XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord 7 2.2 diesel / komfortowa jazda po mieście
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:31, 17.10.2011
panowie mam kilka pytań, wcześniej nigdy o tym nie myślałem, ale widząc to jak się znacie chce zapytać o jedna rzecz
co można zrobić żeby acco 7 w dieslu 2.2 jeździło się przyjemniej
w sensie zmniejszyć to turbo dziurę i ogólnie żeby się płynniej jeździło
bo trochę auto po mieście może umęczyć wcześniej jeździłem A6 2,4 benzyna i jeśli chodzi o wygodę swobodę jazdy po mieście dużo lepiej
czy można jakoś poprawić komfort jazdy?
takie pytanie bo jestem ciekawy, ogólnie acco jeżdżę na trasy mi to nie przeszkadza ta turbo dziura aż tak mocno, ale pytam się z ciekawości, jak by był sposób czemu z niego nie skorzystać
#2
Napisano 12:39, 17.10.2011
można zrobić specjalną mapę silnika "pod Ciebie" i Twoje auto.w sensie zmniejszyć to turbo dziurę i ogólnie żeby się płynniej jeździło
kwestia znalezienia dobrego tunera.
- Nie synku, to diesel...
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:42, 17.10.2011
co to jest?
ja ogólnie lubię samochody szybsze, sprawniejsze, żwawsze + powolna jazda po mieście i te biegi są meczące
#4
Napisano 12:45, 17.10.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:48, 17.10.2011
#6
Napisano 12:50, 17.10.2011
chip tuning, czyli zwiększenie parametrów silnika poprzez ingerencję w oprogramowanie sterujące pracą silnika.co to jest?
ale modyfikując rzeczoną mapę sterowania tuner (DOBRY!) ma możliwość tak "podniesienia" turbosprężarki wcześniej (czyli zmniejszy się turbodziura).
WAŻNE: przy zabawach tego typu powinien być mierzony skład spalin.
Robiłem coś takiego u siebie w aucie, lekko nie było, trwało to 6 godzin, 300 km na hamowni, ale wynik mam taki, jaki chciałem -> turbo benzyna ciągnie już od 1500 obrotów.
Mogę Ci dać namiar na gościa, który mi stroił auto, ale jest z Krakowa (chociaż mnie te 300 km nie odstraszyło).
[ Dodano: 2011-10-17, 13:51 ]
koszt zależy od firmy, a gdzie robią? wpisz w google: chip tuning i wyskoczy Ci wiele stron.o proszę a jaki jest tego koszt i gdzie to robią?
generalnie założyć powinieneś około 2000-2500 zł.
- Nie synku, to diesel...
#7
Napisano 16:20, 17.10.2011
Jesli chodzi o namiary, to tu jest przykladowy link http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
Pozdrawiam
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#8
Napisano 18:28, 17.10.2011
A dokładniej w przypadku 2.2 i-ctdi:koszt zależy od firmy, a gdzie robią? wpisz w google: chip tuning i wyskoczy Ci wiele stron.o proszę a jaki jest tego koszt i gdzie to robią?
generalnie założyć powinieneś około 2000-2500 zł.
- Masters Tuning http://tdi-tuning.pl/ - 1350 netto
- ECU PERFORMANCE http://ecu-performance.com.pl/ - 1200 netto
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#9
Napisano 18:34, 17.10.2011
za gotowca czy prawdziwy dedykowany program?A dokładniej w przypadku 2.2 i-ctdi:
- Masters Tuning http://tdi-tuning.pl/ - 1350 netto
- ECU PERFORMANCE http://ecu-performance.com.pl/ - 1200 netto
- Nie synku, to diesel...
#10
Napisano 18:44, 17.10.2011
Akurat w tych dwóch przypadkach raczej nie powinno być wątpliwości co do jakości. Przynajmniej z tego co wiem/słyszałem/czytałem. Masters to jeden z pierwszych, który się w to bawił. O Ecu Performance też sporo dobrego słyszałem - nawet ktoś od nas chyba robił u nich jakieś mody.za gotowca czy prawdziwy dedykowany program?A dokładniej w przypadku 2.2 i-ctdi:
- Masters Tuning http://tdi-tuning.pl/ - 1350 netto
- ECU PERFORMANCE http://ecu-performance.com.pl/ - 1200 netto
Driv3r - u kogo robiłeś w Krakowie, jeśli to nie tajemnica?
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#11
Napisano 18:54, 17.10.2011
robiłem u Heko: http://www.gcstuning.pl/Driv3r - u kogo robiłeś w Krakowie, jeśli to nie tajemnica?
cenami ze strony się nie sugerujcie - pogadać trzeba z Grzegorzem.
można powiedzieć, że namiar jest od Michała od clio co cały dzień dłubał -> powinien skojarzyć
- Nie synku, to diesel...
#12
Napisano 20:45, 19.10.2011
Śmigam już jakiś czas swoim acco i jakoś nie narzekam na przyśpieszenie, wciskam gaz z niskich obrotów i autko od razu jedzie (a jak by nie jechało to to chyba ta turbo dziura jest )
No chyba że jadę 20km/h na piątce to wtedy się nie rozpędzi
A tak serio to fajnie było by gdyby ktoś mógł napisać coś na temat tego zjawiska.
#13
Napisano 19:34, 20.10.2011
http://pl.wikipedia.org/wiki/TurbodziuraChłopaki może to głupie pytanie, ale co to jest ta turbo dziura??
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#14
Napisano 19:42, 20.10.2011
#15
Napisano 19:43, 20.10.2011
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych