XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
filmy o moich przegubach, pomocy!
#1
Napisano 23:15, 06.12.2011
Jestem nowy na forum i pojawiłem się tu ponieważ mam pewien problem z moim accordem 99r. Zacznę od historii usterek...
Główną przyczyną dla której piszę ten post są hamulce - cyklicznie wyginają mi się tarcze hamulcowe...
Gdy kupiłem auto wszystko było ok. Po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów pogięły mi się tarcze (przy
hamowaniu występuje "bicie kierownicy")- wymieniłem je więc na porządne Zimmerman-y sport. Pomogło to na około 10 tys. km. Wyczytałem że jest to dość częsta usterka w tym modelu, lecz nie znalazłem za bardzo nigdzie lekarstwa na to. Postanowiłem (te całkiem nowe tarcze) przetoczyć w fachowym warsztacie - salon honda Świdnica. Założyli mi tokarkę na koła, zdarli chyba 0,5mm metalu z tarczy i było ok. Po około 10 tys. km. przyszedł czas na wyminę huczącego łożyska w kole. Wkrótce po tej wymianie bicie tarcz wróciło i się nasilało z każdym przejechanym kilometrem. Jako że nie miałem czasu jechać do Świdnicy na kolejne toczenie bo wkrótce miałem dalszy wyjazd postanowiłem przetoczyć je na zwykłej tokarce. Zabieg ten pomógł na kolejne 5 tys. km, obecnie problem wrócił... Całkiem ostatnio wyczytałem na forum, że przyczyną tego stanu rzeczy u kogoś były zużyte przeguby wewnętrzne - powodowały wibrację i w efekcie po czasie powodowały wygięcie tarczy. Kupiłem już nowe tarcze firmy Brembo, lecz żeby i ich nie pogiąć postanowiłem zbadać mój układ napędowy.Nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o przeguby, dlatego nagrałem to i tamto...proszę o diagnozę doświadczone w temacie osoby
Pytanie no. 1 - czy ten kielich powinien mieć taki luz? co może być zużyte? frez po wymontowaniu kielicha wygląda dobrze więc nie wiem - coś w skrzyni? a może niepotrzebnie się go czepiam...
Pytanie no. 2 - czy taki luz krzyżka w kielichu jest dopuszczalny?
No.3 Informacyjnie pokaże co znalazłem z drugiej strony skrzyni biegów (półoś długa) - uszkodzone łożysko podpory: - może to pierwsza i ostatnia przyczyna wyginających się tarcz...
Do wszystkiego dodam tylko że podczas normalnej jazdy nie wyczuwam żadnych niepokojących wibracji, stuków itp.
#2
Napisano 23:33, 06.12.2011
ten luz na kielichu też mi się jakoś nie podoba.
wymień przeguby. najlepiej wszystkie a na pewno wewnętrzne.
moim zdaniem półosie to kolejny denny element tej hondy.
#3
Napisano 23:49, 06.12.2011
#4
Napisano 07:50, 07.12.2011
kowal86, a gdzie dostałeś przegub do swojego accorda? Bo gdzie nie pytam to mówią że brak zamienników, w necie też nie znalazłem. Dopiero wczoraj gość w sklepie namierzył "jakiś" - niewiadome jakiej firmy - przegub za 170 PLN. Cena zła nie jest ale gwarancji na ile to starczy to też nie ma.
Kupując używkę też nie mam żadnej pewności co zastanę dopóki jej nie włożę na nowy kryżak i do skrzyni...
Poza tym obecny kielich nie nosi śladów zużycia, nie jestem przekonany że to przez niego.
#5
Napisano 09:28, 07.12.2011
Jeszcze dodatkowo prawie na bank ustąpi Ci bicie po takiej regeneracji. Bo takie luzy przekładają się na bicie i mimo krzywych tarcz po regeneracji półosi z przegubami i pośrednim bicie powinno być co najwyżej przy hamowaniu a i to prawie niewyczuwalne.
Tak poza tym to wzrokowa ocena kielicha pod kątem zużycia to żadna ocena. Wzrokowo nie jesteś w stanie stwierdzić, że coś jest nie tak, chyba że naprawdę byłaby z nim masakra.
#6
Napisano 09:45, 07.12.2011
#7
Napisano 09:50, 07.12.2011
#9
Napisano 10:15, 07.12.2011
Seth, czy te Twoje przeguby "bez luzów" sprawdzałeś na sucho? tj., bez smaru na krzyżakach? U mnie za nim wyczyściłem przegub w środku to luz krzyżak-kielich praktycznie był niewyczuwalny.
I pytanie- ile byś zawołał za wałek z podporą oraz przeguby z krzyżakami?
#11
Napisano 11:10, 07.12.2011
Na drugi bok kupię ten przegub (zamiennik), jutro przyjdzie i będę już wiedział dokładnie co i jak jeżeli chodzi o luzy na: krzyżak-kielich i kielich-skrzynia. Myślę że główną przyczyną wibracji i gięcia tarcz jest podpora.
#12
Napisano 11:17, 07.12.2011
podaj mi jeszcze te pomiary bicia tarczy, bo to dosyc istotne.
#14
Napisano 11:56, 07.12.2011
#15
Napisano 12:00, 07.12.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych