XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:12, 05.11.2011
#2
Napisano 23:59, 05.11.2011
Bmw x5 e70 M 2009r.
Megane RS 265 2012r.
http://i607.photobuc...zps844b52e9.jpg
#3
Napisano 10:42, 06.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#4
Napisano 13:20, 06.11.2011
#5
Napisano 18:14, 06.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#6
Napisano 18:57, 18.11.2011
#7
Napisano 19:47, 18.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#8
Napisano 20:01, 18.11.2011
#9
Napisano 20:06, 18.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#10
Napisano 22:00, 18.11.2011
#11
Napisano 23:08, 18.11.2011
W sieci znalazłem wypowiedź właściciela bmw, który twierdził, że z przelotu 2,5" bez katalizatora uzyskał +10 kuni.
bamss, a nie rozmawiałeś o wersji bez kata?
#12
Napisano 23:30, 18.11.2011
na minus są ich ceny, bo do tanich nie należą.
#13
Napisano 08:05, 19.11.2011
vice mistrz europy 2011 do 3000W rms -149dB
#14
Napisano 09:16, 19.11.2011
co do wersji bez kata bedzie ciezko 2 sondy lambda i gdzies wyczytalem ze jak kata wywalisz to jest problem z uszczelka pod glowica wiec wole nie ryzykowac
A to był właśnie temat mojej rozmowy z Panem Michałem. On problemu nie widzi. Druga sonda w hondzie jest tylko sondą diagnostyczną. To pierwsza decyduje o pracy silnika. Mało tego, drugą sondę można podobno w ogóle odłączyć w K-serii (podejrzewam, że przy pomocy Hondata ale zawsze). Zakładasię więc na sondę celfixa i wszystko powinno grać. Jeśli chodzi o uszczelkę. Podobną teorię słyszałem tylko w temacie wydechowych gniazd zaworowych. Chodziło o to, że spaliny pozbawione hamulca jakim jest katalizator w jakiś sposób mają niby oddziaływać (czy to przez falę zwrotną, czy też przez podwyższoną jej temperaturę - nie pamiętam już dokładnie) negatywnie na głowicę. Odpowiedź MG znowy wiele wyjaśniła. Katalizator w naszym aucie jest częścią kolektora wydechowego, tworzy z nim jedną, funkcjonalną całość. W chwili kiedy zakładasz 4-2-1 (a taki chyba masz), zastępujesz nim funkcjonalnie cały fabryczny układ kolektor+kat. Tę funkcję, którą pełnił katalizator w tym układzie pełnią teraz kanały 2-1 nowego kolektora. To tez jest powód straty mocy, kiedy ktoś wyrzuca katalizator i zostawia fabryczny kolektor - i zamiast przybyć nagle zaczyna brakować 15KM (często obserwowany u właścicieli civiców ). Chyba niczego nie pomieszałem Sam MG posiadał przez kilka lat CTR K20, więc spodziewam się, że wie co mówi.
#15
Napisano 10:30, 20.11.2011
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych