XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swiatła dzienne połaczone z modułem automatycznego śwaiteł
#106
Napisano 23:29, 13.09.2011
Założyłem na długie Phillipsy (czy Philipsy, w każdym razie oryginalne) bluevision (czy jakoś podobnie) niejako z rozpędu, bo kupiłem niebieskie pozycyjne (denerwowało mnie żółte światło obok ksenonów). I choć żarówka jest niebieskawa, to światło daje białe dość zimne (dość, bo jest nieco cieplejsze od ksenonów) ale nie straciłem na jasności - po zmroku jeżdżę na długich zawsze, kiedy tylko to możliwe, a że często jeżdżę w nocy to jednak ich używam (rozumiem msneta, że w okolicach Wawy to nieczęsty komfort ).
@ wszyscy
Jeśli chodzi o policjantów, to nie wiem czy oni tacy uczeni są... :-/ (I bez obrazy, bo mam policjantów wśród bliskich przyjaciół i członków rodziny).
Często widzę w PL samochody na tymczasowych niemieckich numerach (z wybitą jasno datą), które to numery są nieważne od miesiąca albo dłużej (czyt. taki samochód na milion procent nie ma ważnego OC) a policja przejeżdża obok i nawet nie reaguje. A jak jadę za wolno, bo mi szkoda zawieszenia na polskie dziury, to mnie zatrzymują i każą "chuchnąć"! Tak że policjantów się nie bójcie
Ja jednak chyba za uczciwy jestem, bo choć rozwiązanie z długo-dziennymi bardzo mi się podoba, to wybrałem najtrudniejsze zadanie i zrobiłem to o czym myślałem od ponad roku - Hella LEDayFlex. Po prostu nie mam ochoty tłumaczyć komuś, jak się przyczepi - teraz mam homologację na kloszu (każdym) a do tego certyfikat Helli.
Światła świecą jasno i je widać.
#107
Napisano 20:26, 14.09.2011
#108 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:26, 15.09.2011
Ja jednak chyba za uczciwy jestem, bo choć rozwiązanie z długo-dziennymi bardzo mi się podoba, to wybrałem najtrudniejsze zadanie i zrobiłem to o czym myślałem od ponad roku - Hella LEDayFlex. Po prostu nie mam ochoty tłumaczyć komuś, jak się przyczepi - teraz mam homologację na kloszu (każdym) a do tego certyfikat Helli.
Światła świecą jasno i je widać.
A możesz zapodać jakieś fotki z montarzu?
#109
Napisano 01:05, 16.09.2011
Całość zajęła mi dwa dni, więc nie jest to sprawa łatwa i szybka. Ale też nie siedziałem od świtu do zmroku, więc 1,5 dnia jest realne.
1 – zaślepka obok przeciwmgielnego jest jednym elementem z kratką pod tablicą rejestracyjną, więc trzeba zdjąć zderzak, rozbroić go (jest tam kilka elementów), po czym odkręcić przeciwmgielne i znajdujące się tuż obok nich osłony plastikowe, których po założeniu świateł już nie przykręcimy.
2 – dopasować kawałek blachy (aluminiowej) o szerokości 15 cm i długości ok. 25cm i wygiąć/wyciąć jak na zdjęciach:
3 – wyciąć otwory w osłonie tam gdzie mają być światła. Ciężko to idzie, bo jest duży skos – i tak trzeba potem pilnikiem dorównywać a idealnie równo nie będzie.
4 – dopasować otwory na światełka z otworami na śrubki – kolejność dowolna Jak widać w jednym szeregu zrobiłem owalne otwory, żeby dało się regulować
5 – zmatować, „trysnąć”. Całość wygląda tak:
6 – żeby światła nie były za głęboko dałem tulejki z rurki miedzianej jako dystanse (chyba coś koło 12mm) na każdą śrubkę. Po polakierowaniu całość wygląda tak (jeszcze nie skręcona, tylko przyłapana śrubkami, bo potem i tak trzeba wyregulować położenie świateł na zderzaku):
7 – na zderzaku od środka taki widok:
efekt w nocy jest taki (mijania i długie są wyłączone, to odbicie z lampy błyskowej je ożywia):
Jak mi starczy dnia to jutro popołudniu spróbuję zrobić fotkę przy świetle dziennym.
All images uploaded with ImageShack.us
#110
Napisano 01:45, 19.09.2011
Korzystając z niedzielnego słońca spojrzałem z przodu na światła Efekt fotograficzny różni się oczywiście od organoleptycznego: światła w oryginale dają jasne światło z poświatą, która jest stłumiona przez przesłonę na zdjęciach. Ludzie mówią, że światła świecą jasno i dobrze je widać.
Uploaded with ImageShack.us
#111
Napisano 16:25, 20.09.2011
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#112
Napisano 22:54, 20.09.2011
Nie podobało mi się również to rozwiązanie (inny zderzak):
Uploaded with ImageShack.us
Jeśli chodzi o działanie automatu, to światła zapalają się u mnie teraz po przekręceniu stacyjki na II (znaczy tam gdzie się zapalają zegary). Radia można słuchać na zgaszonych światłach. Zapalenie świateł pozycyjnych gasi światła dzienne - mijania świecą się tylko z pozycyjnymi, więc dzienne oczywiście też są zgaszone.
Niestety nie jest jak w Phillipsie, że podpina się do stałego PLUSa i pod pozycję. Hellę należy podpiąć pod PLUSa po stacyjce - pod maską nie jest łatwo go znaleźć, bo w całej skrzynce bezpieczników PLUS jest stały. Gdzieś wyczytałem, że ktoś podpiął pod silnik wycieraczek (5 kabelków), ale niestety u mnie jest pozycja auto i czujnik deszczu (4 kabelki), więc prąd jest regulowany jakimś innym badziewiem i po kilkudziesięciu sekundach suszy wycieraczki nie mają ani jednego elektronu.
Ostatecznie podpiąłem pod kabelek przy alternatorze.
#113 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:46, 21.09.2011
Profeska
Efekt za dnia musi być jeszcze lepszy, gdy dół zderzaka chowa się w cieniu i ledy wyraźnie odcinają się od tła tworząc charakterystyczne kształty.
Przyłączam się do kolegi. Gratuluję.
#114
Napisano 12:23, 21.09.2011
[ Dodano: 2011-09-13, 21:06 ]
No dobra, przyznam się do czegoś...
Podoba mi się ten układ i chciałem namówić kogoś bliżej Warszawy do montażu u siebie.
Wypytałem się już o wszystko, że pasuje, że działa itd, ale montują tylko od 8-16 pn-pt, kosztuje to do accorda 650,- z montażem. Zyskuje się progresywne doświetlanie zakrętów, w końcu może spokojnie działać automat zmierzchowy, który sam w przy zmierzchu ściemnia ekran i przełącza nawigacje w tryb nocny itp (co teraz jest beużyteczne).
Podoba mi się to, ale ja mam 5h do W-wy tam na miejscu też zajmie to 4-5h i powrót. Szkoda byłoby pojechać tam, stracić cały dzień i okazałoby się że to garaż i pomysłowy Dobromir z lutownicą.
http://www.alcar.com...e_zakretow.html
Znacie tę firmę, albo kogoś kto to zainstalował w innym samochodzie?
Też bym się skłaniał ku temu rozwiązaniu (światła długie ze zmniejszonym napięciem współpracujace z automatem zmierzchowym), ale muszę poczekać na koniec gwarancji. Ktoś o tym również myśli? Doświetlanie zakrętów zupełnie mnie nie interesuje. Tylko dzienne.
PS. Na ich stronie nie ma nic o accordzie
#115 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:41, 21.09.2011
PS. Na ich stronie nie ma nic o accordzie
Zapytaj w tej firmie: http://quasarelectro...how&id=288&l=pl
#116
Napisano 15:00, 21.09.2011
#117
Napisano 15:02, 21.09.2011
[ Dodano: 2011-09-13, 21:06 ]
No dobra, przyznam się do czegoś...
Podoba mi się ten układ i chciałem namówić kogoś bliżej Warszawy do montażu u siebie.
Wypytałem się już o wszystko, że pasuje, że działa itd, ale montują tylko od 8-16 pn-pt, kosztuje to do accorda 650,- z montażem. Zyskuje się progresywne doświetlanie zakrętów, w końcu może spokojnie działać automat zmierzchowy, który sam w przy zmierzchu ściemnia ekran i przełącza nawigacje w tryb nocny itp (co teraz jest beużyteczne).
Podoba mi się to, ale ja mam 5h do W-wy tam na miejscu też zajmie to 4-5h i powrót. Szkoda byłoby pojechać tam, stracić cały dzień i okazałoby się że to garaż i pomysłowy Dobromir z lutownicą.
http://www.alcar.com...e_zakretow.html
Znacie tę firmę, albo kogoś kto to zainstalował w innym samochodzie?
Też bym się skłaniał ku temu rozwiązaniu (światła długie ze zmniejszonym napięciem współpracujace z automatem zmierzchowym), ale muszę poczekać na koniec gwarancji. Ktoś o tym również myśli? Doświetlanie zakrętów zupełnie mnie nie interesuje. Tylko dzienne.
PS. Na ich stronie nie ma nic o accordzie
Ja o tym myślę. Gadałem z gosciem z firmy Alcar, nie ma problemu ze zrobieniem do Accorda VIII, moduł z montazem (swiatła dzienne zrobione ze przygaszonych długich) ma się zamknąć w kwocie 400 zł.
Doświetlanie zakretów halogenami jest przydatne jak tirówce majtki a do tego trąci mi trochę rozwiazaniem jak z Punto czy innego małego auta. Również te wszelakie funkcje typu comming home czy jak mu tam uważam za zbędne.
Ja wynajdę trochę czasu to podjadę do tej firmy i obadam sprawę. Dla mnie najważniejsze jest to, że jadąc na przegląd można ze pomocą wyjęcia jednego bezpiecznika powrócić do rozwiązania fabrycznego. Czyli nie jest to ingerencja na stałe.
W Niemczech można kupić takie moduły do samodzielnego montażu ale nie znalazłem do Accorda VIII, do VII jest opór.
#119
Napisano 15:21, 21.09.2011
ps. nie sądzę aby się aso czepiało :P przynajmniej nie autowest
ps2. jeśli chodzi o miśki to też nie sądze. ostatnio zauwazyłem mnóstwo samochodów z przyciemnomymi przednimi bocznymi szybami (w wawie) i stojących obok misiaków, którzy się delikatnie usmiechają, ale nie czepiaja (i chwała im za to)
[ Dodano: 2011-09-21, 17:09 ]
Ja o tym myślę. Gadałem z gosciem z firmy Alcar, nie ma problemu ze zrobieniem do Accorda VIII, moduł z montazem (swiatła dzienne zrobione ze przygaszonych długich) ma się zamknąć w kwocie 400 zł.
Doświetlanie zakretów halogenami jest przydatne jak tirówce majtki a do tego trąci mi trochę rozwiazaniem jak z Punto czy innego małego auta. Również te wszelakie funkcje typu comming home czy jak mu tam uważam za zbędne.
Ja wynajdę trochę czasu to podjadę do tej firmy i obadam sprawę. Dla mnie najważniejsze jest to, że jadąc na przegląd można ze pomocą wyjęcia jednego bezpiecznika powrócić do rozwiązania fabrycznego. Czyli nie jest to ingerencja na stałe.
W Niemczech można kupić takie moduły do samodzielnego montażu ale nie znalazłem do Accorda VIII, do VII jest opór.
pojedziesz do ALCAR czy do QUASAR?
#120
Napisano 16:17, 21.09.2011
mi alcar powiedział, że nie mogą modyfikować modułu... tylko instalują.
no to nie rozumiem o czym Ty do mnie rozmawiasz? Powiedziałem człowiekowi z alcara, że potrzebuje mieć dzienne zrobione z długich przygaszonych i ma się to zapalać po przękręceniu kluczyka w pozycję zapłon a gasnąć przy włączeniu świateł pozycyjnych czy tam mijania a reszta wynalazków mi jest zbędna. Ułyszałem odpowiedź, że nie ma problemu i ma kosztować tyle co pisałem. Rozmawiałem z tym elektrykiem, który montuje te moduły.
Byc może moduł jako sam z siebie obługuje te inne funkcje ale przecież trzeba go jeszcze podłączyć pod bezpiecznik halogenów czy tam inny sterownik. Ja się na tym znam jak świnia na gwiazdach.
Z całym szacunkiem dla Pana Władzy ale oni niech się lepiej zajmą autami na lewych niemieckich tablicach bez plakietek dopuszczających do ruchu czy na blachach krótkoterminowych, których termin ważności minął w zeszłym roku. Miałem ostatnio miłą pogawedkę z policjantem i oni naprawdę nie są doszkoleni w tym zakresie. Zawsze możesz powiedzieć, że to wersja skandynawska.ps2. jeśli chodzi o miśki to też nie sądze. ostatnio zauwazyłem mnóstwo samochodów z przyciemnomymi przednimi bocznymi szybami (w wawie) i stojących obok misiaków, którzy się delikatnie usmiechają, ale nie czepiaja (i chwała im za to)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych