Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Panowie- czy to zawory ?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
46 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:33, 05.02.2009

w cifie 2 razy ściągałem dekiel i za każdym razem z tą samą uszczelką lądował z powrotem
w accordzie jak mi regulowali zawory to również bez wymiany uszczelki - wystarczy tylko w narożnikach nałożyć czarnego specjalnego silikonu i to wszystko

#17 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:50, 05.02.2009

Kiziol nie łudź się, że po regulacji będzie ciszej ja mam ten sam dzwięk na zimnym silniku a zaworki reguluje co 2okkm a z doświadczenia wiem że lepiej mieć większy luz niż jego brak bo to zdrowsze dla wałka, a tak na marginesie to na ogólnopolskim forum niedawno gostek opisywał taki sam przypadek i u kilku jego kolesi było tak samo głośnawo.

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#18 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:12, 05.02.2009

Dokładnie wcale ciszej być nie musi, ale skoro nigdy nie regulował zaworów to warto je sprawdzić.
Co do uszczelki nie trzeba wymieniać na nową tylko posmarować w miejscach pokazanych w manualu, czyli w miejscach gdzie są przetłoczenia dla wałka. Ja już tak robiłem 3 razy i jest super.
Fakt lepsze są większe luzy niż ich brak,ale to nie znaczy że za duże luzy są dobre dla silnika.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#19 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:16, 05.02.2009

pablo.see dlaczego Elring ??


Bo tylko tej firmy uszczelkę znalazłem. Poza tym wydaje mi się, że tutaj lub na innym forum ktoś polecał uszczelkę firmy Elring.

Ja będę wymieniał uszczelkę, bo przepuszcza olej i silnik się brudzi.

#20 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:29, 05.02.2009

Jak pracuje Ci silnik to odczuwasz delikatne drgania w kabinie czy nie :?:

#21 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:35, 05.02.2009

W szczecinie w aso uszczelka 53zyle.
I chyba najlepsza bedzie ta z aso.
Poza tym warto wymienic jeszcze te uszczelki przy swiecach.

Ja niedawno wymienialem bo mi sie pocila i brudzilo silnik,
teraz jest czysto ze mozna jesc z laczenia pokrywy :mrgreen:
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#22 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:33, 06.02.2009

W szczecinie w aso uszczelka 53zyle.
I chyba najlepsza bedzie ta z aso.
Poza tym warto wymienic jeszcze te uszczelki przy swiecach.

Ja niedawno wymienialem bo mi sie pocila i brudzilo silnik,
teraz jest czysto ze mozna jesc z laczenia pokrywy :mrgreen:


Kardas co to za uszczelka przy świecach - możesz jasniej wytłumaczyć lub ewentualnie podac link z przykładem :B
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#23 Adas

Adas
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 06.02.2009

Mi po regulacji zaworow wydawalo się że jest leciutko lepsza reakcja na naciśnięcie gazu. Ale może to był otakie subiektywne złudzienie (jeżeli ktoś nie widzi związku, to z góry odpowiadam na jego pytnanie: nie wiem co wtedy brałem ;-) ) U mnie panowie w ASO zrobili regulację za 100, wymienili uszczelkę chyba kosztem 50 zl i wypucowali pokrywę zaworów, co WAŻNE: przed wszystkim z pól godziny albo i godzinę chłodzili wiatraczkiem zawory. To ostatnie napisałem jakbys zamierzał zrobić to poza ASO.

#24 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:18, 06.02.2009

Kiziol nie obraź się ale tym sposobem to zaraz można wymienić pół silnika.
Jeśli nie poci ci się uszczelka pod pokrywą to nie wymieniaj na nową.
Jeśli nie poci ci się przy śrubach od pokrywy zawórów to nie wymieniaj podkładek uszczelniających pod tymi śrubami.
Jeśli nie masz wycieków w okolicach świec, tzn nie ma śladu oleju jak wyjmiesz fajke ze świecy, to nie wymieniaj tych kołnierzy uszczelniających.
Tym sposobem zaoszczędzasz jakieś 300 zeta albo i więcej. Pozatym jak zaczniesz to wymieniać to może się okazać że zacznie przeciekać i dupa.
Przy świecach (tzn przy otworach na świece od wewnętrzenj strony pokrywy) są kołnierze gumowe uszczelniające, które są widoczne po zdjęciu pokrywy zaworowej.
Na śrubach pokrywy są gumowe podkłądki uszczelniające, któe też potrafią przepuszczać, ale jak masz je suche to nie ma co wymieniać.
Tym sposobem zaoszczędzisz i czasu i pieniędzy i problemów.
I pyt chcesz sam to robić czy oddajesz do mechanika?
JAk do mechanika to radze znaleść naprawdę solidnego i sumiennego któy nie zrobi tego na odpier... bo nasze silniczki nie wybaczają błędów i za kilka km możesz ponownie jechać na regulacje. Także jeśli mechanik pierwszy raz widzi honde i powie że spoko wyreguluje bo to jak w każdym samochodzie to jedz do innego. Bo zgadza się tak samo się reguluje, tyle że trzeba się do tego przyłożyć. Przede wszystkim silnik musi być całkowicie zimny!!!!
Bym ci powklejał schematy z manuala, ale teraz nie mam do niego dostępu. Jak chcesz to ci moge to wieczorem powysyłać.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#25 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:57, 06.02.2009

@kiziol111

Seth już wytłumaczył o którą rzecz chodzi.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#26 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:11, 06.02.2009

Jest ok - zrozumiałem :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#27 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:47, 02.03.2009

Zawory wyregulowane, nowa uszczelka z ASO założona, a i przy okazji świece też wymienione na nowe NGK :ok
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#28 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:19, 03.03.2009

o kurde kiziol ze ja wczesniej tego tematu nie zauwazyłem :k raz ze jestem specem o dziwieków hehhehe a dwa taki temat dosc ostro poruszalismy w listopadzie 2008
Nie wiem czy wtedy czytales ale miałem podobna sytuacje, tzn też mi tak klekotał i dokladnie przy 1500 obr tak samo jak tobie.
Nie wiem jak u ciebie ale w moim aucie regulował zawory praoconiwk ASO Hondy ktory robi te auta od 10lat i po pierwsze kolego, wyregulowanie nie wyeliminowalo dzwieku, po drugie sprawdził wszystko co bylo możliwe do sprawdzenia, co mogło wydawac takie dzwieki i wszystko jest bardzo dobre ! malo tego mowi ze nigdy nie sluchal tak uwanie silnika accorda VI ale po mojej wizycie obiecał ze jak przyjedzie jakis na serwis to poslucha. Jakis czas temu rozmawialem z nim i mi powiedział, ze kazdy accord jaki byl u niego wydawal taki sam dzwiek.
Jest to poprostu bolaczka tego modelu.
Chyba ze u ciebie po wyregulowaniu jest totalna cisza, ale nie wierze w to :mrgreen:

a tu masz jeszcze linka, sam nawet tam pisales wiec pownienes temat kojarzy, jest to napewno taka sama sprawa jak u ciebie
http://www.accordklu...?t=635&start=45

#29 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:23, 04.03.2009

Grzegorz na początku jak w każdym aucie przed rozgrzaniem silnika jest taki dziwny klekot, ale uwierz mi, że po rozgrzaniu już tego nie ma.
Być może u mnie to były tylko zawory. Nie wiem czy u Ciebie też.
Ale u mnie jak narazie jest spokój :ok
P.S. Teraz tylko łożyska w alternatorze - bo po mału wyć zaczynają :k
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#30 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:52, 04.03.2009

kiziol, ja tez będę najprawdopodobniej łożyska w alternatorze wymieniał bo wydaje mi sie że alternator troszkę wyje. daj znać jak to poszło i ile cie kosztowało.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0





IPB Skin By Virteq