XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 7 2.2 diesel / komfortowa jazda po mieście
#16
Napisano 19:56, 20.10.2011
#17
Napisano 20:10, 20.10.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#18
Napisano 20:37, 20.10.2011
#19
Napisano 21:10, 20.10.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#20
Napisano 21:42, 20.10.2011
#21
Napisano 22:14, 20.10.2011
To może i dlatego ja wcale jej nie odczuwamja i tak uzazam ze w hondzie jest bardzo mala turbo dziura i sie calkiem dobrze jezdzi
#22
Napisano 15:09, 21.10.2011
w opisie tego sprzęgła jest, że koło jednomasowe... hmm
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#23
Napisano 17:22, 21.10.2011
ja mam tylko 5 biegow bo to przedlift ale jadac na 5 ok 80 km/h mam ok 1,5 tys obr i przyspiesza normalniejak chcesz koniecznie poczuć turbo dziurę to zejdź na 5 czy tam 6 biegu na trasie poniżej 2000rpm i spróbuj gwałtownie przyspieszyć
#24
Napisano 21:58, 21.10.2011
Sprawdze jeszcze raz jutro ale wydaje mi sie że u mnie jest tak samo jak ujak chcesz koniecznie poczuć turbo dziurę to zejdź na 5 czy tam 6 biegu na trasie poniżej 2000rpm i spróbuj gwałtownie przyspieszyć
ja mam tylko 5 biegow bo to przedlift ale jadac na 5 ok 80 km/h mam ok 1,5 tys obr i przyspiesza normalnie
#25
Napisano 22:59, 04.11.2011
#26
Napisano 07:45, 05.11.2011
Robilem u niego Octavie ze sterownikiem EDC 16,ale robi EDC 17,MED 17.
Gosc jest rewelacyjny...kumaty i nie zblazowany jak Staszewski vel Masters.
U tego tez robilem
#27
Napisano 13:30, 05.11.2011
#28
Napisano 11:22, 13.11.2011
robiłem u Heko: http://www.gcstuning.pl/
cenami ze strony się nie sugerujcie - pogadać trzeba z Grzegorzem.
można powiedzieć, że namiar jest od Michała od clio co cały dzień dłubał -> powinien skojarzyć
To nadworny tuner z bmw-klubu Miło słyszeć dobrą opinie i tu. Kurcze może jednak się skuszę
#29
Napisano 14:57, 13.11.2011
#30
Napisano 20:22, 13.11.2011
Blade mnie objechał na trójce, więc muszę się zrehabilitowaćalu, za mało Ci mocy 3.0 raczej ładnie chodzi nie ma co narzekac, acz kolwiek im wiecej ma sie mocy tym wiecej chce sie mieć
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych