Chciałem się pochwalić zawirusowaniem mojego Accorda w firmie Masters Tuning, tutaj jest wykres:
Udało się uzyskać 165 KM i 404 Nm (na wykresie seria cienkimi liniami, po chipie grubszymi). Testowałem wracając do domu i czuje się większe osiągi, auto lepiej przyśpiesza. Podobno dałoby się wycisnąć więcej do 180 KM, jednak tyle mi w zupełności wystarcza, ponieważ myślę, że jest to złoty środek pomiędzy spalaniem, zużyciem sprzęgła, hamulców i innych części a osiągami.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:53, 28.12.2008
andref
#2
Napisano 13:37, 28.12.2008
Niezły wynik, na pewno teraz wciska lepiej
a i jeszcze zaktualizuj profil bo masz napisane 140 km
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:39, 28.12.2008
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:14, 28.12.2008
czemu?
Patrz jaką masz hopę przy równych 2tys obrótów. Przecież taki skok daje tylko solidnie w dupę sprzęgłu ( dobrze odmieniłem? ) To coś dla osób lubiących cyferki bo ma "aż" 400nm...
Owszem, teraz czuć większą siłę ciągu, bo kopniak "fajny jest", ale nie dla mechaniki. Wyrównanie wykresu da lepsze osiągi niż takie przeładowanie turbo po czym następuje spadek momentu. Szczrze mówiąc, odnoszę wrażenie, że Marek nie przyłożył się do softa... Powinien bardziej wyrównać przebieg.
Swoją drogą to ten silnik szybko traci parę. Widziałem już jakieś wykresy i ten tylko potwierdza raptowne opadanie momentu obrotowego. Czemu hamowanie zakończył na 4200 obrotów skoro silnik ciągnie do 4900 rpm?
A teraz pytanie, jak będziesz miał czas/odpowiednią drogę sprawdź dla mnie takie rzeczy (będę niezwykle wdzięczny!)
-elastyczność na wysokich obrotach. Chodzi dokładnie o 2 próby: pierwsza na 3 biegu i przyspieszenie od 80-130km oraz taką samą próbę, również z gazem w podłodze ale na 5 oraz fajnie byłoby i na 6 biegu. Oczywiście ktoś ze stoperem aby mierzył czas potrzebny na wykonanie zadania
-dymienie na wysokich obrotach. Jak jest z tym w i-cdti? Jestem człowiekiem wychowanym na benzyniaku i lubię ścigać wskazówkę obrotomierza do samego czerwonego pola. Ciekawi mnie czy bardzo kopci podczas pełnego buta.
-no i spalanie. Powinno spaść przy zachowaniu takeigo samego stulu jazdy.
#5
Napisano 14:32, 28.12.2008
Spoko jak będę miał kiedy to sprawdzę te przyśpieszenia, tylko z 6 biegiem będzie problem bo mam tylko 5 Sprawdzę też kiedyś przyśpieszenie na G-TECH-u zobaczymy co pokaże, szkoda, że nie sprawdziłem przed, ale jakoś zabrakło mi na to czasu.
W ogóle to ta operacja nie była taka prosta, ponieważ okazało się, że mam jedną z pierwszych wersji centralek wtryskowych, która ma oznaczenie TEST i nie da się wgrać mapy przez kabelek (wgrywa się tylko część), trzeba było wyciągać centralkę i robić to specjalnym programatorem. Więc i tak zeszło się z tym wszystkim 2 godziny.
andref
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:41, 28.12.2008
Życzę miłej i bezproblemowej jazdy.
Daj znać jak uda się przegonić accordach w ramach mojej prośby
#7
Napisano 17:52, 28.12.2008
Spoko jak zrobię testy to wyniki zamieszczę na forum. A co do momentu to tak chyba w większości diesli jest, że potem mocno spada i nie ma sensu ich kręcić.
andref
#8 Guest_Anonymous_*
#9
Napisano 19:13, 28.12.2008
andref
#10
Napisano 20:22, 28.12.2008
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:45, 29.12.2008
#12
Napisano 21:38, 29.12.2008
jest gładziutki, gładszy niż w serii, jednak cyferki się nieco obniżyły moc do 162 KM moment do 382 Nm. Jednak ten wykres dużo bardziej mi się podoba, niż tamten z hopkiem, ten hopek na 404 Nm był chwilowy (podobno to jest overboost) i faktycznie bardziej szkodzil układowi napędowemu, niż coś poprawiał. A katalizator jednak na to nie wpływał
andref
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:25, 29.12.2008
Jednak spadek momentu po przekroczeniu 3,5 rpm dziwi mnie....dobra bo ja jestem jakiś dziwny
P.S. sorry za gnębienie jednym pytaniem ale jak jest z kopceniem? Jak to Marek mówi: stefan batory czy górskie powietrze za autem?
#14
Napisano 06:55, 30.12.2008
andref
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:06, 30.12.2008
Co do kopcenia to nie zauważyłem, żeby było wieksze niz przed chipem, tak jakby w ogóle nic nie kopciło.
Super wiadomość! Dopytywałem się bo spotkałem się z wypowiedziemi kilku osób jakoby i-cdti puszczał solidne bączki. Widocznie mają coś nie tak z silnikami. Zresztą sam widziłem jak powstaje czarna chmurka za accordem przy włączaniu się do ruchu
Co do spadku momentu.... Masters chwalił turbinkę w i-cdti jako dużą i bardzo wydajną. Jenak jest to seryjne turbo i ono będzie reagowało spadkiem wydajności na wyższych obrotach. Dopiero po dodaniu big turbo albo biturbo silnik zmienia charakterystykę na znacznie wyższoobrotową. Bezyniaków nie ma co mieszać ze względu na brak turbo. Tbenzyna ma podobno przebieg momentu.
Heh, no i sam sobie odpowiedziałem na moje pytanie szukając info po różnych forach