Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Akumulator accord VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1100 odpowiedzi w tym temacie

#1081 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:22, 24.02.2018

Dokładnie, Ad.2 - zlać elektrolit można tylko wtedy gdy aku jest w pełni naładowany (przy wyładowaniu siarka zostaje na płytach akumulatora a z elektrolitu robi się czysta woda). Dlatego też wyładowany aku zamarznie, a naładowany nie


  • 0

#1082 ropa2

ropa2
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Janikowo
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:58, 28.02.2018

hania dostała nowy akumulator varta e44 , silver dynamic 74Ah/780A....stary akumulator także varta był z 2011roku.....


  • 0

#1083 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 417 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:08, 28.02.2018

I mieści się ta varta bez kombinacji? Mocowanie orginalne ?
  • 0

#1084 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 4788 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 12:18, 28.02.2018

A varta d47?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#1085 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 00:12, 01.03.2018

Hej,

W styczniu założona nowa Yuasa YBX5053 (świeża) 48Ah, do VII 2.0. Auto eksploatowane codziennie na trasach około 1h, więc aku doładowany. Wszystko sprawne, auto odpala po 2 przekręceniach silnikiem. 

 

Dziś rano u nas temperatura -12stC. Po odpaleniu błąd ABS (za niskie napięcie akumulatora) - też tak macie? Wiem że to nic groźnego, ale jak Honda zrobiła te auta że przy normalnej eksploatacji na nowym akumulatorze, sprawnym aucie wyskakują jakiekolwiek błędy (check system)..

 

Jak to jest u was? 


  • 0

#1086 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1938 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:38, 01.03.2018

mierzyłeś pobór prądu na postoju? nie może być więcej jak 0,03A


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#1087 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 386 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:150 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:41, 01.03.2018

"odpala po 2 przekręceniach silnikiem."
Honda tak ma, nie odpala natychmiast po ruszeniu walem korbowym tylko po ok. 2sekundach. Blad abs faktycznie moze wskazywac na slabe ako.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

"bo jeżeli mówimy o dziecku 3-letnim(bo i takie przypadki pedofilii miały miejsce)Same dzieci 'wchodziły' do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka" ks.Bochyński.       Pieronek - "również arcybiskup pedofil powinien być szanowany"(Wesołowski).Gazeta Trybunalska"


#1088 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:02, 01.03.2018

Hej,
W styczniu założona nowa Yuasa YBX5053 (świeża) 48Ah, do VII 2.0. Auto eksploatowane codziennie na trasach około 1h, więc aku doładowany. Wszystko sprawne, auto odpala po 2 przekręceniach silnikiem.

Dziś rano u nas temperatura -12stC. Po odpaleniu błąd ABS (za niskie napięcie akumulatora) - też tak macie? Wiem że to nic groźnego, ale jak Honda zrobiła te auta że przy normalnej eksploatacji na nowym akumulatorze, sprawnym aucie wyskakują jakiekolwiek błędy (check system)..

Jak to jest u was?

Może też rozrusznikk który swoje lata ma potrzebuje trochę więcej prądu ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:02, 01.03.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#1089 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:04, 01.03.2018

pobór prądu 0,07A (w tym LEDy DRL w stanie "czuwania" pobierają 40mA). 

Jedyny problem który podejrzewam to ustalona przez Hondę za wysoka wartość napięcia przy którym stwierdzany jest błąd ABSu. U Was przy mrozach ten błąd się też pojawiał? 


  • 0

#1090 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 4788 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 10:12, 01.03.2018

Mi nigdy, a aku mam już naprawdę w kiepskiej formie

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#1091 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 200 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:14, 01.03.2018

Może moduł Bluetooth masz ? Albo coś Ci zjada prąd na postoju.
  • 0

#1092 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:13, 01.03.2018

nie mam BT, pobór prądu 0,07A więc jest w granicach rozsądku. 

Klemy dokręcone mocno, czyste. Przyłącze masowe też wyczyszczone. 


  • 0

#1093 andimax16

andimax16
  • Klubowicz
  • 196 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:30, 01.03.2018

Mam ten sam akumulator. I po 2 dniach na mrozie, również kręcił ciężej i wolniej, ale żaden błąd się nie pojawił.
  • 0

#1094 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1938 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:47, 01.03.2018

postanowiłem zobaczyć co się stanie jak ustawie mój prostownik na ładowanie akumulatorów wapniowych (bo w takiej technologi są wyprodukowane akumulatory yuasa) i podłącze go do mojej cr-v gdzie mam akumulator yuasa z serii 5000, to co zobaczyłem wprowadziło mnie w konsternacje, pojawiło się napięcie ładowania akumulatora 16V, to ja już nie wiem jak te akumulatory należy ładować

DSC_0052.jpg


Użytkownik Maxell edytował ten post 15:48, 01.03.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#1095 Diesel_Power

Diesel_Power
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 03.03.2018

Witam wszystkich serdecznie, 

 

kilka razy przymroziło i drugi raz w ciągu kilku dni padł mi akumulator. Chyba czas się z nim powoli żegnać. Za pierwszym razem auto stało trzy dni w duże mrozy (w nocy nawet -15). Uruchomienie z kabla się nie udało, więc bateria poszła pod prostownik. Po dobie ładowania jak to się mówi - silnik igła palił na dotyk :).

Jak się auto codziennie odpalało było ok. Niestety - jak postał dwa dni znowu padł. Właśnie się ładuje, ale chyba czas się z nim żegnać. 

Zastanawiam się nad parametrami - bo jak popatrzyłem to obecny ma chyba za słaby prąd rozruchowy. 

 

Obecny akumulator: 12 V, 70 Ah, 540A  (jakiś włoski diabeł marki CELERIS - nie wiem, nie ja kupowałem). Odkąd kupiłem auto nie był wyjmowany do tej zimy - ja go używałem dwa lata bez problemów, a kiedy był wsadzony, nie mam pojęcia :)

 

W wyszukiwarkach w necie do tego modelu auta (Accord 2,2 i-ctdi, 2006 rok) proponowane są różne akumulatory, o pojemności od 70-80Ah, prąd rozruchowy od 640-760 Ah.

Zastanawiam się jaki wybrać. Skłaniam się ku ZAP (produkują po sąsiedzku) - np. ten http://katalog.zap.p...uct/show/575 45 - 75Ah, 750A

 

Jakieś uwagi odnośnie parametrów przy 2,2 ctd-i? Albo sprawdzone produkty? 


Użytkownik Diesel_Power edytował ten post 14:35, 03.03.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq