#32
Napisano 19:51, 09.09.2010
Sond się nie lutuje, podobno.
Cała instalka samochodu zrobiona z miedzi, a kable od sond są stalowe.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#34
Napisano 14:25, 14.09.2010
swoją starą sondę. Po zamianie zrobione 70-80km po mieście i ani razu problem nie wrócił.
Myślę że się udało.
Wsadziłem używaną od 1.8 z oznaczeniami jak podawałem wcześniej.
Uniwersalnej nie wsadzałem. Odsyłam ją do sklepu.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#35
Napisano 00:38, 15.09.2010
#36
Napisano 06:37, 15.09.2010
Z opowieści mchu i paproci z internetu wynika że można łączyć i przedłużać.
Ważne by prowadzić kable tą samą ścieżką co ori, żeby nie zakłucać elektromagnetycznie sygnału.
Tylko znowu przedłużenie może zmienić wartość oporności kabla i np. większe spalanie.
To z teorii, a w praktyce się udaje.
Za to sondę od 2.0 lutowaną wysłałem Marco, jak będzie działać, znaczy że lutowanie jest ok.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#37
Napisano 20:12, 15.09.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#38
Napisano 00:45, 30.09.2010
skoro mozna przedluzac przewody to pomysle nad tym gdyz orginalny kabel pozwolilby mi jedynie na podpiecie sondy w portki 2 nowego kolektora a nie w odcinek 1 gdzie zbiegaja sie spaliny z 4 cylindrów
#39
Napisano 09:25, 30.09.2010
#40
Napisano 19:01, 15.10.2010
Sonda z oznaczeniem OZA421-H1 R jest do Hondy z automatyczną skrzynią biegów.
a tak z ciekawości, spaliny/ich temperatura też sa inne w automacie-manualu bo jakoś nie trybie różnicy.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#41
Napisano 21:52, 15.10.2010
a rożnica w składzie spalin może być między 1.8 a 2.0, a co do automata to nie mam pomysła dlaczego dali inny,
ale może pasuje zamiennie, niestety na forum tylko ze dwie osoby przerobiły temat głębiej i nie ma jakieś konkretnej wiedzy
na temat oznaczeń
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#42
Napisano 06:53, 16.10.2010
ale sonda nie mierzy temperatury spalin, to nie termometr
Tylko że te sondy sa 4ro przewodowe, czyli posiadają własny podgrzewacz jeśli temp. spalin jest poniżej 350 st.
miałem na myśli że nie widzę różnic w składzie/temperaturach spalin czyli nie powinno być różnic pomiedzy tymi sądami/silnikami nawet lekke róznice w ciśnieniu spalin nie powinny być wyłapywane jako błąd przez sondę, bo mieszanka z tego czy innego silnika powinna być zbliżona. I diabeł wie dlaczego w 2.0 sa dwie sondy a w 1.8 jedna.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#43
Napisano 18:03, 17.10.2010
w 1.8 przed liftem też zdarzają się dwie sondy
niestety, to że Ty nie widzisz różnic, nie oznacza że ich nie ma
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#44
Napisano 14:10, 30.07.2011
właśnie odkręciłem swoją ori sondę z 1,8 przedlift i ma oznaczenie OHB 421-H1
wczoraj zakupiłem i sam ją odkręcałem sondę z 1,8 przedlifta manualna skrzynia oznaczenie OHC 501-H1
wkręciłem OHC 501-H1 przejechałem się jakieś 5km i różnica kolosalna- samochód jedzie i przy zimnym silniku miał taką samą reakcję na gaz jak przy rozgrzanym. Wcześniej jak był zimny to zamulał niemiłosiernie i jak byłem w Bieszczadach to nawet wywalało checka- sonda lambda błąd 1.
Nie wiem jakim cudem wcześniej jeździł na OHB 421-H1 i było wszystko dobrze.
Obie sondy są NTK-NGK
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#45
Napisano 15:31, 30.07.2011
PAnowie wczoraj zmienilem oryginalna aczkolwiek juz zuzyta sonde na taka oto : http://www.e-ngk.pl/...a-1952-p-9.html - smiga az milo - wedle tego co mi powiedzial gosc z tego sklepu jest to identyczna sonda jak oryginal - jedyna roznica to brak wtyczki a roznica w cenie kolosalna. Połączenie tej sondy ze stara wtyczka jest sprawą banalną - stad naprawde nie warto placic 325 zł za wtyczke. (467zl - 142zl)
POzdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 Oct 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 Jun 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 Jun 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 Jun 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 Jun 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych