Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Ręczny - nierówno łapie


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:13, 13.10.2011

ARCZI2005, nic nie dostałem :-/

ekonom, nick to nie wszystko, liczy siÄ™ to co za nim :roll:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:51, 14.10.2011

http://www.megaupload.com/?d=AD9NUFUY

Z tej stronki ściągnij sobie. Ja z tego pobrałem bez problemów
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:14, 14.10.2011

Oczywiście punkcik się należy ale nie wiem jak sie je przyznaje:)

Apropos tak sie zastanawiam czy skoro mam jakikolwiek ruch jeszcze zacisku to czy nie wystarczyłoby go wykręcić samego tłoka zeby wczesniej brał? czy konieczne jest rozebranie? wszystko zrobie ale boje się ruszać przewodów hamulcowych i co najgorsze zapowietrzenia układu:(
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:23, 18.10.2011

Nadal nie wiem jak bo nie widze ale wielkie wielkie dzieki:) Wczoraj rozebrałem i zrobiłem podręcznikowo:) dla pewnego uzupełnienia dodam ze bolec powinien miec ok 22-23mm oczywiscie przy założeniu że w tym bolcu zagłębienie jest niezbyt wyrobine.
Wszystko maiłbym juz zrobione gdyby nie firma InterCars ktora nie dosć ze nie umie sprzedać odpowiednich częsci bo sie kompletnie nie znaja to jest tam atmosfera prlu- łacha, brak jakiejkolwiek kultury hamstwo i ani dzien dobry ani pocałuj mnie w dupe. Zdecdowanie odradzam ten sklep.
Poza tym naprawde fajna instrukcja.
Dziekuje:)
  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8889 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:21, 12.04.2012

Odkopałbym trochę temat.
Mam taki problem. Na jesieni smarowałem prowadnice zacisków i tłoczki. Tłoczki oczywiście wkręcałem, wypompowywałem pedałem, smarowałem, wkręcałem i tak kilkanaście razy - do momentu, aż przy wkręcaniu smar wychodził prawie przez gumkę.
Obie strony zrobione tak samo.
Prowadnice po wyczyszczeniu ze starego smaru i posmarowaniu na nowo chodziły lekko.
Smarowane - Ate Plastilube - czyli smarem odpornym na duże naciski, a nie żadnym miedzianym czy teflonowym jak to robią w niektórych warsztatach.
Wtedy też miałem nierówno zużyte tarcze - jak klocek nierówno dotyka do tarczy.
Po zimie prawa tarcza jest zużyta równomiernie. Lewa niestety nie.
Ręczny na to koło łapie słabiej, ale też ręczny mam na mniej więcej 8-9 ząbek. Nie blokuje kół na asfalcie.

Czy przyczyną tego, że lewa tarcza się nie "dotarła" może być wyciągnięta bardziej niż prawa lewa linka ręcznego?
Chciałbym doprowadzić do porządku tylne hamulce, ale nie chcę się pchać w niepotrzebne wydatki.
Czy iść w wymianę linek, czy tarcz i klocków? Ręczny pracuje równo na obu kołach, więc to raczej nie problem zacisków chyba.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq