XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kiedy kończą się hamulce?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:04, 26.09.2011
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 19:53, 26.09.2011
A tarcze hamulcowe jak są za cieńkie zazwyczaj się faluja i masz bicie przy hamowaniu.
Nowa tarcza ma 25mm a minimum to 23mm
#3
Napisano 19:57, 26.09.2011
#4
Napisano 21:48, 28.09.2011
#5
Napisano 22:05, 28.09.2011
No jeśli masz założone czujniki akustyczne(blaszki przy klockach) to zaczną piszczeć. Jeśli masz 4mm okładziny ciernej to zacznij się rozglądać za nowymi klockami. Nowe powinny mieć ponad 1,5cm(albo coś w tych granicach).
Ale to 1,5 cm to raczej grubosc calego klocka, a nie okladziny ciernej.
#6
Napisano 10:07, 29.09.2011
I nie napisałem, żeby na gwałt wymieniał tylko zaczął się rozglądać bo i tak niedługo się skończą.
#7
Napisano 10:18, 29.09.2011
przy nowych klockach i nowych tarczach hamulce "łapią" bardzo wcześnie., praktycznie od razu po dotknięciu pedału.Jak to ocenić?
jeżeli naciskach hamulec i łapie stosunkowo głęboko tzn że coś się kończy, najczęściej klocki, bo tarcza ma stosunkowo wąski margines ścieralności.
- Nie synku, to diesel...
#8
Napisano 10:26, 29.09.2011
przy nowych klockach i nowych tarczach hamulce "łapią" bardzo wcześnie., praktycznie od razu po dotknięciu pedału.Jak to ocenić?
jeżeli naciskach hamulec i łapie stosunkowo głęboko tzn że coś się kończy, najczęściej klocki, bo tarcza ma stosunkowo wąski margines ścieralności.
Nic z tych rzeczy, zarówno nowe jak i kompletnie starte klocki i tarcze nie powinny zmieniać skoku pedała hamulca. Po to masz zbiorniczek wyrównawczy żeby skompensować zwiększającą się pojemność układu, stąd starte klocki to mniej płynu w zbiorniczku (przy szczelnym układzie).
#9
Napisano 10:38, 29.09.2011
Nic z tych rzeczy, zarówno nowe jak i kompletnie starte klocki i tarcze nie powinny zmieniać skoku pedała hamulca. Po to masz zbiorniczek wyrównawczy żeby skompensować zwiększającą się pojemność układu, stąd starte klocki to mniej płynu w zbiorniczku (przy szczelnym układzie).
to teoria, a praktyka pokazuje coś zupełnie innego niestety.
w każdym aucie, w którym zmieniałem klocki było wyraźnie odczuwalne dużo wcześniejsze "branie" hamulców po wymianie klocków.
zbiorniczek na pewno pomaga zmniejszyć ten skok, ale nie eliminuje tego objawu.
- Nie synku, to diesel...
#10
Napisano 10:49, 29.09.2011
jak koledzy pisali jak masz te blaszki to powinno piszczesz, zgrzytac i wydawac rozne nieprzyjemne dzwieki. ale jak masz juz malo okladziny to zacznij sie rozgladac za nowymi;)
#11
Napisano 10:52, 29.09.2011
sprawdźcie jak będziecie zmieniać klocki - może w moim acco coś nie działało, ale klocki zmieniałem 2 razy w tym raz przód i tył razem -> było zawsze tak samo - hamulce łapały dużo wyżej.Driv3r, nie ma takiej opcji. przeciez jest automatyczna regulacja odleglosci klocka od tarczy i skok pedalu jest zawsze jednakowy.
co do blaszek, to można się nabrać: nie są w KAŻDYM klocku, a (jak dobrze pamiętam) lewy przód i prawy tył
- Nie synku, to diesel...
#12
Napisano 10:57, 29.09.2011
sprawdźcie jak będziecie zmieniać klocki
Klocki zmieniałem nie raz i nie dwa i nie ma różnicy bo nie powinno być. Ciśnienie w układzie jest takie samo, odległość klocków od tarczy też więc skąd to wczesne branie?
#13
Napisano 10:59, 29.09.2011
u mnie było, EOTKlocki zmieniałem nie raz i nie dwa i nie ma różnicy bo nie powinno być.
PS w innych autach też to zauważam, ale może wszystkie popsute
- Nie synku, to diesel...
#14
Napisano 11:24, 29.09.2011
#15
Napisano 11:32, 29.09.2011
to może być przyczyna owej rozbieżności, bo wymieniałem raczej na lepsze, nie-oem.Zmiana marki klocków jak najbardziej może dać różnicę, ale tylko to
- Nie synku, to diesel...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych