XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Alternator raz ładuje raz nie
#1
Napisano 16:18, 05.02.2014
#2
Napisano 16:49, 05.02.2014
Jeden z mechaników gdzieś wyczytal na necie ze Hondy accord vii mają jeszcze jakiś dodatkowy regulator napięcia zapobiegający przeladowywaniu akumulatora, słyszał ktoś z was o czymś takim bo ja się osobiście z tym nie spotkałem.
Tak... Siedzi krasnoludek i on ma tam taką dźwigienkę i steruje alternatorem... Posprawdzaj kostki przy alternatorze i przy kompie silnika, bo ecu steruje regulatorem, a skoro 4 alternatory mają to samo zostaje połączenie między alternatorem a ecu lub samo ecu.
#3
Napisano 19:21, 05.02.2014
Ten ostatni alternator który jest teraz działa w miare normalnie, w miare bo sa chwile gdzie nie ładuje. Poprzednie wymieniałem bo ewidentnie nie było ładowania wcale.
Podpinalem dzisiaj do kompa i jedyny błąd jaki znalazło to p1065 z układu napędowego. Ale to raczej będzie filtr paliwa do wymiany co nie ma związku z moim problemem.
Kostki sprawdzał znajomy mechanik i twierdzi że są OK zreszta nie wyszło by coś na kompie gdyby z ecu było coś nie tak? Dodam że komputer to nie jakis laptop tylko sprowadzony z japoni do serwisu specjalnie do badań technicznych sprzęt,tylko i wyłącznie do japończyków.
#4
Napisano 19:50, 20.02.2014
Witam podlacze sie do tematu
mianowicie pytako takie mam stuki z okolic alternatora wszystko laduje cacy narazie ale czy moge wymienic kolo pasowe czy raczek kaplet
pozdrawiam
dzieki za pomoc
#5
Napisano 14:50, 16.03.2014
Wiec nie długo nacieszylem się Hanka, idzie do Żyda.
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 14:50, 16.03.2014
#6
Napisano 19:29, 16.03.2014
A nie jest to normalne w dieslu hondy ze laduje z przerwami.?przy montazu swiatel dziennych sterowanych wzrostem napiecia ludzie mieli problemy w dieslachWszystko co można było sprawdzić zostało zbadane i usterek nie widać a ładowanie nadal skacze raz jest raz nie ma. Ponoć może to być spowodowane jakąś wada komputera wiec naprawa tylko w hondzie raczej no i cena zapewne też nie będzie mała. Od alternatora wychodzą trzy kable i dwa z nich prowadza do komputera wiec zapewne coś jest nie tak z tym całym inteligentnym ładowaniem.
Wiec nie długo nacieszylem się Hanka, idzie do Żyda.
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik tomas_str edytował ten post 19:32, 16.03.2014
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#7
Napisano 19:48, 16.03.2014
A moze w Twoim aucie jest DUAL? Przy malych obciazeniach pradowych altek laduje na poziomie 12,4 V a przy obciazeniu np. AC, swiatla, laduje na poziomie 14 V. Tu masz lekture, moze bedzie pomocna. http://site.hamotors...ging-System.pdf
#8
Napisano 17:30, 17.03.2014
Użytkownik ozziesan edytował ten post 17:31, 17.03.2014
#9
Napisano 20:08, 17.03.2014
A moze wszystko dziala jak nalezy? Lampka od ladowania pewnie sie nie zapala? Auto pracuje jakos gorzej jak napiecie jest 12,5V? Skoro nie masz problemow z rozladowywaniem akumulatora to moze tak ma byc? Najprosciej porownac z innym (takim samym) autem.
#10
Napisano 20:53, 17.03.2014
Sprawdzić z innym autem za bardzo nie ma jak bo taką samą hanke w okolicy ciężko znaleźć.
Mimo wszystko bardzo dziękuję za szybką odpowiedź, zapewne jeszcze zanim pozbede się tego auta poobserwuje je jeszcze przez jakiś czas, choć jeżdżę juz od kilku miesięcy z podpietym kompem i patrze na aktualne ładowanie,które różne wygląda. Tez juz myślałem że tak ma być, dopóki mi nie zapalił dwa czy trzy razy odkąd mam to auto czyli tak na przestrzeni 15 miesięcy.
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 21:05, 17.03.2014
#11
Napisano 23:22, 17.03.2014
Witam. Podłączę się do tematu. W sumie tez mam taki problem nie problem z ladowaniem na ogol daje sie zyc ale czasami lampka od ladowania stresuje...jak sie sprzet rozgrzeje to po jakims czasie zacznie swieciec lampka od ladowania (jadac bez swiatel reszta chodzi itp) a gdy wlacze juz swiatla problem znika jest ladowanie caly czas...nie mam pojecia czym to jest spowodowane...aku jest nowe Varty...swiatla wystarczy wylaczyc i dziekuje raz swieci raz nie i tak w kolo macieja...Pozdrawiam wszystkich
#12
Napisano 06:40, 18.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 10:40, 18.03.2014
Jak lampka raz swieci a raz nie to moze gdzies masz luzne styki? Gdyby stworzyc przerwe w przewodzie FR alternatora to ten powinien na stale ladowac 14V. Przynajmniej tak zrozumialem z instrukcji. Jednak u Was lampka ladowania jest pewnie zapalana przez ECM a nie bezposrednio z alternatora wiec przecinanie tego przewodu pewnie spowoduje wlaczenie lampki. No i oczywiscie nikogo nie namawiam do tych ciec. No chyba, ze ktos stwierdzi, ze dla samego sprawdzenia teorii warto to zrobic :P
#14
Napisano 17:44, 18.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
#15
Napisano 20:05, 18.03.2014
Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik ozziesan edytował ten post 20:17, 18.03.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #accord #VIIgen #diesel
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych