XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ręczny - nierówno łapie
#16
Napisano 21:13, 13.10.2011
ekonom, nick to nie wszystko, liczy siÄ™ to co za nim
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:51, 14.10.2011
Z tej stronki ściągnij sobie. Ja z tego pobrałem bez problemów
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:14, 14.10.2011
Apropos tak sie zastanawiam czy skoro mam jakikolwiek ruch jeszcze zacisku to czy nie wystarczyłoby go wykręcić samego tłoka zeby wczesniej brał? czy konieczne jest rozebranie? wszystko zrobie ale boje się ruszać przewodów hamulcowych i co najgorsze zapowietrzenia układu:(
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:23, 18.10.2011
Wszystko maiłbym juz zrobione gdyby nie firma InterCars ktora nie dosć ze nie umie sprzedać odpowiednich częsci bo sie kompletnie nie znaja to jest tam atmosfera prlu- łacha, brak jakiejkolwiek kultury hamstwo i ani dzien dobry ani pocałuj mnie w dupe. Zdecdowanie odradzam ten sklep.
Poza tym naprawde fajna instrukcja.
Dziekuje:)
#20
Napisano 21:21, 12.04.2012
Mam taki problem. Na jesieni smarowałem prowadnice zacisków i tłoczki. Tłoczki oczywiście wkręcałem, wypompowywałem pedałem, smarowałem, wkręcałem i tak kilkanaście razy - do momentu, aż przy wkręcaniu smar wychodził prawie przez gumkę.
Obie strony zrobione tak samo.
Prowadnice po wyczyszczeniu ze starego smaru i posmarowaniu na nowo chodziły lekko.
Smarowane - Ate Plastilube - czyli smarem odpornym na duże naciski, a nie żadnym miedzianym czy teflonowym jak to robią w niektórych warsztatach.
Wtedy też miałem nierówno zużyte tarcze - jak klocek nierówno dotyka do tarczy.
Po zimie prawa tarcza jest zużyta równomiernie. Lewa niestety nie.
Ręczny na to koło łapie słabiej, ale też ręczny mam na mniej więcej 8-9 ząbek. Nie blokuje kół na asfalcie.
Czy przyczyną tego, że lewa tarcza się nie "dotarła" może być wyciągnięta bardziej niż prawa lewa linka ręcznego?
Chciałbym doprowadzić do porządku tylne hamulce, ale nie chcę się pchać w niepotrzebne wydatki.
Czy iść w wymianę linek, czy tarcz i klocków? Ręczny pracuje równo na obu kołach, więc to raczej nie problem zacisków chyba.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych