widzę tylko śrubę tą na dole a u góry w miejscu zaznaczonym jest silniczek chyba? Próbowałem pokręcić tą na dole to chyba na boki chodziła lampa i bardzo luźno odbłyśniki w lampie latały gdy skręciłem w jedną lub drugą to już nie latały dosyć stabilnie siedziały w lampie?tak powinno być ?
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#42
Napisano 16:31, 13.12.2014
ponawiam pytanie przedmowcy ...
Sruba na dole jest od regulacji na boki tak?
#43
Napisano 13:05, 26.12.2014
Tak śruba na dole jest od regulacji na boki, tylko trzeba uważać bo może być skorodowana i pęka plastik.
#44
Napisano 18:18, 25.09.2019
Witam,
Przeszukałem całe forum i nie znalazłem procedury przez zworkę OBD poziomowania xenonów. Może ktoś podpowie albo podeśle linka. Pamiętam że było coś z włączaniem i wyłączaniem świateł.
Pozdro
#45
Napisano 21:48, 25.09.2019
Zewrzeć zworę SCS, przy wyłączonych światłach włączyć zapłon. Przed upływem 5 sekund od włączenia zapłonu pięć razy włączyć i wyłączyć światła mijania a na koniec je włączyć i tak zostawić.
Jeżeli zostało wykonane poprawnie to światła opuszczą się i podniosą. Wyłączyć zapłon i światła, wyjąć zworę SCS.
Auto powinno stać na płaskiej powierzchni, zatankowane do pełna, z niezaładowanym bagażnikiem i tylko kierowca w środku.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:50, 25.09.2019
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych