Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wydech - rozerwana plecionka a wpływ na HO2S - DTC 1

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#31 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:35, 09.09.2010

to ja bym się musiał upić, wytrzeźwieć przeczytać, umić i lutować :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#32 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:51, 09.09.2010

Seth, widać że nie czytałeś :lol: , w instrukcji nie ma słowa o lutowaniu. :!:

Sond się nie lutuje, podobno.

Cała instalka samochodu zrobiona z miedzi, a kable od sond są stalowe.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#33 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:17, 09.09.2010

a kto normalny by to czytał :mrgreen:
licze że przetestujesz i napiszesz manuala w skróconej formie ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#34 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:25, 14.09.2010

Hondzia zdrowa jak ryba. Dziś rano w ten je.any deszcz wlazłem pod auto i wykręciłem
swoją starą sondę. Po zamianie zrobione 70-80km po mieście i ani razu problem nie wrócił.
Myślę że się udało. :mrgreen:


Wsadziłem używaną od 1.8 z oznaczeniami jak podawałem wcześniej.

Uniwersalnej nie wsadzałem. Odsyłam ją do sklepu.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#35 Zigi

Zigi
  • Partner HAKP
  • 1,135 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:38, 15.09.2010

a ja sie własnie mialem pytac jak efekty lączenia kabelków od sondy bo jestem zaciekawiony czy udałoby sie przedłuzyc kabel od sondy - bo potrzebuje ja z gory kolektora przeciagnac na portki :/, a nie wiem czy orginalny kabel sięgnie
  • 0

#36 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:37, 15.09.2010

To już nie do mnie, nie łączyłem swojej.
Z opowieści mchu i paproci z internetu wynika że można łączyć i przedłużać.
Ważne by prowadzić kable tą samą ścieżką co ori, żeby nie zakłucać elektromagnetycznie sygnału.
Tylko znowu przedłużenie może zmienić wartość oporności kabla i np. większe spalanie.
To z teorii, a w praktyce się udaje.

Za to sondę od 2.0 lutowaną wysłałem Marco, jak będzie działać, znaczy że lutowanie jest ok.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#37 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 15.09.2010

Można połączyć, wystarczy kupić w NOMI itp. rureczki mosiężne maja 1m dł, dociąć odpowiednio i dobrą zaciskarką do kabli połączyć/zaprasować i będzie git. i oczywiście izolacja z włókna lub coś podobnego odpornego na temp. :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#38 Zigi

Zigi
  • Partner HAKP
  • 1,135 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:45, 30.09.2010

witam po przerwie:)

skoro mozna przedluzac przewody to pomysle nad tym gdyz orginalny kabel pozwolilby mi jedynie na podpiecie sondy w portki 2 nowego kolektora a nie w odcinek 1 gdzie zbiegaja sie spaliny z 4 cylindrów
  • 0

#39 Afcior

Afcior
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Liverpool
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 30.09.2010

Sonda z oznaczeniem OZA421-H1 R jest do Hondy z automatyczną skrzynią biegów.
  • 0

#40 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 15.10.2010

Sonda z oznaczeniem OZA421-H1 R jest do Hondy z automatyczną skrzynią biegów.


a tak z ciekawości, spaliny/ich temperatura też sa inne w automacie-manualu bo jakoś nie trybie różnicy.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#41 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:52, 15.10.2010

ale sonda nie mierzy temperatury spalin, to nie termometr

a rożnica w składzie spalin może być między 1.8 a 2.0, a co do automata to nie mam pomysła dlaczego dali inny,
ale może pasuje zamiennie, niestety na forum tylko ze dwie osoby przerobiły temat głębiej i nie ma jakieś konkretnej wiedzy
na temat oznaczeń
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#42 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:53, 16.10.2010

ale sonda nie mierzy temperatury spalin, to nie termometr


Tylko że te sondy sa 4ro przewodowe, czyli posiadają własny podgrzewacz jeśli temp. spalin jest poniżej 350 st.
miałem na myśli że nie widzę różnic w składzie/temperaturach spalin czyli nie powinno być różnic pomiedzy tymi sądami/silnikami nawet lekke róznice w ciśnieniu spalin nie powinny być wyłapywane jako błąd przez sondę, bo mieszanka z tego czy innego silnika powinna być zbliżona. I diabeł wie dlaczego w 2.0 sa dwie sondy a w 1.8 jedna.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#43 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:03, 17.10.2010

druga sonda jest do monitorowania pracy katalizatora,
w 1.8 przed liftem też zdarzają się dwie sondy

niestety, to że Ty nie widzisz różnic, nie oznacza że ich nie ma 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#44 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:10, 30.07.2011

to was zabije
właśnie odkręciłem swoją ori sondę z 1,8 przedlift i ma oznaczenie OHB 421-H1 :shock:
wczoraj zakupiłem i sam ją odkręcałem sondę z 1,8 przedlifta manualna skrzynia oznaczenie OHC 501-H1
wkręciłem OHC 501-H1 przejechałem się jakieś 5km i różnica kolosalna- samochód jedzie i przy zimnym silniku miał taką samą reakcję na gaz jak przy rozgrzanym. Wcześniej jak był zimny to zamulał niemiłosiernie i jak byłem w Bieszczadach to nawet wywalało checka- sonda lambda błąd 1.
Nie wiem jakim cudem wcześniej jeździł na OHB 421-H1 i było wszystko dobrze.
Obie sondy są NTK-NGK
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#45 blaker

blaker
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:RZESZÓW
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SHHCG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:31, 30.07.2011

Witam
PAnowie wczoraj zmienilem oryginalna aczkolwiek juz zuzyta sonde na taka oto : http://www.e-ngk.pl/...a-1952-p-9.html - smiga az milo - wedle tego co mi powiedzial gosc z tego sklepu jest to identyczna sonda jak oryginal - jedyna roznica to brak wtyczki a roznica w cenie kolosalna. Połączenie tej sondy ze stara wtyczka jest sprawą banalną - stad naprawde nie warto placic 325 zł za wtyczke. (467zl - 142zl)
POzdrawiam
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq