XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jakie sprzęgło do i i-CTDi
#1
Napisano 08:59, 19.01.2011
Jak w temacie jakie sprzęgło polecacie do i-CTDi VII gen. z 2006 r. po lifcie. Mam przebieg 140000 i czasami się ślizga na 4 i 5. Przestudiowałem wczoraj wszystkie posty i wyczytałem, że ponoć oryginał jest firmy LUK a ktoś zakładał firmy Aisin ale do benzyniaka VII. Ma ktoś jakieś doświadczenia z wymianą sprzęgła w VII w dieslu?
#2
Napisano 09:22, 19.01.2011
http://www.be.aisin-...4.01&date_fin=.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 09:40, 19.01.2011
http://allegro.pl/sp...1387190562.html
andref
#4
Napisano 20:39, 19.01.2011
Cena wyższa niż w ASOJest jeszcze komplet sprzęgła Blueprint do i-CTDI, ale nie wiem jak to się spisuje.
http://allegro.pl/sp...1387190562.html
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#5
Napisano 20:40, 19.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 22:08, 19.01.2011
Who knows - może ktoś zaryzykuje. A może w pudełku będzie LUKlepo, a moze jest super zaj.ste i nie zlapie uslizgow jak LUK/OEM? Bo jak tak to moze warto sie szarpnac jak ma sie w planie wirusowanie?
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#7
Napisano 22:23, 19.01.2011
#8
Napisano 22:25, 19.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 16:57, 20.01.2011
Tu akurat źle zrozumiałeś. Jest parę osób, które wymieniały sprzęgło, niektórzy nawet komplet z kołem dwumasowym.Czyli rozumiem że nikt nie wymieniał jeszcze sprzęgła w dieslu VII gen.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#10
Napisano 21:54, 20.01.2011
#11
Napisano 22:07, 20.01.2011
Bo taka jest prawda,opakowanie Aisin,a w środku trochę pomieszane.Kiedyś jak wymieniałem u siebie sprzęgło Aisin to miałem to szczęście i jak napisał Mikołaj:Z tym Aisinem to chyba faktycznie jest tak jak piszesz Mikołaj że tylko łożysko i tarcze mają w ofercie.
a do kompletu (miałem taką możliwość) docisk Luk.Przez ponad 2 lata spokój.Jeżeli masz możliwość zajrzeć do zawartości to polecam Aisin.Robi lozysko i tarcze
#12
Napisano 22:18, 20.01.2011
Np ja - komplet sprzęgła + dwumas z ASo to w moim przypadku było coś około. 1200 (cena standard) + 3100 (po znajomości). To co jest w pudełku z ASO to LUK. Zrobiłem na nowym zestawie 15 kkm i, póki co, odpukać, lata. Jedna uwaga - pedał chodzi nieco ciężej niż na poprzednim zestawie, ale o tym już kiedyś pisałem.Ok Lepo w takim razie możesz podać jakieś namiary na kogoś kto już to wymieniał. Chyba że znasz ceny i firmę której sprzęgła zakładali. Byłbym wdzięczny za info bo jakoś nie znalazłem na forum konkretnej informacji co i za ile ktoś założył do diesla VII gen.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#13
Napisano 13:57, 21.01.2011
#14
Napisano 15:21, 21.01.2011
#15
Napisano 20:18, 21.01.2011
Przebieg 189 kkm - objawów zużycia dwumasy brak. Docelowo miało być wymienione tylko sprzęgło, które łapało uślizgi. Okazało się po wymontowaniu, że dwumas ma już spory luz wzdłużny i poprzeczny. Można było na nim jeździć jeszcze, ale istniało ryzyko, że za 30-40 kkm się spierdzi i trzeba będzie wszystko na nowo zrzucać, więc dodatkowe koszty. Jako, że nie lubię dupy szkłem podcierać, to poszedł od razu komplet. Jak to mówią: chytry dwa razy traci i coś w tym chyba jest, więc wolałem nie kombinować. Poza ty auto robiłem dla siebie a nie na handel, więc decyzja była taka a nie inna. Stare koło dwumasowe pokazywałem na jednym ze spotów Mikołajowi - chyba podobnie jak ja, może potwierdzić, że ciężko zidentyfikować początek usterki dwumasy, jeśli się nie wie czego szukać (zresztą możesz go podpytać) .Ok Lepo dzięki za info. Możesz jeszcze napisać jaki miałeś przebieg przed wyminą i jakie były objawy zużycia dwumasu (bo powiem szczerze cena poraża).
Kolega AndyK też chyba wymieniał u siebie komplet, więc możesz go dopytać, albo przejrzeć jego posty
Zużyty dwumas tłucze na wolnych obrotach, jest to odczuwalne na pedale sprzęgła, ale nie jako zwykłe drgania od zimnego diesla, ale po prostu tłuczenie w nogę przy lekkim przyciśnięciu pedału sprzęgła. Mocno zużyty napiedrala tak, że auto całe się trzęsie, a jak rusza to tak jakby traktor chodził - mam kolegę który w vectrze C 1.9 cdti dojechał dwumas do tego stanu, więc wiem co mówię
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych