Dokładnie, Ad.2 - zlać elektrolit można tylko wtedy gdy aku jest w pełni naładowany (przy wyładowaniu siarka zostaje na płytach akumulatora a z elektrolitu robi się czysta woda). Dlatego też wyładowany aku zamarznie, a naładowany nie
#1081
Napisano 17:22, 24.02.2018
#1083
Napisano 12:08, 28.02.2018
#1084
Napisano 12:18, 28.02.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#1085
Napisano 00:12, 01.03.2018
Hej,
W styczniu założona nowa Yuasa YBX5053 (świeża) 48Ah, do VII 2.0. Auto eksploatowane codziennie na trasach około 1h, więc aku doładowany. Wszystko sprawne, auto odpala po 2 przekręceniach silnikiem.
Dziś rano u nas temperatura -12stC. Po odpaleniu błąd ABS (za niskie napięcie akumulatora) - też tak macie? Wiem że to nic groźnego, ale jak Honda zrobiła te auta że przy normalnej eksploatacji na nowym akumulatorze, sprawnym aucie wyskakują jakiekolwiek błędy (check system)..
Jak to jest u was?
#1086
Napisano 08:38, 01.03.2018
mierzyłeś pobór prądu na postoju? nie może być więcej jak 0,03A
#1087
Napisano 08:41, 01.03.2018
Honda tak ma, nie odpala natychmiast po ruszeniu walem korbowym tylko po ok. 2sekundach. Blad abs faktycznie moze wskazywac na slabe ako.
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński. Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"
#1088
Napisano 09:02, 01.03.2018
Może też rozrusznikk który swoje lata ma potrzebuje trochę więcej prądu ?Hej,
W styczniu założona nowa Yuasa YBX5053 (świeża) 48Ah, do VII 2.0. Auto eksploatowane codziennie na trasach około 1h, więc aku doładowany. Wszystko sprawne, auto odpala po 2 przekręceniach silnikiem.
Dziś rano u nas temperatura -12stC. Po odpaleniu błąd ABS (za niskie napięcie akumulatora) - też tak macie? Wiem że to nic groźnego, ale jak Honda zrobiła te auta że przy normalnej eksploatacji na nowym akumulatorze, sprawnym aucie wyskakują jakiekolwiek błędy (check system)..
Jak to jest u was?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:02, 01.03.2018
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#1089
Napisano 10:04, 01.03.2018
pobór prądu 0,07A (w tym LEDy DRL w stanie "czuwania" pobierają 40mA).
Jedyny problem który podejrzewam to ustalona przez Hondę za wysoka wartość napięcia przy którym stwierdzany jest błąd ABSu. U Was przy mrozach ten błąd się też pojawiał?
#1090
Napisano 10:12, 01.03.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#1091
Napisano 10:14, 01.03.2018
#1092
Napisano 11:13, 01.03.2018
nie mam BT, pobór prądu 0,07A więc jest w granicach rozsądku.
Klemy dokręcone mocno, czyste. Przyłącze masowe też wyczyszczone.
#1093
Napisano 11:30, 01.03.2018
#1094
Napisano 15:47, 01.03.2018
postanowiłem zobaczyć co się stanie jak ustawie mój prostownik na ładowanie akumulatorów wapniowych (bo w takiej technologi są wyprodukowane akumulatory yuasa) i podłącze go do mojej cr-v gdzie mam akumulator yuasa z serii 5000, to co zobaczyłem wprowadziło mnie w konsternacje, pojawiło się napięcie ładowania akumulatora 16V, to ja już nie wiem jak te akumulatory należy ładować
Użytkownik Maxell edytował ten post 15:48, 01.03.2018
#1095
Napisano 14:35, 03.03.2018
Witam wszystkich serdecznie,
kilka razy przymroziło i drugi raz w ciągu kilku dni padł mi akumulator. Chyba czas się z nim powoli żegnać. Za pierwszym razem auto stało trzy dni w duże mrozy (w nocy nawet -15). Uruchomienie z kabla się nie udało, więc bateria poszła pod prostownik. Po dobie ładowania jak to się mówi - silnik igła palił na dotyk .
Jak się auto codziennie odpalało było ok. Niestety - jak postał dwa dni znowu padł. Właśnie się ładuje, ale chyba czas się z nim żegnać.
Zastanawiam się nad parametrami - bo jak popatrzyłem to obecny ma chyba za słaby prąd rozruchowy.
Obecny akumulator: 12 V, 70 Ah, 540A (jakiś włoski diabeł marki CELERIS - nie wiem, nie ja kupowałem). Odkąd kupiłem auto nie był wyjmowany do tej zimy - ja go używałem dwa lata bez problemów, a kiedy był wsadzony, nie mam pojęcia
W wyszukiwarkach w necie do tego modelu auta (Accord 2,2 i-ctdi, 2006 rok) proponowane są różne akumulatory, o pojemności od 70-80Ah, prąd rozruchowy od 640-760 Ah.
Zastanawiam się jaki wybrać. Skłaniam się ku ZAP (produkują po sąsiedzku) - np. ten http://katalog.zap.p...uct/show/575 45 - 75Ah, 750A
Jakieś uwagi odnośnie parametrów przy 2,2 ctd-i? Albo sprawdzone produkty?
Użytkownik Diesel_Power edytował ten post 14:35, 03.03.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych