Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Swap K20 na K24


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cairo

Cairo
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 24.07.2011

Witam!
Mam Accorda VII 2006r. 2.0. Silnik jak dla mnie poprostu za słaby do tego auta.
Do tej pory wszystkie samochodzy jakie miałem były po swapie, Civic 5d - H22A7, CR-V z B20B na B20Z, Civic 3d EJ9 - B16A, Accorda myślałem nie swapować, ale jednak za słaby. Czy ktoś przerabiał temat, jak duże różnice są w wiązce? Czy jestopcja podłączyć to na wiązce z K20?
  • 0

Moje Hondy

Elite 150 1987r.

Civic B16A 2000r.

CR-V B20Z1 2000r.

Accord K20Z2 2006r.


#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:21, 24.07.2011

Cairo, tu tego tematu raczej nie rozwiniesz. Uderzaj raczej na HondaTech i zagraniczne fora. Napisz też do Pentaq.
  • 0

#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:48, 24.07.2011

Cairo, z tego co wyczytalem to na 95% wiazka nie podchodzi, masz innego kompa itp. pytanie co chcesz osiagnac? jezeli myslisz ze sam swap Ci wystarczy to na pewno nie. roznica jest znikoma, moze troche lepsza elastycznosc. natomiast K24 jest duzo bardziej rozwojowy jezeli myslisz o jakims turbo czy kompresorze. ale z drugiej strony jak dmuchac to lepiej od razu K20 zrobisz z 200km/300 Nm i na pewno bedize to jezdzilo duzo przyjemniej niz K24.

[ Dodano: 2011-07-24, 13:49 ]
aaa jeszcze jak dobrze widze masz polifta wiec silnik k20z2 podobno do niego mozna zalozyc czapke z k20a czego nie mozna zrobic z k20a6 ale to tez gdzies tam wyczytane w necie, ile w tym prawdy nie wiem
  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:01, 24.07.2011

blackfly napisał
"...różnica jest znikoma ,może trochę lepsza elastyczność..." :mrgreen:
Sorry blackfly bez obrazy ale przed zakupem samochodu jeździłem celowo z tymi silnikami ,a i ostatnio miałem okazję jechać 2.0 i dla mnie różnica jest znacząca i to w każdym momencie nie mówiąc o 6 biegowej skrzyni.
Dlatego szukałem 2.4
może też przez to ,że 8 lat miałem accorda CB3 2.0 133KM 9.2s 0-100km i nie robiła na mnie wrażenia przesiadka również na 2.0 :roll:
  • 0
                       

#5 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 24.07.2011

Ja również przed zakupem acco jeździłem wszystkimi wersjami silnikowymi tego auta i według mnie najlepszy jest 2.4 sorry ale 2.0 nie ma do tego startu kupiłem disla ze względu na duże przebiegi roczne choć teraz z chęcią zamienił bym na 2.4 :)
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:30, 24.07.2011

Wlodar, pewnie ze jest roznica, jesli sie jezdzi na niskich obrotach ale do 100 niestety roznicy nie ma a przynajmenij przepasci i kazdy to potwierdzi. zreszta zalezy duzo od stanu, sam niedawno jechalem zabitym 2.4 i smialo moge powiedziec ze do 100 moj sie zbiera lepiej. jednak wyprzedzanie na 5biegu na pewno bedzie lepsze w 2.4.

ale zeby wysypac z 10k na swapa ktory tak naprawde niewiele wniesie to szkoda kasy.
  • 0

#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:44, 24.07.2011

moim zdaniem lepiej wrzucać kompresor do 2.0
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:58, 24.07.2011

moim zdaniem lepiej wrzucać kompresor do 2.0

albo turbo, wiec jestem tego samego zdania;)
  • 0

#9 m_ck

m_ck
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Świetokrzyskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe A/T
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 09:07, 25.07.2011

A nie lepiej zacząć zbierać na nowe inne auto ?
  • 0

#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:16, 25.07.2011

m_ck, ale zeb kupic nowe nie wystarczy dolozyc 10 czy 20k tym bardzej ze celujemy w samochod ktory ma +200km a na takie to musi wydac ponad 100 jezeli celuje w kompakta gti a jesli bedzie szukal czegos rownie duzego jak accord to zostaje tylko VIIIgen 2.4 a tutaj zadnej przepasci w mocy nie ma. legacy to jedyne co mi sie nasuwa na mysl ale tez cena nie taka
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:19, 25.07.2011

jest na forum jeden turbo accord VII i też słaby (z tego co mówi właściciel bo chce sprzedać),
jak widzę w większości miałeś civici, czyli lekkie budy. Acco jest ciężki więc i tak nie będzie startował jak te civic.

Kup sobie inne porządne auto z parametrami jakie chcesz.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:24, 25.07.2011

To jest rozwiązanie
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:00, 25.07.2011

accord czy jakiekolwiek inne duze auto chocby mialo i 1000km nie da tyle frajdy z jazdy to chocby miniak 1.6T a o JCW to nawet nie mowie;) jak dla mnie to jest jedno sluszne rozwiazanie kupic dupowoz na codzien i 'gokarta' do zabawy
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:45, 27.07.2011

jak dla mnie to jest jedno sluszne rozwiazanie kupic dupowoz na codzien i 'gokarta' do zabawy


i tak bym zrobił hehe
  • 0

#15 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:38, 27.07.2011

roznica jest znikoma, moze troche lepsza elastycznosc


Mam oba i mogę je porównać na co dzień i zapewniam, że różnica jest. Nie wiem jak w cyferkach, bo te mnie mało obchodzą ale subiektywne odczucia są jednoznaczne.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq