W niej zalany Castrol Magnetec 4W40.
Jakis bład nie ma takiego oleju, może chodziło o 10W-40 albo o 5W-40.
stwierdził że to zabójstwo dla silnika i proponuje wymianę oleju teraz na Mobil 1 5w50 czyli syntetyk
Nie wiem do czego to odnośił, na pewno mobil 1 jest olejem lepszym od Casrola.
Zarówno jeden jak i drugi to półsyntetyki.
Syntetyk syntetykowi nie równy, tutaj mowa jest o olejach półsyntettycznych.
Możesz zalać syntetyka 10W-40 który bedzie lepszy od Mobil1 5W-50.
Aby sie nie wgłebiac w temat znowu bo wiem że te eleboraty po pół strony prawdopodobnie nikt nie czyta wiec napiszę tak :
1. Sprawdzić poziom zuzycia oleju
2. Zalać olej w miare neutralny 5W-40 API SM/CF z norma 502.00 (5W-50 czy 10W-60 jest całkowicie pozbawione sensu i bezasadne chyba że ktoś bedzie się lepiej czuł mając olej teoretycznie uznawany za wyścigowy czy wyczynowy itp.)
3. Obserwowac zużycie oleju po 1000km.
Na podstawie tego co bedzie po 1000km podjąć kroki w celu zalania oleju docelowego.