XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dodatkowe zabezpieczenie w VII
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:55, 04.02.2009
#17
Napisano 17:25, 04.02.2009
#18 Guest_Anonymous_*
#19
Napisano 17:48, 04.02.2009
#20
Napisano 18:36, 04.02.2009
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#21
Napisano 19:41, 04.02.2009
#22
Napisano 20:55, 04.02.2009
trzeba rozeznać temat i wtedy rabacik dla forumowiczów negocjować, bo tu widzę spora ilość pastylek będzie kupowana. całą aptekę wykupimy
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#23
Napisano 21:11, 04.02.2009
#24
Napisano 21:34, 04.02.2009
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:56, 04.02.2009
#26
Napisano 22:04, 04.02.2009
Ja robiłe zawsze kilka takich patentów w każdym samochodzie który mam i zawsze robię to sam.
#27
Napisano 22:17, 04.02.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:41, 05.02.2009
#29
Napisano 23:56, 05.02.2009
Na forach wyczytałem, że ten moduł kd 2006 może tracić kontakt z kartą przy mocnych nadajnikach (np. lotnisko) i że lepsze jest coś takiego:
http://www.denken.co...utm_content=203
andref
#30
Napisano 09:21, 11.02.2009
Koszt alarmu i antynapadu to 800zł. (400zł. hondowski alarm i 400zł. hondowska odcinka zapłonu). Przy zakładaniu kompletu dostałem rabat
Teraz tak, bo czytałem co w m.czasie pisaliście. Ukryty guziczek to coś zupełnie innego. Miałem w poprzedniej hondzie. Wszystko fajnie, tylko pytanie gdzie ten guziczek będzie zamontowany, bo jeśli standardowo tak jak honda instaluje we wszystkich autach w tym samym miejscu, no to umówmy się, to jest żadne zabezpieczenie.
Jest opcja karty / pastylki którą wozimy ze sobą lub też dodatkowa opcja (dla zapominalskich) małego urządzonka, za pomocą którego wbijamy kod cyfrowy i rozbrajamy antynapad. Tak jak ktoś pisał powyżej lepiej żeby takich rzeczy na wierzchu nie było widać.
Teraz najważniejsza rzecz (też ktoś o tym wspomniał powyżej). Każde zabezpieczenie jest skuteczne pod warunkiem, że nawet nielada cwaniak złodziej do niego tak łatwo się nie dorwie. Jeśli przekaźnik / modół jest niemalże na wierzchu (często za plast. zaślepką koło kierownicy) to cóż to dla niego za wyczyn go rozbroić / wyrwać / rozłączyć. Chodzi o to, żeby ktoś kto zakłada alarm tak umieścił przekaźnik / moduł sterujący, żeby było on jak najdalej. Patentów i sposobów jest wiele, ale może nie będę o tym pisał publicznie. I tak już sporo napisałem