XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Panowie- czy to zawory ?
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:33, 05.02.2009
w accordzie jak mi regulowali zawory to również bez wymiany uszczelki - wystarczy tylko w narożnikach nałożyć czarnego specjalnego silikonu i to wszystko
#17
Napisano 19:50, 05.02.2009
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#18
Napisano 20:12, 05.02.2009
Co do uszczelki nie trzeba wymieniać na nową tylko posmarować w miejscach pokazanych w manualu, czyli w miejscach gdzie są przetłoczenia dla wałka. Ja już tak robiłem 3 razy i jest super.
Fakt lepsze są większe luzy niż ich brak,ale to nie znaczy że za duże luzy są dobre dla silnika.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#19
Napisano 20:16, 05.02.2009
pablo.see dlaczego Elring
Bo tylko tej firmy uszczelkę znalazłem. Poza tym wydaje mi się, że tutaj lub na innym forum ktoś polecał uszczelkę firmy Elring.
Ja będę wymieniał uszczelkę, bo przepuszcza olej i silnik się brudzi.
#20
Napisano 20:29, 05.02.2009
#21
Napisano 20:35, 05.02.2009
I chyba najlepsza bedzie ta z aso.
Poza tym warto wymienic jeszcze te uszczelki przy swiecach.
Ja niedawno wymienialem bo mi sie pocila i brudzilo silnik,
teraz jest czysto ze mozna jesc z laczenia pokrywy
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#22
Napisano 10:33, 06.02.2009
W szczecinie w aso uszczelka 53zyle.
I chyba najlepsza bedzie ta z aso.
Poza tym warto wymienic jeszcze te uszczelki przy swiecach.
Ja niedawno wymienialem bo mi sie pocila i brudzilo silnik,
teraz jest czysto ze mozna jesc z laczenia pokrywy
Kardas co to za uszczelka przy świecach - możesz jasniej wytłumaczyć lub ewentualnie podac link z przykładem
#23
Napisano 11:12, 06.02.2009
#24
Napisano 11:18, 06.02.2009
Jeśli nie poci ci się uszczelka pod pokrywą to nie wymieniaj na nową.
Jeśli nie poci ci się przy śrubach od pokrywy zawórów to nie wymieniaj podkładek uszczelniających pod tymi śrubami.
Jeśli nie masz wycieków w okolicach świec, tzn nie ma śladu oleju jak wyjmiesz fajke ze świecy, to nie wymieniaj tych kołnierzy uszczelniających.
Tym sposobem zaoszczędzasz jakieś 300 zeta albo i więcej. Pozatym jak zaczniesz to wymieniać to może się okazać że zacznie przeciekać i dupa.
Przy świecach (tzn przy otworach na świece od wewnętrzenj strony pokrywy) są kołnierze gumowe uszczelniające, które są widoczne po zdjęciu pokrywy zaworowej.
Na śrubach pokrywy są gumowe podkłądki uszczelniające, któe też potrafią przepuszczać, ale jak masz je suche to nie ma co wymieniać.
Tym sposobem zaoszczędzisz i czasu i pieniędzy i problemów.
I pyt chcesz sam to robić czy oddajesz do mechanika?
JAk do mechanika to radze znaleść naprawdę solidnego i sumiennego któy nie zrobi tego na odpier... bo nasze silniczki nie wybaczają błędów i za kilka km możesz ponownie jechać na regulacje. Także jeśli mechanik pierwszy raz widzi honde i powie że spoko wyreguluje bo to jak w każdym samochodzie to jedz do innego. Bo zgadza się tak samo się reguluje, tyle że trzeba się do tego przyłożyć. Przede wszystkim silnik musi być całkowicie zimny!!
Bym ci powklejał schematy z manuala, ale teraz nie mam do niego dostępu. Jak chcesz to ci moge to wieczorem powysyłać.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#25
Napisano 19:57, 06.02.2009
Seth już wytłumaczył o którą rzecz chodzi.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#26
Napisano 20:11, 06.02.2009
#27
Napisano 11:47, 02.03.2009
#28
Napisano 23:19, 03.03.2009
Nie wiem czy wtedy czytales ale miałem podobna sytuacje, tzn też mi tak klekotał i dokladnie przy 1500 obr tak samo jak tobie.
Nie wiem jak u ciebie ale w moim aucie regulował zawory praoconiwk ASO Hondy ktory robi te auta od 10lat i po pierwsze kolego, wyregulowanie nie wyeliminowalo dzwieku, po drugie sprawdził wszystko co bylo możliwe do sprawdzenia, co mogło wydawac takie dzwieki i wszystko jest bardzo dobre ! malo tego mowi ze nigdy nie sluchal tak uwanie silnika accorda VI ale po mojej wizycie obiecał ze jak przyjedzie jakis na serwis to poslucha. Jakis czas temu rozmawialem z nim i mi powiedział, ze kazdy accord jaki byl u niego wydawal taki sam dzwiek.
Jest to poprostu bolaczka tego modelu.
Chyba ze u ciebie po wyregulowaniu jest totalna cisza, ale nie wierze w to
a tu masz jeszcze linka, sam nawet tam pisales wiec pownienes temat kojarzy, jest to napewno taka sama sprawa jak u ciebie
http://www.accordklu...?t=635&start=45
#29
Napisano 17:23, 04.03.2009
Być może u mnie to były tylko zawory. Nie wiem czy u Ciebie też.
Ale u mnie jak narazie jest spokój
P.S. Teraz tylko łożyska w alternatorze - bo po mału wyć zaczynają
#30
Napisano 21:52, 04.03.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0