XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Syntetyczny po pół-syntetyku
#16
Napisano 19:57, 26.08.2011
* Auto mam od 2 lat od 88 tys (po stanie auta widać ze prawdziwy na 98%) co było wcześniej pojecia nie mam...
* Rozrząd nie wymieniany był przy tej ilości kilometrów a zaworów sam za mojej kadencji nie regulowałem bo nie wiedzaiłem że trzeba
* świece nie wymienione. Co ile je trzeba wymieniać mimo że auto pali?
@Tosztotomasz
*z tego co czytałem tutaj: http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf to HC
i pół-syntetyki są porównywalne. A jeśli miałybm kupować syntetyk to z tego co rozumiem nie bedzie wtedy HC ani pół-syntetyk (mineralny z dodatkiem syntetyka) tylko czysty syntetyk?
Czyli polecasz Motul/Fuchs syntetyki 5w40 albo 10w40 jak silnik bardziej zaniedbany?
#17
Napisano 18:58, 27.08.2011
#18
Napisano 22:23, 27.08.2011
#19
Napisano 17:47, 29.08.2011
jeśli zaleję Mobil1 5w50 syntetykazamiast wspominanych również AMSOIL 10w40 syntetyk to porpsotu przepłacę za olej, który będzie do bardziej sportowej jazdy?
Pytam bo AMSOIL podobno z dostaniem różnie jest nie jest ot tak dostępny.
#20
Napisano 19:06, 29.08.2011
Pytam bo AMSOIL podobno z dostaniem różnie jest nie jest ot tak dostępny.
Dla chcącego nic trudnego. Jakoś ja nie narzekam na dostępność, a używam kompletnie niepopularnego 0w20. Oleju nie zmienia się co miesiąc, że trzeba go mieć w każdym sklepie, na każdym rogu. Zalej to, co jest Tobie najwygodniej, w końcu to Tobie ma odpowiadać, a nie mi
#21
Napisano 19:16, 29.08.2011
Ale czy jest sens i jakaś znacząca różnica by ładować się w 10w40 jakiegoś amerykanckiego oleju zamiast powszechnie dostępnego Mobil1 (podobno 1 ma znaczenie;) )i to w dodatku, który nie tylko jak rozumiem jest dobry do jazdy cywilnej ale i sportowej?
#22
Napisano 20:53, 29.08.2011
Mobil1 (...) i to w dodatku, który nie tylko jak rozumiem jest dobry do jazdy cywilnej ale i sportowej?
chyba Motul...
piszesz tak, jakbyś tego Mobila już kupił i czekał, aż ktoś go poleci
koledzy polecają Ci sprawdzone oleje i raczej nikt nie poleci Ci najczęściej podrabianego oleju, jakim jest czy był Mobil1 z tego lub innego powodu
"1" w nazwie Mobil1 oznacza pełnego syntetyka u Mobila, ale wątpię, aby powszechnie były dostępne wszystkie 21 rodzai Mobila1: http://www.mobiloil....l_1_15W-50.aspx
Ciebie interesuje tylko 5W- lub 10W- i tego się trzymaj. Zmień olej i zajmij się poważniejszymi sprawami (rozrząd, zawory itp.)
Ja mam poprzednią generację accorda, więc leję Mobila S 10W-40, który prawdopodobnie był lany od początku, i przy przebiegu 260 tyś. klawiatura wygląda jak nowa (czyli czysto i bez osadów). Tyle tylko że półsyntetyk Mobila ledwo wytrzymuje te 10tyś. między wymianami (zresztą Mobil gwarantuje trzymanie parametrów półsyntetyka przez 8tyś. km)
#23
Napisano 21:47, 29.08.2011
Nie, ale po prostu gość który mi auto robi i pracuje w ASO mówi że leją go wg wskazań Hondy. On to robi i ponosi za to odpowiedzialność więc jeśli mam się opierac na opinii 'ludzi z internetu', którzy nie bedą jej ponosili chcę się dowiedzieć dlaczego tak a nie inaczej twierdzą. Dla niektórych te informacje, są oczywiste dla mnie niepiszesz tak, jakbyś tego Mobila już kupił i czekał, aż ktoś go poleci
Nie mam żadnych uprzedzeń. Po prostu moja wiedza jest w tym temacie płytka więc dopytuję, czytam i szukam.
Tym bardziej drążę temat, ze słyszałem opinie że tak na prawdę nie ma znaczenia jaki syntetyk leję bo to i tak ma marginalne znaczenie ale ponieważ cenię sobie zdanie forumowiczów skłaniam się ku niemu ale i chcę wiedzieć dlaczego jest ono takie a nie inne
Ciekawy jestem więc czy Motul i AMSOIL są po prostu trendy czy też przemawia za nimi coś więcej jak tylko 'jeżdże i jest ok' .
#24
Napisano 22:09, 29.08.2011
Po prostu moja wiedza jest w tym temacie płytka więc dopytuję, czytam i szukam.
Widać nie czytasz wystarczająco uważnie, skoro pytasz ciągle o to samo. Poczytaj sobie wątek olejowy, tam już wielokrotnie odpowiedziano na wszystkie Twoje wątpliwości - będziesz wiedział czy jesteśmy trendy i czy pan w ASO ponosi za coś odpowiedzialność.
A tak w ogóle to zalej Mobila, wierzę, że będziesz zadowolony. END
#25
Napisano 11:35, 30.08.2011
Nie, po prostu nie pytam "czy?" a "dlaczego?". A sformułowania typu "wystarczy Ci" albo "ja jeźdźę na mniej popularnym i jest ok" nie odpowiadają na pytanie dlaczego i jaka jest różnica?Widać nie czytasz wystarczająco uważnie, skoro pytasz ciągle o to samo.
Czytałem już ale poszukam moze jest inny niż ja czytałmPoczytaj sobie wątek olejowy, tam już wielokrotnie odpowiedziano na wszystkie Twoje wątpliwości - będziesz wiedział czy jesteśmy trendy i czy pan w ASO ponosi za coś odpowiedzialność.
No i właśnie to jest to, najpierw zachęcasz do amsola/fuchsa bo Mobil1 jest "be" a teraz "zalej Mobila" (bez jedynki) i też będzie dobrzeA tak w ogóle to zalej Mobila, wierzę, że będziesz zadowolony.
#26
Napisano 12:03, 30.08.2011
Czytałem już ale poszukam moze jest inny niż ja czytałm
http://www.accordklu...der=asc&start=0 gdybyś czytał mniej więcej od 70 strony wiedziałbyś o czym mówię.
Nie, po prostu nie pytam "czy?" a "dlaczego?". A sformułowania typu "wystarczy Ci" albo "ja jeźdźę na mniej popularnym i jest ok" nie odpowiadają na pytanie dlaczego i jaka jest różnica?
bo te odpowiedzi znajdziesz w w/w wątku pisane na wielokrotnie zadawane pytania, niczym nie różniące się od Twoich.
No i właśnie to jest to, najpierw zachęcasz do amsola/fuchsa bo Mobil1 jest "be" a teraz "zalej Mobila" (bez jedynki) i też będzie dobrze
Poprostu nie zrozumiałeś.
Ale dobra, ostatni raz odpowiadając po kolei:
Nie, ale po prostu gość który mi auto robi i pracuje w ASO mówi że leją go wg wskazań Hondy. On to robi i ponosi za to odpowiedzialność więc jeśli mam się opierac na opinii 'ludzi z internetu', którzy nie bedą jej ponosili chcę się dowiedzieć dlaczego tak a nie inaczej twierdzą.
Wielokrotnie zostało na tym forum udowodnione, że mechanicy w ASO niewiele wiedzą o zaleceniach Hondy, a stosują to na czym ASO ma najlepszy zarobek. W odróżnieniu od mechaników z ASO, nam zależy na naszych autach i dlatego szukamy dla nich tego co najlepsze - to chyba wyjaśnia kwestię ponoszenia odpowiedzialności za rady udzielane przez obie strony.
słyszałem opinie że tak na prawdę nie ma znaczenia jaki syntetyk leję bo to i tak ma marginalne
Pomijając kwestię nazywania syntetycznymi olejów typu HC, ma kluczowe znaczenie chociażby w kwestii utzrymywania parametrów przez dany olej przez cały interwał pracy. Olej producenta X straci parametry po 8k km, a olej producenta Y nie straci ich nawet po 20k. I tu dochodzimy do zagadnienia polecanych marek.
Ciekawy jestem więc czy Motul i AMSOIL są po prostu trendy czy też przemawia za nimi coś więcej jak tylko 'jeżdże i jest ok'
Tak przemawia. Wystarczy spojrzeć w parametry 10w40, który Ci poleciłem, żeby przekonać się, że jest to jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy olej w tej lepkości na świecie, do tego w pełni syntetyczny. http://www.amsoil.co...efront/amo.aspx
Ale to wszystko już było.
#27
Napisano 10:04, 31.08.2011
Ok, przekonałeś mnie dziś jadę szukać AMSOILa i jutro zamieniam półsyntetyka castrola magnatec 10w40 na pełnego syntetyka AMSOIL 10w40
Dziękuję Ci tosztotomasz za cierpliwość a w zamian mam pomysł jak sprawić by takie informacje nie były walkowane milion razy tak jak widzę ja to teraz zrobiłem. Muszę go tylko skonsultować ze starszyzną forum i jeśli się zgodzą to jest lekarstwo na ten problem.
#28
Napisano 10:15, 31.08.2011
Nie przekonywałem Cię akurat do AMSa, tylko podałem jako najlepszy wybór przy lepkości 10w40, jesteś pewien, że potrzebna Ci taka lepkość? Jeśli Twój przebieg jest prawdziwy i nie masz ubytków zdecydowanie lepiej będzie zalać 5W40. Ale to już obgadaj z Croom, on Ci lepiej doradzi niż ja.
#29
Napisano 11:08, 31.08.2011
#30
Napisano 15:28, 31.08.2011
Czy ten Mobli1 5w50 to oolej HC? Bo z > TEGO < HC to półsyntetyki.
Cholera no nie patrzyłem ile mam ubytków bo ni ewiedziałem ze trzeba ;./ przejechałem na nim 7 tys km.
Ale czy bierze muszę zobaczyć.
Kolega Croom widze propagandę AMSOIL robi na wielu forach ale reklama dźwignią handlu
PS
czy nie powinienem razem z silnikowym wymienić i w skrzyni biegów tak jak zaleca Honda?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych