XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swap 1.8 na 2.0
#1
Napisano 12:33, 12.09.2016
#2
Napisano 12:37, 12.09.2016
Remontuj sw贸j silnik (jak znam 偶ycie to wymienisz panewki i pier艣cienie + regeneracja g艂owicy i b臋dzie gitara). Co prawda mo偶esz wrzuci膰 2,0 w miejsce 1,8 i powinno to odpali膰 bez 偶adnych przer贸bek, ale silnik nie b臋dzie pracowa艂 optymalnie, poniewa偶 w komputerze b臋dziesz mia艂 mapy paliwowe do starego 1,8.
#3
Napisano 12:51, 12.09.2016
#4
Napisano 14:27, 12.09.2016
Mi remont wyszed艂 2000 z艂 (panewki zosta艂y stare). Zu偶ycie oleju praktycznie niezauwa偶alne teraz. A u偶ywk臋 silnik nie wiadomo w jakim stanie kupisz.
#5
Napisano 14:33, 12.09.2016
A taki "wrzucony" kilkunastoletni 1.8 nie b臋dzie wcale lepszy od tego "wyrzuconego" i za chwil臋 znowu b臋dzie problem
Remont F18B2 nie jest skomplikowany, najwi臋kszy problem tych silnik贸w to zapiekaj膮ce si臋 pier艣cienie t艂okowe i w zasadzie wymiana pier艣cieni i kompletu uszczelek g艂owicy zamyka temat picia oleju.
Ale przy okazji warto profilaktycznie wymieni膰 jeszcze panewki korbowodowe (chocia偶 fabryczne japo艅skie panewki s膮 cz臋sto jeszcze w niez艂ym stanie) i przy planowania g艂owicy u szlifierza mo偶na te偶 zleci膰 od艣wie偶enie zawor贸w (frezowanie gniazd+szlifowanie zawor贸w).
A co do swap'a na F20B6 to b臋dzie te偶 je藕dzi膰 na sterowniku z 1.8 (ma tak kilka os贸b na forum), teoretycznie nie jest to optymalne rozwi膮zanie ale da si臋 tak je藕dzi膰 (przek艂adka sterownika jest k艂opotliwa przez immo, kt贸re w 2.0 ma inn膮 liczb臋 n贸偶ek i nie da si臋 tak 艂atwo przelutowa膰 i trzeba szuka膰 jakiego艣 magika, kt贸ry przeprogramuje immo w komputerze).
U偶ytkownik Pejot edytowa艂 ten post 14:46, 12.09.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 22:57, 14.09.2016
#7
Napisano 20:05, 15.09.2016
Nie, sterownik korzysta z sondy lambda i przy normalnej je藕dzie ustali optymaln膮 mieszank臋 (znajomy taks贸wkarz, po swapie z 1.8 na 2.0 m贸wi艂 mi, 偶e lepiej zbiera si臋 od do艂u i to na ECU 1.8).
Ale przy gazie do dechy i sprincie pewnie nie b臋dzie jecha膰 tak dobrze jak na sterowniku od 2.0 ...
U偶ytkownik Pejot edytowa艂 ten post 20:14, 15.09.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 09:43, 16.09.2016
Kolego przemy艣l swap na f23z5 . Wi臋kszy moment , nieco wi臋ksze spalanie i troch臋 dro偶szy . Swap na f20b6 ju偶 sporo ludzi przerobi艂o , troszk臋 trzeba poszuka膰 .
#9
Napisano 22:40, 20.09.2016
#10
Napisano 01:19, 21.09.2016
Jak chcesz poje藕dzi膰 tym autem troch臋, to spr贸buj zrobi膰 sw贸j silnik. Jak mia艂em problemy z gniazdami w swojej g艂owicy, to us艂yszalem od znajomego "kupisz sobie jak膮艣 ig艂臋 za 800z艂 i b臋dzie", po czym rozmawia艂em z go艣cmi z Cairo (jeden z zak艂ad贸w specializuj膮cych si臋 w swapach) jako 偶e i tak odbiera艂em u nich zakupy i zapyta艂em jak to jest z tak膮 wymian膮 silnika. Us艂ysza艂em, 偶e w艂a艣nie czekaj膮 na 5ty z kolei silnik, bo wszystkie do tej pory to si臋 do niczego nie nadawa艂y, a jak co艣 znajd膮, to tak minimum 1500z艂 trzeba b臋dzie zap艂aci膰. Dolicz do tego jeszcze wymian臋 i wychodzi Ci w zasadzie tyle co za remont posiadanego. U mnie sko艅czy艂o si臋 na remoncie g艂owicy, przy okazji wysz艂o 偶e wa艂ek by艂 w takim sobie stanie - zrobienie na tip-top - 1800z艂 (sama robota szlifiarza kosztowa艂a 900z艂)
Pr贸bowa艂e艣 sprawdzi膰 kompresj臋? Najlepiej by by艂o dorwa膰 manometr, je艣li nie masz, sprawdzi膰 kompresj臋, a potem nala膰 po odrobince oleju na ka偶dy z cylindr贸w i sprawdzi膰 jeszcze raz - b臋dziesz wiedzia艂, w jakim stanie s膮 pier艣cienie (je艣li dobrze pami臋tam)
U偶ytkownik senseitbk edytowa艂 ten post 01:21, 21.09.2016
#11
Napisano 12:08, 22.09.2016
Panowie teraz na 500 km musia艂em dola膰 jakie艣 3 litry oleju 偶eby utrzyma膰 poziom maksymalny na bagnecie. Po 250 by艂o suchutko. Co o tym my艣licie? To faktycznie tylko pier艣cienie i remont na zasadzie wymiany pier艣cieni, uszczelki pod g艂owica i panewek da mu drugiie 偶ycie czy zaryzykowa膰 inny silnik
Je偶eli planujesz jeszcze tym autem poje藕dzi膰 to zr贸b tzw "ma艂y remont" - uszczelki, pier艣cienie t艂okowe i przynajmniej panewki korbowodowe, 艂atwo trafi膰 na u偶ywany silnik w tym samym stanie co Tw贸j obecnie !
Wpisz w wyszukiwarce "remont silnika" to znajdziesz sporo temat贸w np:
http://www.accordklu...18b2-accord-vi/
U偶ytkownik Pejot edytowa艂 ten post 12:08, 22.09.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
R贸wnie偶 z jednym lub wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych: VI, Accord, Vi, Silnik, Swap, 2.0, 1.8, Olej, Accord vi, Moc
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nier贸wna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Uk艂ad elektryczny →
Jak odczyta膰 numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kr臋ci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wn臋trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1
0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych