Przyspieszanie w 1.8
#16
Napisano 21:22, 15.07.2010
Silnik o pojemności 1800 cm3
Silnik jest kontynuacją znanej z poprzedniego modelu Accorda jednostki F18A3. Zastosowanie głowicy z VTEC oraz zmiana części osprzętu dała przyrost mocy maksymalnej o 20 KM i zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego o 17Nm. Silnik ten jest najbardziej popularną "maszynownią" modelu 6 generacji i jest chyba najlepszym kompromisem miedzy dostępnością na rynku, osiągami i spalaniem... Stosowany w latach: 1998 - 2002
Kod silnika: F18B2 (również F18B4 oraz F18B3 - wersja bez katalizatora)
Pojemność: 1850 cm3
Średnica cylindra [mm] x skok tłoka [mm]: 85 x 81,5
Stopień sprężania: 10:1
Moc maksymalna [kW]/(KM)@rpm: 100/136@6000
Maks. moment obrotowy [Nm]@rpm: 175@4800
Typ układu rozrządu: SOHC VTEC, napędzany paskiem
Typ układu wtrysku paliwa: wielopunktowy, sekwencyjny PGM-FI z katalizatorem
Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95 lub więcej
Silnik o pojemności 2000 cm3
Jednostka trwała i ceniona za bardzo dobre osiągi przy umiarkowanym apetycie na paliwo. Osiągi wyraźnie lepsze niż w F18B2 , dlatego jest lubiana przez fanów dynamicznej jazdy... Stosowany w latach: 1998 - 2002
z linku na dole strony....
[ Dodano: 2010-07-15, 22:23 ]
szukać dalej?
[ Dodano: 2010-07-15, 22:23 ]
Wszyscy wiemy że 2.0 idzie o niebo lepiej, ale wiadomo... każdy chwali swoje
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#17
Napisano 21:25, 15.07.2010
w 2.0 nie czuć klimy.
9,0 s do setki
A teraz patrz z tej samej strony to:
Silnik 2,0 również jest bardziej dynamiczny w porównaniu z jego poprzednikiem. Osiąga wyższą moc 147 KM i większy moment obrorowy 184 Nm. Szybkość maksymalna wynosi 210 dla manualnej skrzyni, a 200 w automacie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 9,9 s (manual), 10,9 s (automat).
#18
Napisano 21:25, 15.07.2010
najbardziej ceniona gazeta w polsce.Co to za prasa fachowa ?
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#19
Napisano 21:26, 15.07.2010
#20
Napisano 21:30, 15.07.2010
To podaj tytuł bo coś czuje, że auto świat albo motor...
dziwne że na stronce
twierdzą to samo.
Zresztą trudno sie rozmawia z ludźmi którzy są mądrzejsi od najwiekszego czasopiosma(i wszystkich dziennikarzy którzy po 40lat tkwią w temacie) w polsce i objeżdżają wszystkich na lpg.
[ Dodano: 2010-07-15, 22:32 ]
fakt zagalopowałem sie z tym przyspieszeniem...
o całe 0,8s
ale to kupa czasu...
[ Dodano: 2010-07-15, 22:33 ]
a 1,8 jest o 0,5s wolniejszy....
[ Dodano: 2010-07-15, 22:34 ]
koniec rozprawki, odczucia są jak widzicie subiektywne.
[ Dodano: 2010-07-15, 22:34 ]
o ile gazety nie sa obiektywne
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#21
Napisano 21:37, 15.07.2010
#22
Napisano 21:37, 15.07.2010
1.8s ma to do 2.0 es, że mniej waży.
Rozumiesz to czy tak jak nie możesz zrozumieć mojego pytania jaka to owa prasa fachowa?
nie martw się zaraz przyjdzie regulaminowy Jarek i wszystko usunie.
#23
Napisano 21:40, 15.07.2010
jużnie martw się zaraz przyjdzie regulaminowy Jarek i wszystko usunie.
#24
Napisano 21:46, 15.07.2010
pegal jaka cenzura ? ja tylko obserwuję nie podejmuje tematu bo mój 1,8 jeździ ponad na godzinę wiec nie widze przeciwnika
#25
Napisano 21:47, 15.07.2010
#26
Napisano 21:48, 15.07.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#28
Napisano 22:11, 15.07.2010
co takiego ma ten "s" jakieś czarodziejszkie dokładki aeorodynamiczne czy gałke zmiany biegów dsg
no i czemy twierdzisz że mój es nie jest zdrowy??
masa, coś jak ja bym zapakował 180kg do swojego
a gdzie ja napisałem że twój nie jest zdrowy?
Prasy fachowej nie czytaj, bo to jak fachowe opinie w TV Trwam.
To co cytujesz to bzdety człowieka który pisząć artukuły do tej fachowej prasy nie miał nawet przyjemnośc siedziec za kierownicą połowy samochodów o których pisze
2,0 lepiej idzie to napewno ma te 10KM więcej i troche niutków, a to już coś. Ale po co pisać, że jest mega hiper super szybszy od 1,8? Pozatym 2,0 więcej pali, a czy jest to warte 10KM więcej to już zależy od każdego indywidualnie. Nie cytuj prasy fachowej, bo ona poda zaraz że nam te acco palą w trasie po 6 litrów
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#29
Napisano 22:21, 15.07.2010
Od samego począdku, od kiedy kupiłem honde twierdze że jestem zawiedziony osiagami.
Chciałem tylko powiedzieć że jest szybsze od 1.8 w najcześciej używanym zakresie obrotów, czyli dolnym.
a teszta to
Naprawde wg. mnie różnice na granicy percepcji i umiejętności kierowcy w przypadku "pojedynku"
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#30
Napisano 22:52, 15.07.2010
te silniki maja 2 fazowy VTEC.
1 faza (ekonomiczna) -> pracuje na 12 zaworach (tylko 4 ssące) do ok 3k rpm. przy depnietym gazie zmienia sie przy 2.5k rpm => czuć ten "kop"
2 faza (normalna) -> pracuje na 16 zaworach
3 faza -> od 4.2k rpm zmiana cykli rozrządu
Samochód przy obecnej pogodzie muli na pewno - mój też "muli" Polecam przejechać się kolo 24 :->
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych