Przyspieszanie w 1.8
#1
Napisano 09:57, 15.07.2010
Pomiędzy 2,5 a 4,5k RPM auto bardzo wolno wchodzi na obroty. Czy to jest po prostu charakterystyczne dla tego silnika i trzeba się przestawić, czy coś może być nie tak? Czy to możliwe, że tak się dzieje na zimnym silniku, a potem to ustaje (nie jestem pewny, czy tak przypadkiem u mnie nie jest - trasy robię głównie po mieście).
Z góry dziękuję za odpowiedź
#2
Napisano 10:13, 15.07.2010
#3
Napisano 10:20, 15.07.2010
dobreRaczej ciężki myśliwiec przechwytujacy lub mały bombowiec.
mnie nawet piesi co idą chodnikiemA przy właczonej klimie to spod świateł mnie rowerzysci wyprzedzają
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#4
Napisano 10:20, 15.07.2010
Ja mam raczej odwrotne spostrzeżenia. Jak silnik zimny to jeszcze jakos jedzie...Jak się rozgrzeje to kaplica. Do 3000 rpm to on wogóle nie chce jechać potem jest lepiej ale bolid to to nie jest. Raczej ciężki myśliwiec przechwytujacy lub mały bombowiec. Jak sie rozbuja to potem łatwo utrzymać duza predkosć podróżną ale przyspieszanie to ma specyficzne. A przy właczonej klimie to spod świateł mnie rowerzysci wyprzedzają ) Ale czego chcieć odsilnika 1.8 włożonego w póltoratonową prawie budę.
Dokładanie, podzielam opinię, coraz częściej się zastanawiam nad wyłączaniem klimy jak mam szybciej ruszyć w newralgicznych sytuacjach (strasznie przymula samochód) ale i tak accorda nie oddam:)
#5
Napisano 10:20, 15.07.2010
#6
Napisano 10:34, 15.07.2010
9,0 s do setki
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#7
Napisano 11:20, 15.07.2010
#8
Napisano 11:26, 15.07.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 12:37, 15.07.2010
w 2.0 nie czuć klimy.
znaczy dobrze odgrzybiona Albo sie wogole nie włacza i na samych nawiewach lecisz :->
A sam przyznam że jak ustawie nadmuch na szybe na czwórke to ma conajmniej sekunde mniej do setki
pegal napisał/a:
A przy właczonej klimie to spod świateł mnie rowerzysci wyprzedzają
mnie nawet piesi co idą chodnikiem
_________________
mnie to nawet niemowlaki raczkujące
A tak na serio to na klimie w górach się nie da jeździć, jak ostre serpentyny to jedynka i dwójka, trójki nie ma co zapinać
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#11
Napisano 20:46, 15.07.2010
klime czuć tylko w upalne dni
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#12
Napisano 21:05, 15.07.2010
1.8 wykorzystują do walcowania nowej, jest wolniejsze od walca
Zapraszam na spota do nas, to powąchasz zapach mojego LPG. I nie gadaj głupot bo twoj ES nie bardzo ma szanse ze zdrowym 1.8S
9,1s to dane katalogowe.
Pomyliłeś katalogi, radze dobrze poczytać
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 21:13, 15.07.2010
#14
Napisano 21:19, 15.07.2010
Zapraszam na spota do nas, to powąchasz zapach mojego LPG. I nie gadaj głupot bo twoj ES nie bardzo ma szanse ze zdrowym 1.8S
co takiego ma ten "s" jakieś czarodziejszkie dokładki aeorodynamiczne czy gałke zmiany biegów dsg
no i czemy twierdzisz że mój es nie jest zdrowy??
Cytat z prasy fachowej
"Accord najczęściej występuje z benzyniakami: 1.8 i 2.0. Silnik 1.8 ma typowy dla Hondy charakter pracy - brakuje tu trochę siły ciągu przy niskich obrotach, za to "góra" jest rewelacyjna. 147-konna 2-litrówka nie ma tego problemu. Dobrze czuje się przy różnych prędkościach obrotowych i równo przyspiesza aż po czerwone pole na obrotomierzu."
szukam tych danych.....
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#15
Napisano 21:22, 15.07.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych