Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Swap K20 na K24


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#16 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:54, 27.07.2011

tosztotomasz, tylko ze Ty masz oba w automacie a niestey k20 do automatu to zdecydowanie za malo...
  • 0

#17 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:10, 28.07.2011

ej...silniki z k serii są już w miarę tuningowalne. trochę gratów do tego widziałem na aukcjach. myślę, że 200 koni przy turbinie/kompresorze to osiągalny wynik bez bóg wie jakich modów...

[ Dodano: 2011-07-28, 01:11 ]
niemniej jednak w przypadku tego silnika i celowaniu w okolice 200 to pewnie z 12-15k trzeba szykować (jeśli iść w kucie) przy pomyślnych wiatrach. i tak lepiej niż do f serii, bo do tego nic nie robią i wszystko musi być 100% custom :)
  • 0

#18 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:42, 28.07.2011

kowal86, podobno dol 330wytrzymuje.
  • 0

#19 Cairo

Cairo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:09, 29.07.2011

Tylko o to chodzi, że "gogarta" do zabawy już mam - Civica niecałe 200kmi, kubły i świetny zawias.
Ja jestem typem człowieka, ktory każdym autem jeździ szybko i niestety k20 mnie rozczarowuje na maksa (normalnie szybciej jeżdzę CR-Vem 2.0), nie wystarcza mi świadomość posiadania szybkiego samochodu, który stoji pod domem, jadąć wolnym Accordem.
Zmeniłem skrzynkę na 6 i jest duuużżoooo lepiej, ale mimo wszystko szału nima. Na doładowanie się nie będę decydował bo nie lubię dołądowanych silników, dlatego jeżdzę Hondą. Swap zrobiłbym tylko w sytuacji gdyby to gładko poszło, bez kombinowania z wiązką bo nie chce psuć tego auta.
W takim razie pojeżdzę nim z rok i rozglądne się za jakąś TL-ką, z V6 może będzie troche lepiej.

I do tych co radzą, najlepiej odrazu kupić K24. Jeździłem po całej Polsce przez 3 tygodnie i oglądałem wszystkie 2.4 do 45tys pln - same złomy uwierzcie.
  • 0

Moje Hondy

Elite 150 1987r.

Civic B16A 2000r.

CR-V B20Z1 2000r.

Accord K20Z2 2006r.


#20 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:56, 29.07.2011

I do tych co radzą, najlepiej odrazu kupić K24. Jeździłem po całej Polsce przez 3 tygodnie i oglądałem wszystkie 2.4 do 45tys pln - same złomy uwierzcie.


Wierzymy, mało tego, wiemy ale tak jest teraz z każdym autem, nie tylko hondą i nie tylko z K24.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#21 ampimax

ampimax
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:oem
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 31.07.2011

Cairo, Dałeś skrzynie 6 biegową do k20? Podeszła plug and play?
  • 0

#22 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:17, 31.07.2011

ampimax, powinna podejsc bez wiekszych problemow. wybierak do wymiany reszta chyba ta sama... ja bym poszedl jeszcze dalej i zapodal ta z CTR
  • 0

#23 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:39, 31.07.2011

Tak obrazacie te K20tki i obrażacie :-) a zapominacie o najmocniejszej K-serii która łyka wszystko czyli K20A.
Jesli masz duzo pieniędzy i chcesz zrobić łatwego swapa to kupujesz silnik K20A i cieszysz się 220KM. Miedzy 155 a 220 róznica jest zasadnicza. No ale to pod warunkiem, że jesteś zdeterminowany bo koszt takiego silniczka może być równy budżetowi całkiem niezłego uturbienia tego co masz (o ile to ma sens)
  • 0

#24 ampimax

ampimax
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:oem
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 31.07.2011

BALCER, całkiem niedawno nawet mówiłem kolegom na spocie że to nie głupi pomysł przekładki silnika z k20a2 z ctr razem ze skrzynią i komputerem. Taki cif w budzie accorda. Musiała by być pewnie jeszcze jakaś świnka bo komp w accordzie jest odpowiedzialny za A/C. Byłby prawie euro-r.
  • 0

#25 Mati_

Mati_
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Słupca
  • Silnik:B18
  • Wersja:MC2
  • KM:170
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:23, 31.07.2011

Ja mam zamiar robic swap na k20a2 wlasnie, bude znalazlem wazyc bedzie nie cala tone takze maly pociks sie z tego zrobi. Do accorda takze bym polecal ten silnik niz k24.
  • 0

#26 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:38, 31.07.2011

a ja znowu mam odmienne zdanie:) fakt faktem ze k20a da lepsze osiagi niz k24 ale na codzien na pewno lepszy bedzie k24 ze wzgledu na mocny dol. do tego jakis ktolektor 4-2-1 i cai moc sie zrobi ta sama, a dol zdecydowanie lepszy.
  • 0

#27 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:23, 31.07.2011

Musiała by być pewnie jeszcze jakaś świnka bo komp w accordzie jest odpowiedzialny za A/C. Byłby prawie euro-r.

Swinka niepotrzebna jakbys dorwał zestaw z Euro-Ra. Technicznie to mozliwe. Niedawno u mnie w IRL był do kupienia za 4800e z komputerem i skrzynią. Przekładka w takim momencie to dzień roboty. Wszystko pasuje.

na codzien na pewno lepszy bedzie k24 ze wzgledu na mocny dol. do tego jakis ktolektor 4-2-1 i cai moc sie zrobi ta sama, a dol zdecydowanie lepszy.

eee tam blackfly... dół - śmuł... wybór jest taki: albo masz dół i silnik nie wkręca się tak szybko (K24), albo go nie masz a silnik kręci się jak pszczółka (K20A(2))... ja wolę to drugie bo bardzo lubię wysokie obroty. Przyczepy nie mam zamiaru ciągać. :-)
  • 0

#28 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:25, 31.07.2011

BALCER, ja Cie doskonale rozumiem:) ale wygodniejszy bedize k24
  • 0

#29 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 31.07.2011

i dlatego najsensowniej uturbić k20 i mieć obie te rzeczy - ciągnie od dołu do samego odcięcia :)
  • 0

#30 Cairo

Cairo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:28, 01.08.2011

Skrzynka z K24 podeszla P&P, mam również skrznke z CTR, ale ona już raczej nie podejdzie bo ma inna obudowę, trzeba by była spróbować przełożyć środek do obudowy z accorda, ale nie wiem czy siądzie.
Generalnie jeżeli ktoś chce cokolwiek dłubać ze swoim k20 radze zacząć od skrzynii, bo to najtańsze rozwiazanie, a daje ogromne efekty, skrzynka z k20z2 to porażka, jest tak długa, że ruszyć mi było ciężko, na klimie to już wogóle pedał w podłoge żeby się ruszył z miejsca. Pierwszy dzień po założeniu skrzynki cały czas ruszałem z piskami bo byłem przyzwyczaojny do takiego gazu, teraz daje połowę mniej.

Swap na k20 z euroR raczej nie będzie łatwiejszy niż swap na k24.
  • 0

Moje Hondy

Elite 150 1987r.

Civic B16A 2000r.

CR-V B20Z1 2000r.

Accord K20Z2 2006r.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq