XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tanie tarcze - wszystko się wyjaśni!
#16
Napisano 15:41, 27.03.2009
#17
Napisano 15:43, 27.03.2009
A ja zblokowałem sobie podczas mrozu jak zaciągnąłem ręczny i aż mi się tarcze tylne zaczerwieniły ale mimo wszystko teraz jest ok i nawet dobrze hamują i ręczny trzyma.(na dniach zmieniam wszystkie tarcze na nówki z odpowiednimi klockami)
Glinus a jadac20-30km/h jak zaciagniesz reczny to zablokujesz tylne koła??
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#18
Napisano 15:51, 27.03.2009
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:09, 27.03.2009
I nie ma takiej możliwości żeby zblokować koła na ręcznym jadąc na wprost po suchym asfalcie. Po prostu hebel puchnie, tak że aż ręka boli a w samochodzie jedynie przysiądzie trochę tył. Po prostu accord jest zbyt ciężki i za długi żeby to zrobic. Jak by to była toyota starlet to zrobiło by się to bezproblemu.
Trzeba wziąć pod uwagę to, że jak hamujesz nogą to działa pompa od wspomagania, a na ręcznym nie. Więc nie wiem jaką trzeba było by mieć krzepę żeby to zrobić.
P.S. na seryjnych heblach też się nie dało
#20
Napisano 17:59, 27.03.2009
serwo ma za zadanie zmniejszyć siłę nacisku nogi na pedał hamulca w celu poprawy komfortu jazdy, jak nie działa serwo to trzeba przyłożyć większą siłę na pedał żeby tłok pompy hamulcowej wykonał taki sam skok jak wcześniej (z działającym serwem).
w sporcie odłącza się serwo w celu lepszego czucia hamulca (jest mniej bezwładny).
co do blokowania tych nieszczęsnych tylnych kół, to czy tylko w moim aucie to się da zrobić , klocki tył mam BleckDiamond.
pozd.
#21
Napisano 19:50, 27.03.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#22
Napisano 20:04, 27.03.2009
#24
Napisano 21:06, 27.03.2009
Ale u mnie w rowerze zablokowały
#25
Napisano 08:35, 28.03.2009
nieźle się ubawiłem jak poczytałem te głupoty z blokowaniem kół na ręcznym przy prędkości ok 40km/h takich bzdur dawno nie czytałem takie manewry to seicento van wychodzą pozatym tył na bębnach może złapać i zablokować koło a tarcza nie powinna z ręcznym i heblami do normalnej jazdy chyba że kolega driftuje FWD
hmm..., widzisz tym się różnimy, że jak czytam niektóre bzdury i głopoty lub jak kto woli mądrości w innych tematach, nie których forumowiczów to się nie wyśmiewam, bo to nie łeadnie... z natury jestem nie wierzący, jak nie dotkne i nie zobacze nie uwierze..., być może z Wami jest podobnie... i jeszcze jedna sprawa, jak czegoś nie wiem na 100% to się nie odzywam, żeby z siebie idioty nie robic...
P.S. bęben hamulcowy jest mniej wydajniejszy jeżeli chodzi o hamowanie, dlatego jest stosowany w słabszych wersjach samochodów (np. accord 1,6)
pozd.
#26
Napisano 14:22, 28.03.2009
więc z tą wydajnością bym się zastanowił.
bębny są tańszym rozwiązaniem niż tarcze i to dla tego są stosowane w bardziej ubogich wersjach.
było CB7 2.2i 90r.->.CG2 3.0 V6 00r.->CH1 Type-R 2.2 99r.-> CL9 Type-S 2.4 03r.-> Legend KB1 3.5 V6 07r.
#27
Napisano 15:08, 28.03.2009
powierzchnia styku okładzina beben jest wieksza wiec ham.jest lepsze,gorzej jest z ciepłem które jak wiadomo przeszkadza w hamowaniu.
#28
Napisano 16:13, 28.03.2009
#29
Napisano 20:02, 28.03.2009
pozd.
#30
Napisano 21:19, 28.03.2009