Samochód przy obecnej pogodzie muli na pewno - mój też "muli" Polecam przejechać się kolo 24 :->
Bo trzeba zrobić taki mod: rurki od nawiewu przekierować do dolotu i jak są upały to włącza się klimę i silnik ma chłodne powietrze
Napisano 08:56, 16.07.2010
Samochód przy obecnej pogodzie muli na pewno - mój też "muli" Polecam przejechać się kolo 24 :->
Całe forum pozdrawia Cię Guest.
Jeżeli masz pytania w sprawie giełdy, nie pisz do mnie. Giełdą zajmuje się Statom.
Napisano 13:12, 16.07.2010
to ja przypomnę jedna ważna rzecz.
te silniki maja 2 fazowy VTEC.
1 faza (ekonomiczna) -> pracuje na 12 zaworach (tylko 4 ssące) do ok 3k rpm. przy depnietym gazie zmienia sie przy 2.5k rpm => czuć ten "kop"
2 faza (normalna) -> pracuje na 16 zaworach
3 faza -> od 4.2k rpm zmiana cykli rozrządu
Samochód przy obecnej pogodzie muli na pewno - mój też "muli" Polecam przejechać się kolo 24 :->
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 13:49, 16.07.2010
Napisano 14:18, 16.07.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 20:42, 18.07.2010
Napisano 20:48, 18.07.2010
Napisano 20:59, 18.07.2010
Napisano 21:17, 18.07.2010
Oczywiście bo gonił mnie przez poł miasta.Chociaż wiedział, że się z nim łapiesz?
Napisano 21:18, 18.07.2010
Napisano 21:25, 18.07.2010
Napisano 21:32, 18.07.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 22:28, 18.07.2010
później zrobiła sie pewnie przepaśćdo ok 140km/h różnica była duża
Napisano 16:48, 19.07.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 17:28, 19.07.2010
Taa, właśnie, ciekawe gdzie tak napisali. Pewnie w Auto Świecie. Fakty są takie, że 1.8 ma 1850cm sześć, 2.0 - niecałe 2000. Czyli mniej niż 150cm sześć. różnicy... I mniej więcej taka jest realna różnica w ich performance. Zresztą moc też jest proporcjonalna do pojemności - 136 vs 147KM. Trudno, żeby było inaczej skoro stopień sprężania jest ten sam.
Jeśli do tego dodamy, że 2.0 występuje najczęściej w lepiej wyposażonej i cięższej wersji ES to różnica jeszcze bardziej się niweluje.
Podejrzewam, że posadzony za kierownicą 1.8 i 2.0 nie byłbym w stanie poznać który jest który bez dokładnego stopera...
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych