Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord 7 2.2 diesel / komfortowa jazda po mieście


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:31, 17.10.2011

Witam

panowie mam kilka pytań, wcześniej nigdy o tym nie myślałem, ale widząc to jak się znacie chce zapytać o jedna rzecz

co można zrobić żeby acco 7 w dieslu 2.2 jeździło się przyjemniej

w sensie zmniejszyć to turbo dziurę i ogólnie żeby się płynniej jeździło

bo trochę auto po mieście może umęczyć wcześniej jeździłem A6 2,4 benzyna i jeśli chodzi o wygodę swobodę jazdy po mieście dużo lepiej

czy można jakoś poprawić komfort jazdy?

takie pytanie bo jestem ciekawy, ogólnie acco jeżdżę na trasy mi to nie przeszkadza ta turbo dziura aż tak mocno, ale pytam się z ciekawości, jak by był sposób czemu z niego nie skorzystać
  • 0

#2 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:39, 17.10.2011

w sensie zmniejszyć to turbo dziurę i ogólnie żeby się płynniej jeździło

można zrobić specjalną mapę silnika "pod Ciebie" i Twoje auto.
kwestia znalezienia dobrego tunera.
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:42, 17.10.2011

tak to napisałeś ze nic nie rozumiem

co to jest?

ja ogólnie lubię samochody szybsze, sprawniejsze, żwawsze + powolna jazda po mieście i te biegi są meczące
  • 0

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:45, 17.10.2011

w skrócie - jedziesz na chip'a (chip tuning) i tam Ci tak wystrajają wszystko jak chcesz - na większą moc, większy moment, lepsza elastyczność. Płacisz i dostajesz co chcesz ;-)
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:48, 17.10.2011

o proszę a jaki jest tego koszt i gdzie to robią?
  • 0

#6 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:50, 17.10.2011

co to jest?

chip tuning, czyli zwiększenie parametrów silnika poprzez ingerencję w oprogramowanie sterujące pracą silnika.

ale modyfikując rzeczoną mapę sterowania tuner (DOBRY!) ma możliwość tak "podniesienia" turbosprężarki wcześniej (czyli zmniejszy się turbodziura).

WAŻNE: przy zabawach tego typu powinien być mierzony skład spalin.

Robiłem coś takiego u siebie w aucie, lekko nie było, trwało to 6 godzin, 300 km na hamowni, ale wynik mam taki, jaki chciałem -> turbo benzyna ciągnie już od 1500 obrotów.
Mogę Ci dać namiar na gościa, który mi stroił auto, ale jest z Krakowa (chociaż mnie te 300 km nie odstraszyło).

[ Dodano: 2011-10-17, 13:51 ]

o proszę a jaki jest tego koszt i gdzie to robią?

koszt zależy od firmy, a gdzie robią? wpisz w google: chip tuning i wyskoczy Ci wiele stron.

generalnie założyć powinieneś około 2000-2500 zł.
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#7 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:20, 17.10.2011

Koledzy dobrze radza! Ja sam mam auto po modyfikacji i chc robilem to ne tak, jak Bog przykazal (czyt. bez hamowni) to efekt jest zadowalajacy, autko fajnie ciagnie juz od okolo 1300 obr/min.
Jesli chodzi o namiary, to tu jest przykladowy link http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
Pozdrawiam
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#8 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:28, 17.10.2011

o proszę a jaki jest tego koszt i gdzie to robią?

koszt zależy od firmy, a gdzie robią? wpisz w google: chip tuning i wyskoczy Ci wiele stron.

generalnie założyć powinieneś około 2000-2500 zł.

A dokładniej w przypadku 2.2 i-ctdi:
- Masters Tuning http://tdi-tuning.pl/ - 1350 netto
- ECU PERFORMANCE http://ecu-performance.com.pl/ - 1200 netto
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#9 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:34, 17.10.2011

A dokładniej w przypadku 2.2 i-ctdi:
- Masters Tuning http://tdi-tuning.pl/ - 1350 netto
- ECU PERFORMANCE http://ecu-performance.com.pl/ - 1200 netto

za gotowca czy prawdziwy dedykowany program? ;-)
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#10 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:44, 17.10.2011

A dokładniej w przypadku 2.2 i-ctdi:
- Masters Tuning http://tdi-tuning.pl/ - 1350 netto
- ECU PERFORMANCE http://ecu-performance.com.pl/ - 1200 netto

za gotowca czy prawdziwy dedykowany program? ;-)

Akurat w tych dwóch przypadkach raczej nie powinno być wątpliwości co do jakości. Przynajmniej z tego co wiem/słyszałem/czytałem. Masters to jeden z pierwszych, który się w to bawił. O Ecu Performance też sporo dobrego słyszałem - nawet ktoś od nas chyba robił u nich jakieś mody.
Driv3r - u kogo robiłeś w Krakowie, jeśli to nie tajemnica?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#11 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:54, 17.10.2011

Driv3r - u kogo robiłeś w Krakowie, jeśli to nie tajemnica?

robiłem u Heko: http://www.gcstuning.pl/

cenami ze strony się nie sugerujcie - pogadać trzeba z Grzegorzem.
można powiedzieć, że namiar jest od Michała od clio co cały dzień dłubał -> powinien skojarzyć ;-)
  • 0
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#12 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 19.10.2011

Chłopaki może to głupie pytanie, ale co to jest ta turbo dziura??
Śmigam już jakiś czas swoim acco i jakoś nie narzekam na przyśpieszenie, wciskam gaz z niskich obrotów i autko od razu jedzie (a jak by nie jechało to to chyba ta turbo dziura jest ??)
No chyba że jadę 20km/h na piątce to wtedy się nie rozpędzi :mrgreen:
A tak serio to fajnie było by gdyby ktoś mógł napisać coś na temat tego zjawiska.
  • 0

#13 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:34, 20.10.2011

Chłopaki może to głupie pytanie, ale co to jest ta turbo dziura??

http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbodziura
:mrgreen:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#14 Dario

Dario
  • Forumowicz
  • 354 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 20.10.2011

lepo, Dzięki :mrgreen:
  • 0

#15 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:43, 20.10.2011

tylko, że jakiekolwiek dłubanie w Acco i-CTDi wiąże się z częstszą wymianą sprzęgła... tego jeszcze nie zmodzili, choć swojego czasu było jakieś wzmocnione sprzęgło na eBay-u... IMO sprzęgło to największa wada Diesla VII gen
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq