Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przyspieszanie w 1.8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
198 odpowiedzi w tym temacie

#1 jciesz

jciesz
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 15.07.2010

Mam pytanie odnośnie przyspieszania w VI gen 1.8:

Pomiędzy 2,5 a 4,5k RPM auto bardzo wolno wchodzi na obroty. Czy to jest po prostu charakterystyczne dla tego silnika i trzeba się przestawić, czy coś może być nie tak? Czy to możliwe, że tak się dzieje na zimnym silniku, a potem to ustaje (nie jestem pewny, czy tak przypadkiem u mnie nie jest - trasy robię głównie po mieście).

Z góry dziękuję za odpowiedź
  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 2,038 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:13, 15.07.2010

Ja mam raczej odwrotne spostrzeżenia. Jak silnik zimny to jeszcze jakos jedzie...Jak się rozgrzeje to kaplica. Do 3000 rpm to on wogóle nie chce jechać ;-) potem jest lepiej ale bolid to to nie jest. Raczej ciężki myśliwiec przechwytujacy lub mały bombowiec. Jak sie rozbuja to potem łatwo utrzymać duza predkosć podróżną ale przyspieszanie to ma specyficzne. A przy właczonej klimie to spod świateł mnie rowerzysci wyprzedzają :-)) Ale czego chcieć odsilnika 1.8 włożonego w póltoratonową prawie budę.
  • 0

#3 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 15.07.2010

Jakie przyspieszenie o czym tu wogóle mowa :-P A na poważnie to też tak mam, że silnik żyje dopiero powyżej 4000rpm. Chociaż ostatnio poprawiło się odrobinę w zakresie 2,5-3,5k po czyszczeniu przepustnicy i EGR'a - mam wrażenie jakby bardziej gładko wchodził na obroty.

Raczej ciężki myśliwiec przechwytujacy lub mały bombowiec.

dobre :r

A przy właczonej klimie to spod świateł mnie rowerzysci wyprzedzają

mnie nawet piesi co idą chodnikiem :-P :mrgreen:
  • 0

#4 Bratek

Bratek
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:1.8
  • Wersja:sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:20, 15.07.2010

Ja mam raczej odwrotne spostrzeżenia. Jak silnik zimny to jeszcze jakos jedzie...Jak się rozgrzeje to kaplica. Do 3000 rpm to on wogóle nie chce jechać ;-) potem jest lepiej ale bolid to to nie jest. Raczej ciężki myśliwiec przechwytujacy lub mały bombowiec. Jak sie rozbuja to potem łatwo utrzymać duza predkosć podróżną ale przyspieszanie to ma specyficzne. A przy właczonej klimie to spod świateł mnie rowerzysci wyprzedzają :-)) Ale czego chcieć odsilnika 1.8 włożonego w póltoratonową prawie budę.


Dokładanie, podzielam opinię, coraz częściej się zastanawiam nad wyłączaniem klimy jak mam szybciej ruszyć w newralgicznych sytuacjach (strasznie przymula samochód) ale i tak accorda nie oddam:)
  • 0

#5 jciesz

jciesz
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 15.07.2010

To chyba w takim razie dobrze :)
  • 0

#6 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:34, 15.07.2010

w 2.0 nie czuć klimy.
9,0 s do setki :mrgreen:
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#7 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 5,300 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:20, 15.07.2010

nie wiem jak w VI ale w VII 8.5s jest jak najbardziej realne do zrobienia a nawet widzialem 8.2/8.3 ale jak ktos mi powie ze nie czuc klimatyzacji to chyba nie czuje swojego samochodu. moze jadac po prostym i nie przyspieszajac jakos bardzo to przy 4tys obr nie powinno nic czuc ale jadac normalnie w miescie przedzial 2-3tys wlaczam i czuje spadek mocy. nie jakis bardzo jak w hyundaiu ze auto od razu slabnie ale jest to wyczuwalne (oczywiscie mowa o wlaczeniu wylaczeniu, potem juz nie czuc)
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,498 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:26, 15.07.2010

my mówimy o VI
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 5,300 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:37, 15.07.2010

wiem ale mocy ma niewiele mniej.
  • 0

#10 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:37, 15.07.2010

w 2.0 nie czuć klimy.


znaczy dobrze odgrzybiona :mrgreen: Albo sie wogole nie włacza i na samych nawiewach lecisz :->
A sam przyznam że jak ustawie nadmuch na szybe na czwórke to ma conajmniej sekunde mniej do setki :-P

pegal napisał/a:
A przy właczonej klimie to spod świateł mnie rowerzysci wyprzedzają

mnie nawet piesi co idą chodnikiem :-P :mrgreen:
_________________


mnie to nawet niemowlaki raczkujące :mrgreen:

A tak na serio to na klimie w górach się nie da jeździć, jak ostre serpentyny to jedynka i dwójka, trójki nie ma co zapinać :-P
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 15.07.2010

9,1s to dane katalogowe.
klime czuć tylko w upalne dni :-P
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#12 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:05, 15.07.2010

1.8 wykorzystują do walcowania nowej, jest wolniejsze od walca :lol: :lol: :lol:


Zapraszam na spota do nas, to powąchasz zapach mojego LPG. I nie gadaj głupot bo twoj ES nie bardzo ma szanse ze zdrowym 1.8S



9,1s to dane katalogowe.


Pomyliłeś katalogi, radze dobrze poczytać
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 653 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 15.07.2010

Ostatnio trzymał Hankę na wysokich obrotach tak koło 3,5 tyś i teraz mi głupio :-/
  • 0

#14 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 15.07.2010

Zapraszam na spota do nas, to powąchasz zapach mojego LPG. I nie gadaj głupot bo twoj ES nie bardzo ma szanse ze zdrowym 1.8S


co takiego ma ten "s" jakieś czarodziejszkie dokładki aeorodynamiczne czy gałke zmiany biegów dsg
no i czemy twierdzisz że mój es nie jest zdrowy??

Cytat z prasy fachowej

"Accord najczęściej występuje z benzyniakami: 1.8 i 2.0. Silnik 1.8 ma typowy dla Hondy charakter pracy - brakuje tu trochę siły ciągu przy niskich obrotach, za to "góra" jest rewelacyjna. 147-konna 2-litrówka nie ma tego problemu. Dobrze czuje się przy różnych prędkościach obrotowych i równo przyspiesza aż po czerwone pole na obrotomierzu."

szukam tych danych.....
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#15 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 653 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 15.07.2010

Co to za prasa fachowa ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq