XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swap K20 na K24
#16
Napisano 23:54, 27.07.2011
#17
Napisano 00:10, 28.07.2011
[ Dodano: 2011-07-28, 01:11 ]
niemniej jednak w przypadku tego silnika i celowaniu w okolice 200 to pewnie z 12-15k trzeba szykować (jeśli iść w kucie) przy pomyślnych wiatrach. i tak lepiej niż do f serii, bo do tego nic nie robią i wszystko musi być 100% custom
#18
Napisano 00:42, 28.07.2011
#19
Napisano 07:09, 29.07.2011
Ja jestem typem człowieka, ktory każdym autem jeździ szybko i niestety k20 mnie rozczarowuje na maksa (normalnie szybciej jeżdzę CR-Vem 2.0), nie wystarcza mi świadomość posiadania szybkiego samochodu, który stoji pod domem, jadąć wolnym Accordem.
Zmeniłem skrzynkę na 6 i jest duuużżoooo lepiej, ale mimo wszystko szału nima. Na doładowanie się nie będę decydował bo nie lubię dołądowanych silników, dlatego jeżdzę Hondą. Swap zrobiłbym tylko w sytuacji gdyby to gładko poszło, bez kombinowania z wiązką bo nie chce psuć tego auta.
W takim razie pojeżdzę nim z rok i rozglądne się za jakąś TL-ką, z V6 może będzie troche lepiej.
I do tych co radzą, najlepiej odrazu kupić K24. Jeździłem po całej Polsce przez 3 tygodnie i oglądałem wszystkie 2.4 do 45tys pln - same złomy uwierzcie.
Moje Hondy
Elite 150 1987r.
Civic B16A 2000r.
CR-V B20Z1 2000r.
Accord K20Z2 2006r.
#20
Napisano 07:56, 29.07.2011
I do tych co radzą, najlepiej odrazu kupić K24. Jeździłem po całej Polsce przez 3 tygodnie i oglądałem wszystkie 2.4 do 45tys pln - same złomy uwierzcie.
Wierzymy, mało tego, wiemy ale tak jest teraz z każdym autem, nie tylko hondą i nie tylko z K24.
#21
Napisano 17:14, 31.07.2011
#22
Napisano 17:17, 31.07.2011
#23
Napisano 18:39, 31.07.2011
Jesli masz duzo pieniędzy i chcesz zrobić łatwego swapa to kupujesz silnik K20A i cieszysz się 220KM. Miedzy 155 a 220 róznica jest zasadnicza. No ale to pod warunkiem, że jesteś zdeterminowany bo koszt takiego silniczka może być równy budżetowi całkiem niezłego uturbienia tego co masz (o ile to ma sens)
#24
Napisano 19:13, 31.07.2011
#25
Napisano 19:23, 31.07.2011
#26
Napisano 19:38, 31.07.2011
#27
Napisano 20:23, 31.07.2011
Swinka niepotrzebna jakbys dorwał zestaw z Euro-Ra. Technicznie to mozliwe. Niedawno u mnie w IRL był do kupienia za 4800e z komputerem i skrzynią. Przekładka w takim momencie to dzień roboty. Wszystko pasuje.Musiała by być pewnie jeszcze jakaś świnka bo komp w accordzie jest odpowiedzialny za A/C. Byłby prawie euro-r.
eee tam blackfly... dół - śmuł... wybór jest taki: albo masz dół i silnik nie wkręca się tak szybko (K24), albo go nie masz a silnik kręci się jak pszczółka (K20A(2))... ja wolę to drugie bo bardzo lubię wysokie obroty. Przyczepy nie mam zamiaru ciągać.na codzien na pewno lepszy bedzie k24 ze wzgledu na mocny dol. do tego jakis ktolektor 4-2-1 i cai moc sie zrobi ta sama, a dol zdecydowanie lepszy.
#28
Napisano 20:25, 31.07.2011
#29
Napisano 20:28, 31.07.2011
#30
Napisano 06:28, 01.08.2011
Generalnie jeżeli ktoś chce cokolwiek dłubać ze swoim k20 radze zacząć od skrzynii, bo to najtańsze rozwiazanie, a daje ogromne efekty, skrzynka z k20z2 to porażka, jest tak długa, że ruszyć mi było ciężko, na klimie to już wogóle pedał w podłoge żeby się ruszył z miejsca. Pierwszy dzień po założeniu skrzynki cały czas ruszałem z piskami bo byłem przyzwyczaojny do takiego gazu, teraz daje połowę mniej.
Swap na k20 z euroR raczej nie będzie łatwiejszy niż swap na k24.
Moje Hondy
Elite 150 1987r.
Civic B16A 2000r.
CR-V B20Z1 2000r.
Accord K20Z2 2006r.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych