XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Ręczny - nierówno łapie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:12, 11.10.2011
mam problem w mojej hance V gen polegający na nierównym hamowaniu ręcznego. tylnie lewe koło łapie pierwsze i zanim zaczyna łapać prawe to lewego koła nie da się już obrócić. dodam że linki się napinają, i próbowałem rozruszać prawy zacisk. w podłokietniku przy zaciąganiu ręcznego stopniowo widać jak lewa linka idzie do przodu a dopiero po chwili rusza prawa. osobiście obstawiam zepsuty zacisk ale może wy wiecie jaka może być przyczyna i czy ewentualnie sam jestem w stanie naprawić zacisk. w rozmowie z mechanikiem dowiedziałem się że podobno w zaciskach które mają gwint w środku pada środek (coś z tym gwintem ). ile regeneracja zacisku może kosztować? z góry dziękuje za pomoc
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 05:39, 12.10.2011
#3
Napisano 06:51, 12.10.2011
#4
Napisano 15:10, 12.10.2011
#5
Napisano 18:06, 12.10.2011
#6
Napisano 19:47, 12.10.2011
Na zacisku jest dźwignia ze sprężyną - jak go przesuniesz (tak jak linka to robi), to koło (piasta, bo koło zdjęte) ma się zablokować - jeśli tak się nie dzieje, to pewnie zacisk do wymiany/regeneracji.
A jeśli to tylko linka rozciągnięta to kiedyś na forum pisałem, jak sobie z tym poradzić.
#7
Napisano 19:52, 12.10.2011
linki napinają się w miarę równomiernie, PT łapie już na 2-3 ząbku ręcznego, tak że ręką koła nie zakręcę,
a LT kręci się nawet jak mam 7-9 ząbek ręcznego, czyli lipa, do tego zauważyłem że tarcza się czasem grzeje, najczęściej
po jeździe przed którą zaciągnąłem ręczny, czyli co? tłoczek nie pracuje dobrze i śruby pływające też nie?
w dziedzinie hamulców jestem laik, w ogóle z mechaniki dupa ze mnie,
ARCZI2005, daj ten link
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 19:59, 12.10.2011
#9
Napisano 20:06, 12.10.2011
w ogóle z mechaniki dupa ze mnie,
użyłem,
mam zaplecze (podnośnik, zestaw do wciskania tłoczków) ale zanim to rozbiorę i unieruchomię sztrucla to chciałbym się dobrze przygotować
Zdziwisz się po przestudiowaniu niektórych rozdziałów i konfrontacji z rzeczywistością ( twoim acco) jak proste mogą być niektóre naprawy.
a to brzmi jak z poradnika dla akwizytorów
dzięki za linki
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:24, 12.10.2011
#11
Napisano 07:55, 13.10.2011
wyslij mi proszę na nnwnw@o2.pl
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:49, 13.10.2011
ARCZI2005 powiedz mi w zacisku jest taka dźwignia. w twoim pliku opisujesz że nadspawałeś ją troche i to pomogło. Pytanie moje jest czy ta dźwignia działa tylko przy ręcznym czy ma też wpływ na nożny hamulec.
I drugie pytanie do wszystkich ten gwint na którym wkręcony jest tłoczek jest ważny zarówno dla hamulca ręcznego jak i nożnego? ( chodzi mi o to czy gdyby był zjechany to czy nie działał by hamulec ręczny czy też nożnego by nie było?)
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:54, 13.10.2011
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:01, 13.10.2011
Gdybym mógł prosić gentdelbarca@o2.pl
Z góry dziękuje:)
#15
Napisano 18:51, 13.10.2011
ekonom, dziękuję bardzo za linka, ale posiadam to od dwóch lat, może trochę za dużo samokrytyki tu
Ej no kardas daj spokój, domyślam się że Ty to akurat posiadasz zaplecze techniczne, jakieś tam zdolności manualne a już tym bardziej manuala do swojego acco Link był dla kolegi frjacika przecie Trochę siedzę na forum i pewne nicki widuję nie od dziś więc wiem, że nie jesteś zielony bo Twój nick już nie raz widziałem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych